Clear Channel prodloužila dlouhodobou smlouvu o reklamě s významným evropským letištěm

Na jednom z nejrychleji rostoucích evropských letišť budou instalovány elektronické reklamní poutače na bázi systému DSS (Digital Signage System - vzdáleně řízený systém digitálních reklamních obrazovek), které se stanou ukázkovými poutači pro další evropská letiště.

Clear Channel Outdoor, největší světový prodejce reklamy na letištích, prodloužila smlouvu o zajišťování reklamy s letištěm Gardemoen v norském městě Oslu. Tato nová, dlouhodobá smlouva začne platit od 1. ledna 2008. Jejím předmětem je instalace moderních reklamních poutačů, včetně vzdáleně řízeného systému reklamních obrazovek DSS.

Letiště Gardemoen v Oslu je jedním z nejrychleji rostoucích letišť v Evropě. V posledních třech letech se počet cestujících odbavených na tomto letišti zvyšuje asi o 11 procent ročně. V roce 2007 letiště odbaví 19 milionů cestujících, z nichž 50 procent jsou obchodní cestující.

"Udržení smlouvy s letištěm v Oslo bylo nejdůležitějším cílem naší divize letištní reklamy pro rok 2007," řekl Paul Meyer, prezident a provozní ředitel firmy Clear Channel Outdoor. "Spolu se spuštěním naší sítě digitální reklamy na našem hlavním evropském letišti ve švýcarském Curychu nám prodloužení této smlouvy umožní další posílení naší pozice v oblasti letištní digitální reklamy v celosvětovém měřítku."

Firma Clear Channel Norway uzavřela původní smlouvu o zajišťování reklamy s letištěm Gardemoen v lednu 2003. Na základě podmínek nové smlouvy bude firma investovat do rozsáhlé modernizace systému dálkově řízených reklamních ploch (DSS) na letišti a bude využívat moderní technologie s cílem optimalizovat účinnost reklamy a současně reklamou nepřehltit návštěvníky letiště. Inzerenti budou mít nyní lepší možnost cílit reklamu na cestující, kteří v podmanivém prostředí letiště pobývají delší dobu.

Pal Arne Gr0ttem, generální ředitel norské pobočky firmy Clear Channel Norway, řekl: "Naše nová špičková technologie v zobrazování reklamy bude ukázkou moderního systému dálkového řízení reklamy pro ostatní evropská letiště. Ve spolupráci s provozovatelem letiště Gardemoen se těšíme na další rozvoj zdejších reklamních možností."

Clear Channel Outdoor je největším provozovatelem letištní reklamy na 300 letištích v USA, Evropě a Asii. Každý rok firma Clear Channel na svých letištích zobrazí více než 1,5 miliardy reklamních sdělení zacílených na cestující a návštěvníky.

O společnosti Clear Channel Outdoor

Společnost Clear Channel Outdoor (index NYSE: CCO) je největší světovou reklamní firmou v oblasti venkovní reklamy. Firma má více než 973.000 reklamních ploch ve více než 60 zemích na 6 kontinentech. Ve Spojených státech amerických společnost provozuje více než 167.000 reklamních ploch a je zastoupena na 49 z 50 nejlepších určených tržních oblastí. Pracuje rovněž v oblasti reklamy v letectví, na železnici, taxi a velkých nákupních střediscích po celém světě. Její divize Spectacolor(USA) a DEFI (mezinárodní) jsou jedničkami na světovém trhu v oblasti okázalých výstavních ploch, jako například na newyorském Times Square. Clear Channel Adshel je mezinárodní divize firmy, která dodává tzv. street furniture (doplňky a vybavení do ulic), a spolupracuje s více než 3.500 měst v oblasti reklamy. Více informací naleznete na internetové adrese http://www.clearchanneloutdoor.com.

KONTAKT:

Clear Channel Outdoor UK

Kontakt ve Velké Británii:

Zoe Jonesová, PR manažer

Tel.: +44-207 478 2946

E-mail: zoe.jones@clearchannel.co.uk

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

Klíčová slova USA-reklama-služby-Clear Channel Outdoor UK-PROTEXT

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Služby, cestovní ruch

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.