Český institut pro marketing předal certifikáty uchazečům

Český institut pro marketing (CIMA), o.s. předal další certifikáty úspěšným uchazečům o certifikaci personálu v marketingu tentokráte slavnostně v průběhu oslav 20. výročí vzniku. Na slavnostním předávání certifikátů dne 12. září 2012 obdrželo osvědčení odborné kvalifikace marketing CIMA-A 24 uchazečů, osvědčení typu marketing CIMA-B 18 uchazečů a osvědčení typu marketing CIMA čtyři uchazeči.

Vznik CIMA před 20 lety připomněl host akce ing. Z. Kozák, jeden ze zakladatelů CIMA a dlouholetý ředitel a manažer sdružení.

Významnou hodnotu získaných certifikátů potvrdil v krátkém příspěvku Prof. Ing. G. Tomek, DrSc., předseda zkušební komice CIMA A a CIMA-C a současně také zakládající člen CIMA.

"Systémem dalšího odborného vzdělávání dospělých v marketingu a prodeji CIMA prošlo za dvacet let přes 10.500 absolventů. Nezávislý proces certifikace absolvovalo přes 7600 kandidátů, z toho přes 6100 získalo příslušný certifikát. Od roku 2007 je CIMA akreditovaným orgánem Českého institutu pro akreditaci pro oblast certifikace personálu v marketingu a prodeji," řekl ing. Otakar Pivoda, ředitel certifikační sekce CIMA.

Po akci proběhla ochutnávka nápojů firmy PRIMÁTOR a.s, Náchod.

Kontakt:

Ing. Otakar Pivoda

Český institut pro marketing(CIMA), o.s.

e-mail: cima@cima.cz

Klíčová slova ČR-trh-reklama-CIMA

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.