Derwent Innovation je novým názvem platformy Thomson Innovation, který zobrazuje hrdé dědictví

Clarivate Analytics investuje do budoucnosti Derwent přidáním nových prediktivních dat

Včera během každoročního setkání uživatelů patentových informací (PIUG) v Atlantě oznámila společnost Clarivate Analytics nový název své vyhledávací a analytické platformy - Thomson Innovation se stane Derwent Innovation. Tato změna názvu odpovídá závazku společnosti rozšiřovat patenty, duševní vlastnictví a své vědomosti v oblasti průlomových inovací a zároveň vzdává hold více než 50letému dědictví Derwentu v oblasti analýzy kvalitních patentových informací.

Společnost Derwent byla více než 50 let lídrem patentové smart technologie, obsahu a aplikací. Nový název odráží dědictví indexu Derwent World Patents a jeho přesných, důkladně označených a vylepšených patentových dat.

„Díky platformě Derwent Innovation společnost Clarivate Analytics dále poskytuje důvěryhodná patentová data a nejlepší technologie v oboru, jako např. Smart Search, které pomáhají zákazníkům vylepšit životní cyklus inovací, od myšlenky až po komercializaci," uvedl Dan Videtto, prezident divize společnosti Clarivate Analytics pro duševní vlastnictví a standardy.

Jako nově nezávislá společnost Clarivate Analytics urychleně investuje do technologií, analýzy a obsahu, což umožňuje agilitu při řešení problémů zákazníků. Derwent Innovation není žádnou výjimkou. Jako součást oficiálního zahájení činnosti platformy Derwent Innovation v červenci 2017 společnost představila přesný právní statut (např. stav mrtvý/živý, datum ukončení platnosti) a také vlastnictví pro miliony patentů pomocí využití inovační umělé inteligence k vylepšení patentových dat Derwentu.

Když vezmeme v úvahu, že průměrný patent má být platný okolo 20 let a k prodloužení termínu platnosti dochází v 54 % případů, náročnost určení statutu patentu se dramaticky zvyšuje. A další proměnné mohou celý proces ještě více zkomplikovat. Nejmodernější funkce platformy Derwent Innovation umožňují snadnější určení statutu, jakou dobu je patent platný a kdy jeho platnost vyprší.

„Přesný právní statut a údaje o vlastnictví jsou klíčové pro vyjadřování stanovisek, udělování licencí a/nebo akviziční příležitosti nebo pro přesné vyhodnocení portfolia duševního vlastnictví," uvedl Jason Resnick z oddělení Lead-Innovation společnosti Clarivate. „Naše prediktivní data jsou výjimečná, protože zadáváme údaje, které umožňují transparentnější kalkulace, takže zákazníci mají náhled do metodologie a jistotu výsledků."

Nový název nabývá okamžité platnosti a bude implementován do všech služeb a produktů společnosti v průběhu tohoto kalendářního roku a začátkem roku 2018.

O společnosti Clarivate Analytics

Společnost ClarivateTM Analytics urychluje tempo inovací tím, že poskytuje důvěryhodné pohledy a analýzu pro zákazníky na celém světě a umožňuje jim prozkoumat, chránit a komercializovat nové nápady rychleji. Dříve jakožto divize Duševního vlastnictví a vědy společnosti Thomson Reuters vlastníme a provozujeme řadu předních předplatitelských společností se zaměřením na vědecký a akademický výzkum, patentové analýzy a regulační normy, farmaceutickou a biotechnickou inteligenci, ochranné známky, ochranu domén a správu duševního vlastnictví. Clarivate™ Analytics je nyní nezávislá společnost s více než 4000 zaměstnanci, působící ve více než 100 zemích na celém světě a vlastnící světoznámé značky, ke kterým mezi jinými patří Web of Science™, Cortellis™, Thomson Innovation™, Derwent World Patents Index™, CompuMark™, MarkMonitor®, Thomson IP Manager™ a Techstreet™. Více informací najdete na webových stránkách clarivate.com.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20170109/455613LOGO

Kontakt: Heidi Siegel, Clarivate Analytics, ředitelka pro vnější vztahy, +1-215-823-5646 (o), +1-215-356-4504 (m), heidi.siegel@clarivate.com

Klíčová slova USA-komunikace-služby-Clarivate Analytics

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.