Prohlášení Stanislava Bernarda:
Na základě toho, že Plzeňský Prazdroj opakovaně používá zavádějící a nabubřelé reklamní kampaně, jsme se rozhodli na jednu z nich ("Birell: chutí převyšuje ostatní") zareagovat, a vyzvali jsme jej proto otevřeným dopisem k degustačnímu souboji mezi nealko pivy Birell a BERNARD s čistou hlavou, kterým by mohl své tvrzení prokázat.
Chtěli jsme tím dát Plzeňskému Prazdroji jasně najevo, aby se nepovyšoval nepodloženými reklamními slogany nad ostatní české pivovary. Bohužel, Plzeňský Prazdroj možnost prokázat svá tvrzení opakovaně odmítl. Konečným výsledkem bylo, že se dokonce ústy svého mluvčího povýšil na úroveň mistrů světa ve fotbale. Je tedy zřejmé, že se naneštěstí naše snaha o dosažení férovosti v reklamní komunikaci Plzeňského Prazdroje míjí účinkem.
Reakci Plzeňského Prazdroje na naši výzvu vnímáme jako absenci přiměřené pokory a také jako aroganci, která může vést až k definitivnímu rozpadu Českého svazu pivovarů a sladoven s kořeny sahajícími do roku 1873. To ostatně jasně naznačuje i skutečnost, že ze svazu v posledních měsících vystoupilo již sedm pivovarů, které tak reagovaly na chování pivního giganta, a další tento krok bohužel zvažují.
Jestliže se Plzeňský Prazdroj bojí souboje s malým rodinným pivovarem a nevěří svému pivu, my věříme všem milovníkům českých piv, že si při pohledu na "mistrovské" reklamní slogany Plzeňského Prazdroje udělají svůj názor sami.
Držte se!
Stanislav Bernard
Kontakt:
Mgr. Zdeněk Mikulášek
tel.: 565 300 215, fax: 565 300 225
e-mail: mikulasek@bernard.cz , http://www.bernard.cz
ČTK ke zprávě vydává fotografie, které jsou k dispozici v databázi ČTK Protext - foto a na internetu na adrese http://www.protext.cz