Elektronický obchod Grouponicus Holiday nabízí kvalitní volnočasové produkty se slevami jako na černý pátek

Již druhý rok v řadě nabízí elektronický obchod Grouponicus Holiday Shop (http://www.groupon.com/grouponicus) patřící pod křídla společnosti Groupon (NASDAQ: GRPN) na černý pátek a kybernetické pondělí zákazníkům v USA nezapomenutelné zážitky. Zákazníci si z pohodlí domova, bez rozčilování na parkovištích a stříkání pepřových sprejů kolem sebe, mohli vybrat z více než 400 nabídek, od víkendových pobytů, přes jízdu na saních až po lázeňské pobyty.

Přestože nákupní sezóna sotva začala, nákupy zákazníků firmy Groupon v oblasti víkendových volnočasových aktivit ukazují, jaké dárky letos letí:

Domácí nakupování je novým černým pátkem.

Černý pátek není určen jen velkým maloobchodním prodejcům, kteří mají velký rozpočet na reklamu. Nejpopulárnější dárek v oblasti slevových akcí byl od firmy GT Dream Cars z New Jersey. Více než 860 zákazníků využilo příležitosti a zakoupilo si za pouhých 59 dolarů možnost svézt se v závodním autě Aston Martin nebo Lamborghini. Obyvatelé San Franciska najdou pod stromečkem cestu na Andělský ostrov od firmy Segway. Tuto nabídku využilo více než 1000 lidí. Navíc v rámci podpory malých obchodníků, pro které byla určena sobotní akce s názvem Small Business Saturday(R), byly všechny nabídky firmy Groupon v sobotu zaměřené na místní malé dodavatele.

Upozornění na skvělé akce!

Pokud znáte někoho, kdo využívá slevové akce firmy Groupon, možná jste již některou z následujících věcí zažili:

•9 000 lidí dostane vyhřívanou deku Coz-e včetně speciálních rukávů

•Podívejte se pořádně na auta na dálnici (Možná že je to některé ze 17 tisíc automobilů, které využily nabídky na mytí a voskování)

•Více než 7 000 lidí se nyní těší na to, až dostanou velké bedny na uskladnění sportovního zboží, které si v naší nabídce minulý víkend zakoupili

•Více než 90 tisíc prstů na rukou i na nohou bude namasírováno a nalakováno (tedy zcela určitě budou nalakovány nehty, zbytek je nejspíš volitelný)

Zákazníci prostě chtějí odpočívat.

Možná proto, že stáli ve frontě před obchodem nebo prostě chtějí vypadat hezky na večeři se svými příbuznými, využili zákazníci firmy Groupon také následující akce:

•25 000 zad, šíjí a duší bylo v letošním roce namasírováno

•8 000 severoamerických tetiček si zakoupilo kosmetické produkty na zkrášlení obličeje

•A co se schovává na dně vaší punčochy s vánočními dárky? Pravděpodobně více než 8 tisíc balíčků vitamínů, které se prodaly za pouhé 4 dny.

Online nákupy spojují dárce a příjemce ze vzdálených míst.

Fotografie od firmy Vistaprint byly třetím nejoblíbenějším dárkem vůbec a elektronický gigant Sony Store, prodal více než 5 tisíc* kusů svých dotykových fotoaparátů Sony Bloggie Touch Cameras na které je možné natočit 10 tisíc hodin domácích parodií na film Garbage Pail Kids (*konečný počet prodaných fotoaparátů Bloggie nebyl zveřejněn). Po tisících kusech se prodávaly také vzorky vína, sady příborů a sluchátka.

“S více než 1,7 milióny kupónů prodaných na celém světě, z nichž 650 tisíc připadá na volnočasové produkty z e-shopu Grouponicus, jsme tak v letošním roce zaznamenali 500% nárůst oproti stejnému období loňského roku. To je skutečně fenomenální začátek vánoční nákupní sezóny a ukazuje se, jak moc lidé nakupování ve svých městech propadli,” řekl Aaron Cooper, vedoucí nákupu firmy Grouponicus a autor knihy The Gift of Chiefing. “Snažíme se zákazníkům pomáhat a nabízet jim ty nejlepší internetové nabídky na nákup dárků od předních dodavatelů a značek.”

Elektronický obchod Grouponicus Holiday Shop funguje na 40 trzích, kde nabízí ty nejlepší domácí i zahraniční nabídky z oblasti dárků a volnočasových aktivit od firem jako jsou Old Navy, Sony, Epic Deals a cestovní kanceláře. Během prosince Grouponicus nabídne další nové produkty a služby, a to jak v rámci místních tak celostátních nabídek. Více informací o společnosti Grouponicus najdete na webových stránkách http://lore.groupon.com.

O společnosti Groupon:

Firma Groupon, která zahájila svou činnost v listopadu 2008 v Chicagu, nabízí každý den ty nejlepší příležitosti k nákupu produktů a služeb z různých oblastí, a to ve 45 zemích celého světa. Firma Groupon využívá princip kolektivního nákupu k získání co největších slev a nabízí tak oboustranně výhodné řešení pro firmy i jejich zákazníky. Každý den firma nabízí více než 1 000 různých produktů a služeb za ty nejnižší ceny. Pokud chcete být pravidelně informováni o nejlepších nabídkách ve vašem městě, navštivte webové stránky http://www.groupon.com. Pokud chcete nabídnout prostřednictvím Grouponu vaše produkty nebo služby navštivte webové stránky http://www.grouponworks.com.

Kontaktní informace

Julie Mossler

Groupon Inc.

312.242.2033

press@groupon.com

Zdroj: Groupon Inc.

Přečtěte si tuto tiskovou zprávu online na:

http://www.businesswire.com/news/home/20111130006829/en

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-trh-internet-firmy-Groupon Inc.

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.