CzechTrade nabídne aliance, inkubátory a kompasy

Nové služby se mají stát střelkou, která pomůže českým firmám v orientaci na složitějších trzích v cizině. Zamýšleny jsou jako doplněk k aktivitám, které má agentura v tuzemsku a v cizině.

Agentura pro podporu expertu CzechTrade přichystala pro své zákazníky pokračování služby Market Entry, již zavedla v prvním kvartále tohoto roku. “Pořád si myslím, že existuje skupina exportérů, která s námi ještě nemá zkušenosti. Jsou to často prvo-exportéři, kterým můžeme otevřít cestu na zahraniční trhy bez jakýchkoli rizik,” vysvětluje generální ředitel Radomil Doležal.

CzechTrade proto přichází s balíčkem tří odborných programů, jež by mohly od příštího roku českým vývozcům výrazně pomáhat.

“Prvním jsou Exportní aliance, kam už zapadá Smart Cities. Výhodou má být, že tyto aliance mohou nabízet komplexní řešení, zlepšit vyjednávací pozici firem i snížit jejich náklady,” líčí Doležal.

Druhou službou budou Exportní inkubátory pro vyspělé exportéry, kteří chtějí zakládat firmy, budovat joint ventures nebo se účastnit složitějších veřejných zakázek.

Poslední službou je Kompas, jde o kompletní asistenční servis pro vstupy na komplikované zahraniční trhy.

Agentura CzechTrade přicestovala na letošní MSV v Brně se specialisty z 35 zahraničních kanceláří, ti mají poskytnout zájemcům zhruba 500 hodin konzultací. Odehrávat se budou v pavilonu P.

Kontakt:

Zuzana Synková, ředitelka marketingu a komunikace CzechTrade

zuzana.synkova@czechtrade.cz

Klíčová slova ČR-obchod-služby-CzechTrade

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.