Díky mezinárodní poptávce po notových záznamech se zvýšil zahraniční obrat společnosti Sheet Music Plus o více než 20 procent

Společnost Sheet Music Plus zaznamenala ve čtvrtém čtvrtletí více než stoprocentní nárůst prodeje v České republice, neboť zákazníci ze zahraničí si objednávají notové party

Jelikož poptávka po tištěných záznamech hudby a notových partech přetrvává i v digitálním věku, oznámila dnes společnost Sheet Music Plus (www.sheetmusicplus.com), přední internetový poskytovatel notových partů, že dosáhla celosvětového úspěchu. V roce 2009 zaznamenala její americká pobočka celkově 22procentní mezinárodní nárůst prodeje na několika desítkách trhů, jako je například Velká Británie, Kanada, Austrálie, Francie, Německo, Japonsko, Španělsko, Itálie, Belgie, Irsko, Nizozemsko, Švédsko a mnoho dalších. I přes nepříznivou ekonomickou situaci v loňském roce společnost úspěšně vyřídila téměř 600 000 objednávek z celého světa a upevnila svou vedoucí pozici na internetovém trhu s notovými party. Se stále rostoucím obratem zakončila společnost Sheet Music Plus rok 2009 s tržbami ve výši téměř 25 milionů amerických dolarů. Společnost Sheet Music Plus vyřizovala denně 2000 až 5000 objednávek, které rozeslala do 170 zemí.

"Hudba je univerzální jazyk, ale každá země má své vlastní nároky, pokud jde o notové záznamy z místních zdrojů, zejména pokud jde o méně běžné nástroje a složité kompozice," řekl Keith Cerny, generální ředitel společnosti Sheet Music Plus. "Díky tomu se milovníci hudby obracejí na nás, neboť my nabízíme největší výběr notových záznamů hudby na světě a jsem schopni je doručit téměř do všech koutů světa," dodal.

Abychom usnadnili nákupy našim zákazníkům i zájemcům ze světa, provozuje společnost nové vysoce moderní datové centrum. Společnost rovněž značně rozšířila své internetové stránky, zlepšila výrazně možnosti vyhledávání a nabízí převody místních měn pro mnoho lokálních trhů. Společnost Sheet Music Plus prodává hudbu téměř všech žánrů - včetně klasické a barokní, rockové a populární, jazzu, křesťanské hudby, chorálů, muzikálů z Broadwaye a filmové a televizní hudby. Nabízí rovněž celou řadu výukových materiálů pro školní orchestry, sbory a hudební skupiny.

Pro dokreslení mezinárodního úspěchu společnosti Sheet Music Plus uvádíme meziroční nárůst v procentech na vybraných trzích: Austrálie (21 procent), Velká Británie (20 procent), Kanada (16 procent), Francie (34 procent), Německo (14 procent), Španělsko (39 procent), Japonsko (32 procent), Nizozemsko (22 procent), Itálie (24 procent), Belgie (20 procent), Irsko (14 procent), Norsko (osm procent), Finsko (34 procent), Řecko (65 procent), Švédsko (12 procent), Švýcarsko (30 procent) a Dánsko (30 procent). Kromě toho se ve čtvrtém čtvrtletí oproti třetímu na základě zvýšení počtu stran určených pro mezinárodní trh zvýšil prodej na následujících trzích: Mexiko (27 procent), Izrael (50 procent), Portugalsko (38 procent), Rusko (92 procent ) a o více než 100 procent v Polsku, Číně, České republice, Rumunsku, na Slovensku a v Chorvatsku.

O společnosti Sheet Music Plus

Společnost má ředitelství v kalifornském Emeryville, které je součástí pobřežní oblasti San Francisca, a nabízí největší výběr notových partů v mnoha částech světa. Společnost Sheet Music Plus má roční obrat 25 milionů amerických dolarů a nabízí nejrozsáhlejší katalog více než 555.000 titulů z mnoha hudebních žánrů, od vysoce specializovaných k populárním, pro všechny typy hudebníků, učitelů a nástrojů. Více informací o společnosti a jejích produktech naleznete na internetové adrese: www.SheetMusicPlus.com

Zdroj: Sheet Music Plus

Stephanie Jucarová

Tel : +1-415-844-6290

Email : sjucar@accesspr.com

nebo

Kimberly Kasparová

Tel: +1-415-844-6291

Email: kkaspar@accesspr.com, obě ze společnosti Access Communications pro firmu SheetMusicPlus.com

Klíčová slova USA-trh-hudba-firmy-Sheet Music Plus

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Obchod, marketing
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.