Clear Channel Outdoor získala prestižní zakázku ve Stockholmu * Smlouva je další z vysoce úspěšných kontraktů, které společnost v posledních letech uzavřela s předními provozovateli veřejné dopravy ve velkých městech

Společnost Clear Channel Outdoor Holdings, Inc. (burzovní index NYSE: CCO) dnes oznámila, že získala právo na zveřejnění reklamy ve veřejném dopravním systému ve Stockholmu. Rozšíří tak ještě více svou působnost a přinese reklamu cestujícím a návštěvníkům v hlavních městech. Desetiletá smlouva vstoupí v platnost od 1. ledna 2008.

Reklamní aktivity společnosti Clear Channel Outdoor v oblasti dopravy se v posledních letech velmi rozšířily. Kromě Stockholmu obnovila společnost v lednu svou smlouvu s provozovatelem metra a železnice v Chicagu (Chicago Metra Rail) a smlouvu prodloužila o dalších 15 let. Francouzská divize společnosti uzavřela pětiletou smlouvu s francouzským městem Lyon, kde bude obhospodařovat 7000 reklamních ploch na městských autobusech, v metru a tramvajích. Společnost Clear Channel Outdoor uzavřela rovněž strategickou smlouvu na reklamu v dopravě v San Francisku (Bay Area), Bostonu, Milwaukee, Phoenixu a Seattlu.

"Smlouva s provozovatelem dopravy ve Stockholmu je jednou z největších kontraktů v oblasti venkovní reklamy na světě. Získání této zakázky bylo jedním z našich klíčových strategických cílů v roce 2007," řekl Paul Meyer, globální prezident a provozní ředitel společnosti Clear Channel Outdoor. "Mezinárodní přeprava skvěle doplňuje naše stávající aktivity v oblasti billboardů a vybavení ulic (tzv. street furniture)."

Nová smlouva zahrnuje 100 stanic stockholmského metra a 800 vlaků, 1900 autobusů, které jezdí v oblasti Stockholmu, 400 příměstských a místních vlaků a všechny pozemky podél silnic, které jsou v majetku orgánu pro veřejnou dopravu (Stockholms Lokaltrafik). Každý den se ve Stockholmu uskuteční více než dva miliony cest metrem a autobusy. Očekává se, že počet uživatelů hromadných dopravních prostředků zde ještě stoupne poté, co budou muset řidiči od letošního léta za vjezd autem do vnitřního města platit.

"Naše předchozí desetiletá smlouva s dopravním podnikem ve Stockholmu nám přinesla téměř trojnásobné tržby a učinila z reklamy v dopravě nejrychleji se rozvíjející médium ve Švédsku, hned vedle internetu," řekla Maria Skoglundová, generální ředitelka Clear Channel Sweden. "Těšíme se na další úspěchy v této oblasti a na spuštění digitálních médií, která budou klíčovým nástrojem pro další rozvoj."

O společnosti Clear Channel Outdoor

Společnost Clear Channel Outdoor se sídlem v arizonském Phoenixu je největší reklamní společnost na světě, která se zabývá reklamou ve volném prostoru. Provozuje více než 881.000 výstavních ploch ve více než 60 zemích na šesti světadílech. Ve Spojených státech amerických společnost provozuje více než 155.000 reklamních ploch a je zastoupena na 45 z 50 nejlepších tržních oblastí. Pracuje rovněž v oblasti reklamy v letectví, na železnici, v oblasti taxi a velkých nákupních střediscích po celém světě. Její divize Spectacolor(USA) a DEFI (mezinárodní) jsou jedničkami na světovém trhu v oblasti okázalých výstavních ploch, jako například na newyorském Times Square. Adshel(TM) je mezinárodní divize firmy, která dodává tzv. street furniture (doplňky a vybavení do ulic) a spolupracuje v oblasti reklamy s více než 3500 měst. Více informací naleznete na internetové adrese http://www.clearchanneloutdoor.com.

Tato tisková zpráva obsahuje určitá výhledová prohlášení ve smyslu novely amerického Zákona o vedení sporů při obchodování s cennými papíry z roku 1995. Tato prohlášení se týkají budoucích událostí nebo budoucích finančních výsledků společnosti a podléhají známým i neznámým rizikům a dalším faktorům a nesrovnalostem, které mohou způsobit, že se skutečné výsledky firmy, rozsah jejích aktivit, výkonnost a úspěšnost budou odlišovat od očekávaných výsledků, rozsahu aktivit, výkonnosti a úspěšnosti společnosti popsaných v těchto výhledových prohlášeních.

KONTAKT:

Clear Channel Outdoor

Tony Alwin

Tel.: 602-381-5700

nebo

Zoe Jones

Tel.: +44 (0)20-7478-2301

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

Klíčová slova USA-reklama-služby-ostatní-Clear Channel Outdoor-PROTEXT

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Služby, cestovní ruch

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.