Reklamní vizuál rtů s podtextem "extra lubrikovaný" propagující nové kondomy Primeros se stal na Slovensku terčem kritiky.
Rada pre Reklamu (RPR) Slovenské republiky obdržela doposud několik stížností na zmiňovanou kampaň Primerosu. Stěžovatelům se nelíbí spojení rtů s kondomy a považují reklamu za sexuálně nevhodnou až neetickou. Reklama obsahuje výrazný vizuál rtů s nadpisem "extra lubrikovaný", dále logo Primeros a slogan "Tak sa ukáž". Podle vyjádření Romana Kociána, ředitele společnosti VULKAN Intim Brands a.s. - výrobce kondomů Primeros, je reklama zcela nezávadná, což potvrzuje její úspěšné nasazení v průběhu loňských prázdnin v České republice. Jeho tvrzení podporuje i fakt, že spojení rtů se sexem není v posuzované reklamě jinak podpořeno. Dá se proto předpokládat, že slovenská Rada pre reklamu stížnosti zamítne jako neopodstatněné.
Primeros na Slovensku spustil svou kampaň začátkem roku, a to billboardy na celém území a vcelku masivní reklamou v lyžařských centrech TLD. Zábavné na celé kauze je, že veškeré stížnosti se týkají pouze billboardové části kampaně, která již skončila. Naopak relativně sporné vizuály Primerosu v lyžařských centrech Tatranských ľanových drah, umístěné na tyčkách vleků (tzv. pomách) s textech "Máš to v ruke. Tak sa ukáž." zůstaly bez odezvy.
Primeros v současné době čelí stížnostem u Rady pro reklamu také v České republice, kde jsou však předmětem zájmu billboardy s motivem "Fucking" (pozn.: Soutěž o zájezd do Alp a prohlídku rakouského městečka Fucking).
"Kampaň Fucking na Slovensku raději realizovat nebudeme. Slovenští občané jsou evidentně konzervativnější a nechceme riskovat případné občanské nepokoje…", komentuje situaci Pavel Kučera, kreativní ředitel reklamní agentury CreativeDreams s.r.o., která kampaně připravila.
Kontakt:
CreativeDreams, s.r.o.
Pavel Kučera
e-mail: pavel.kucera@creativedreams.cz
Tel.: 234 134 244