Co lidem vadí při nakupování na internetu

Pokud vás unavuje zdlouhavé hledání na internetu a nepřehlednost jednotlivých stránek, nyní je můžete zkritizovat.

V těchto dnech byl zahájen speciální průzkum s názvem "Jak lidé vybírají na internetu a co jim vadí při nakupování".

Lidé nakupující přes internet mohou anonymně pokárat své dodavatele a jejich internetové stránky. A majitelé stránek zase zjistí, co zákazníky odrazuje od nákupu.

Na adrese http://www.InternetovyPruzkum.cz byl zveřejněn krátký dotazník a jeho cílem je odhalit největší stížnosti a přání lidí, kteří se při nákupu rozhodují právě pomocí internetu.

Autor projektu, Pavel Řehulka, říká: "V průzkumu se snažíme zjistit, co přesně lidem na internetových stránkách vadí. A také odhalit, co považují při výběru dodavatele na internetu za důležité."

Anketa by měla pomoci jak zákazníkům, tak provozovatelům stránek.

"Zákazníci dostávají možnost anonymně pokárat své dodavatele. A obchodníci zase získají upřímné názory na to, co by měli změnit, aby se jim zákazníci vraceli," doplňuje Pavel Řehulka.

Výsledky průzkumu budou bezplatně zveřejněny všem účastníkům 1. listopadu 2008.

Kontakt: info@internetovypruzkum.cz

Klíčová slova ČR-internet-trh-firmy-České vzdělávací centrum-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.