Držitel ocenění Superbrands přichází s novinkou v oblasti věrnostních karet

Sphere je největší univerzální věrnostní program v ČR a SR. Od roku 1994 přináší věrnostní programy pro zákazníky, obchodní partnery a zaměstnance. Propojuje více než 10.000 obchodních míst s velkou skupinou držitelů karet. Nyní přichází s novinkou v podobě elektronické karty.

Řešení věrnostních karet nejen pro online svět

Tam, kde je velmi obtížné doručit benefit zákazníkovi fyzicky, přichází elektronická karta Sphere! Veškeré výhody si můžete užívat jednoduše prostřednictvím svého mobilu nebo tabletu.

Elektronická karta není jen netradičním benefitem pro zaměstnance. Všem obchodním partnerům přináší Sphere možnost získat další výhodu také pro své zákazníky.

Prezentujte se i na neobvyklých místech a oslovte nové klienty a zákazníky

Elektronická karta Sphere je originálním způsobem, jak oslovit nové zákazníky také na hromadných akcích. Nabídněte návštěvníkům během konání akce časově omezenou kartu, která umožní čerpat výhody během festivalu, koncertu nebo veletrhu. Sami si vyzkouší, jak celý program funguje. Vy současně prezentujete svoji značku tam, kam se za běžného provozu nedostane.

S mobilní aplikací jste stále v obraze a zavede vás až na vytoužené místo

Elektronická karta funguje jako součást mobilní aplikace Sphere. Neutečou vám žádné speciální nabídky a novinky. Obsahuje také vyhledavač výhod. Zadejte si obchod či službu, kterou zrovna hledáte a nechte se vést. Ať už jdete pěšky, jedete autem, MHD nebo třeba na kole. Aplikace vás vždy dovede, až na vytoužené místo!

Pro další informace nás neváhejte kontaktovat:

email: obchod@sphere.cz

telefon: +420 241 710 502

Kontakt pro média: Lucie Loudová

PR and communication manager

telefon: +420 734 305 183

e-mail: lloudova1@gmail.com

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-hospodářství-trh-firmy-Sphere

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Finance, ekonomika
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.