Vyhlášení výsledků přineslo velké vítězství České pošty a příspěvek do sběrny drahých kovů v Hypoteční bance.
Předávání prestižních cen WebTop100 pro nejlepší webové prezentace českých firem již tradičně zpestřuje nepřívětivou šeď podzimních plískanic. I letos na slavnostním večeru 19. října obohatila agentura MEDIA FACTORY svou sbírku ocenění o velmi pozitivní hodnocení své práce, a to zejména díky projektům České pošty a Hypoteční banky.
Web České pošty http://www.cpost.cz se stal vítězem hlavního žebříčku v konkurenci webových prezentací ze žebříčku firem CZECH TOP 100 (http://www.ct100.cz) a zároveň obhájil první místo ve své kategorii Transport z předchozího ročníku soutěže. Na volbě webu České pošty se přitom podílelo zejména hodnocení uživatelského rozhraní, designového řešení a celkové kvality kódu webu.
Návrhu uživatelského rozhraní a designu jsme v úzké spolupráci s klientem věnovali maximální péči, a proto byl již loňském roce oceněn. Jsme rádi, že management České pošty neusnul na vavřínech a věnoval celý tento rok pozornost zapracování relevantních připomínek uživatelů a konzultantů. A pochopitelně nás nesmírně těší, že odborná porota dokázala tak vysoce ocenit mnohdy i mravenčí práci,“ říká Leoš Špachta, obchodní a marketingový ředitel agentury MEDIA FACTORY.
Svou unikátní pozici potvrdila rovněž prezentace Hypoteční banky (http://www.hypotecnibanka.cz, která ve své kategorii Finance získala již čtvrté zlato v řadě, což se zatím v dosavadní historii soutěže nikomu jinému nepodařilo. A protože jen krůček scházel ke stupni nejvyššímu webu Hypotéky po webu (http://www.hypotekapowebu.cz) v kategorii Marketingový nástroj, která si tedy ze soutěže odnáší stříbro a také tím obhajuje své loňské umístění, seriál úspěchů Hypoteční banky pokračuje.
"Počtu Zlatých slavíků Karla Gotta zatím s Hypoteční bankou na WebTop100 zdaleka nedosahujeme, nicméně šňůra vítězství zatím nekončí. A to je pro nás znamení, že svou práci děláme dobře, a rozhodně ji tedy tak hodláme dělat i nadále,“ uzavírá Leoš Špachta.
Internetová agentura MEDIA FACTORY Czech Republic je zakládajícím členem prestižní oborové Asociace dodavatelů internetových řešení, členem sekce digitálních agentur AKA a produktovým partnerem a členem TUESDAY Business Network. Specializuje se na individuální řešení pro zákazníky, kteří vyžadují kreativitu, kvalitu a jedinečnost. Mezi významné klienty agentury patří společnosti Hypoteční banka, Česká pošta, Vodafone, Tescoma, Modrá pyramida stavební spořitelna, FERRERO, SULKO či MATTEL.
Kontaktní informace pro média:
Leoš Špachta, MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.