Ferrero Group pokračuje v investicích v Turecku

Ferrero Group, jeden z lídrů v odvětví cukrářských výrobků, pokračuje v posilování svých aktivit na trhu lískových oříšků. Cílem skupiny je zaručit a dále zlepšovat kvalitu primárních surovin, které vytvářejí jedinečnou chuť mnoha jejích populárních výrobků, k nimž patří například Nutella, Ferrero Rocher či Kinder Bueno.

V rámci této strategie získala Ferrero Group 100% podíl v rodinném podniku Oltan Group, který představuje celosvětově vůdčí subjekt v nákupu, zpracování a marketingu lískových oříšků, s ročním obratem přesahujícím 500 milionů dolarů.

Sídlo Oltan Group se nachází v tureckém Trabzonu a samotná skupina působí ve všech hlavních oblastech pěstování lískových oříšků, přičemž jejích pět výrobních zařízení zajišťuje vývoz do Evropské unie a na další významné trhy po celém světě.

Danou transakci ještě čeká konečné schválení ze strany příslušných regulačních orgánů.

Tato akvizice posílí aktivity společnosti Ferrero v oblasti společenské odpovědnosti zaměřené na udržitelné zemědělské postupy.

Ferrero v tomto ohledu již nyní v Turecku podniká aktivní kroky prostřednictvím specializovaného programu Ferrero Farming Values (FFV). Tento program vychází ze specifických zásad a zaměřuje se především na prohlubování zemědělských kompetencí všech zemědělců a zlepšování jejich možností zvyšovat příjmy.

Styčné body mezi dlouhodobým a na kvalitu zaměřeným investičním přístupem společnosti Ferrero a systematické, hodnotné a konsolidované činnosti Oltan Group na tureckém trhu s lískovými oříšky se tak v budoucnu stanou významnou příležitostí pro udržitelný a silný růst tureckého sektoru lískových oříšků.

Kontakt:

Michala Kvíčerová

Account Executive

Slezská 113

130 00 Praha 3

Czech Republic

M +420 724 724 276

mkvicerova@webershandwick.cz

www.webershandwick.cz

Klíčová slova ČR-Turecko-trh-Ferrero Group

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.