Elektroprodejci hlásí: Letošní výprodeje překonaly ty loňské

Obchodníci s elektrem se mohou radovat, i druhá vlna výprodejů je úspěšnější než ta loňská. Podle mluvčího řetězce Euronics utržili od 2. ledna o 30 procent více než v loňském roce za stejné období.

"Byť byla nabídka produktů srovnatelná s loňskou a úroveň slev se příliš nelišila, zájem zákazníků o výprodeje byl výrazně vyšší,“ uvedl Bohuslav Komín. Za hlavní důvody zvýšeného zájmu o výprodeje považuje stále trvající dopad intervence ČNB a to, že Češi nacházeli pod vánočním stromečkem více hotovosti než v předchozích letech. Od 1. ledna už musela většina elektroprodejců plošně zdražovat. Skladové zásoby zakoupené za ceny před změnou kurzu se tenčí a přicházejí i nové modelové řady.

"Skladem máme už jen zlomek zboží za ceny před zdražením a většinu tohoto zboží jsme i zařadili do výprodejů. Cenový rozdíl způsobený oslabením koruny se drží na úrovni 5-10 procent, což zákazníci ve svých peněženkách pocítí,“ uvádí Komín.

Výprodeje budou v síti Euronics trvat ještě zhruba týden, pak prodejny zaplní nové modelové řady televizorů, praček, ledniček a dalších spotřebičů. Oslabení poptávky na trhu se však Bohuslav Komín neobává, protože s blížící se olympiádou vzroste zájem o televizory.

Kontakt:

PR EURONICS:

MC CONSULTANT s.r.o.

Jana Holoubková

e-mail: jana@mc-consultant.cz

tel. 728 670 959

Klíčová slova ČR-trh-elektronika-firmy-Euronics-MC CONSULTANT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.