Clear Channel Outdoor zvýší počet kol v ulicích Barcelony na čtyřnásobek * Více než 14 milionů kilometrů na veřejných bicyklech od Clear Channel Outdoor

Na základě ohromného zájmu požádalo město Barcelona společnost Clear Channel Outdoor (burzovní index NYSE:CCO), aby zvýšila do března 2008 počet kol v rámci programu Smartbike z dnešních 1500 na 6000 strojů.

První kola se v ulicích Barcelony objevila v březnu 2007, pouhé dva měsíce po podpisu smlouvy. Poptávka od samého začátku dalece předčila původní očekávání. Službu si předplatilo více než 90.000 lidí (devět procent dospělé populace). Ve městě již bylo uskutečněno více než dva miliony vyjížděk.

"Jsme velmi rádi, že můžeme nabízet městům v Evropě, a stále více i ve světě, osvědčený a oblíbený cyklistický program," řekl Paul Meyer, prezident a generální ředitel společnosti Clear Channel Outdoor. "Náš program skvěle doplňuje stávající infrastrukturu veřejné dopravy, zkracuje dobu potřebnou k tomu, aby se lidé dostali do centra města, a přispívá k politice na zmírnění přetížení centra a snížení emisí, jako je vybírání poplatků za používání aut a budování cyklostezek, které města ve velké míře zavádějí."

Před deseti lety společnost Clear Channel Outdoor poprvé zavedla veřejný cyklistický program ve francouzské Remeši. V roce 2001 se pro zavedení a provoz 1200 kol společnosti Clear Channel rozhodli i v norské metropoli Oslu. V roce 2006 společnost Clear Channel Outdoor poskytla 1000 kol pro Stockholm. Norská města Drammen a Trondheim, švédský Gothenburg, a americká města Washington a San Fransisco se rovněž rozhodla zavést tento cyklistický program.

"Program Stockholm City Bikes skvěle doplňuje systém veřejné dopravy ve městě. Kolo je pro mnoho lidí nejrychlejším prostředkem, jak se dostat do centra," řekl zástupce primátora města Stockholm Mikael Soderlund. Kromě toho je cyklistika prospěšná pro naše zdraví a životní prostředí. Jsme velmi rádi, že město Stockholm a společnost Clear Channel Outdoor může nabídnout obyvatelům města velmi dobře fungující dopravní systém."

Všechny cyklistické programy, které společnost Clear Channel uskutečnila, měly úspěch. 160.000 předplatitelů a tisíce turistů ujelo na kolech téměř 4,5 milionu kilometrů. Odhaduje se, že více než 14 milionů z celkového čísla bylo ujeto na veřejných kolech od společnosti Clear Channel Outdoor.

Ředitel programu Smartbikes International (společnost Clear Channel Outdoor) Jan Tore Endresen vysvětluje, že pokročilé systémy mohou být nabízeny i mezi jednotlivými městy a zeměmi: "Podařilo se nám vytvořit vynikající nabídku na podporu cyklistiky ve městech, ale stále máme co zlepšovat. V současné době nabízíme vylepšení v podobě různých typů kol a možnost placení různými způsoby, jako například prostřednictvím mobilních telefonů, kreditních a debetních karet, stávajících veřejných platebních systémů a předplatitelských karet."

O společnosti Clear Channel Outdoor

Společnost Clear Channel Outdoor (burzovní index NYSE : CCO) je největší reklamní společnost na světě, která se zabývá reklamou ve volném prostoru. Provozuje více než 973.000 výstavních ploch ve více než 60 zemích v šesti světadílech. Ve Spojených státech amerických společnost provozuje více než 167.000 reklamních ploch a je zastoupena na 49 z 50 nejlepších určených tržních oblastí. Pracuje rovněž v oblasti reklamy v letectví, na železnici, taxi a velkých nákupních střediscích po celém světě. Její divize Spectacolor(USA) a DEFI (mezinárodní) jsou jedničkami na světovém trhu v oblasti okázalých výstavních ploch jako například na newyorském Times Square. Clear Channel Adshel je mezinárodní divize firmy, která dodává tzv. street furniture (doplňky a vybavení do ulic). Firma spolupracuje s více než 3500 měst v oblasti reklamy. Více informací naleznete na internetové adrese http://www.clearchanneloutdoor.com.

KONTAKT:

Clear Channel Outdoor

Jonathan Bevan

Tel.: +44 (0)20 7478 2301

nebo

Clear Channel Outdoor - mezinárodní ředitelství

Zoe Jonesová

Tel.: +44 (0)20-7478-2301

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

Klíčová slova USA-doprava-Clear Channel Outdoor-PROTEXT

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.