Euronicsu letos roste obrat rychleji než elektro trhu

Rychleji, než celý trh letos roste největší síť tuzemských prodejen elektroniky Euronics. "Návštěvnost celkem 140 prodejen vzrostla téměř o 20 % a návštěvnost webu dokonce o 60 %," uvedl tiskový mluvčí sítě Euronics Marek Ingr. To se pozitivně projevilo i na celkovém obratu sítě v prvním kvartálu letošního roku. "První čtvrtletí hodnotíme velmi pozitivně, protože se nám daří růst více, než naznačují data z GfK Temax. Společně za kamenné prodejny a e-shop www.euronics.cz se obrat zvýšil za 1. kvartál 2015 o 25 % ve srovnání s 1. čtvrtletím loňského roku,“ upřesňuje Marek Ingr. Podle GfK Temax zaznamenal trh technického zboží v České republice meziroční nárůst o více než 14 %, což také ukazuje na skutečnost, že Euronics překonal růst trhu o více jak 10 %.

Nejvíce růstovou kategorií je letos podle očekávání kategorie GSM. Společně s notebooky již tvoří třetinu veškerých prodejů Euronics, který se tak profiluje jako prodejce nových technologií, zatímco dosud byl tradičně silný v prodejích velkých a malých domácích spotřebičů.

Pozitivně hodnotí i stávající vývoj trhu za duben a květen, ale výhledově také zbytek letošního roku. "Je cítit celkové oživení trhu. Spotřebitelé mají stále větší chuť pořizovat si technické zboží, a tím si zvyšovat uživatelský komfort bydlení a trávení volného času. Pro letošní rok očekáváme celkový nárůst prodejů na úrovni 10 %, což by naznačovalo rychlejší růst trhu než v roce 2014,“ doplňuje Marek Ingr.

Euronics si zakládá na nejširší nabídce na trhu, velmi propracované logistice a také na důkladně vyškoleném personálu. Jen od začátku letošního roku otevřel už 2 nové prodejny a dosáhl na počet 100 výdejních míst pro svůj e-shop www.euronics.cz

Kontakt:

Kontakt PR EURONICS:

MC CONSULTANT s.r.o.

Jana Holoubková

e-mail: jana@mc-consultant.cz

tel.: 728 670 959

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-elektronika-trh-firmy-Euronics

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.