Česká plyšová kampaň přinesla více než 200.000 eur

Rok od roku se obchodní domy IKEA v České republice stále více angažují v otázce vzdělání dětí. Projevilo se to i ve výsledcích nedávné "plyšové“ kampaně, během níž zákazníci a zaměstnanci IKEA překonali rekord z předešlého roku a na podporu vzdělání dětí získali 207.476 eur, tedy více než 5,394.370 Kč. Tato kampaň, jejíž motto zní "jedno euro je velké jmění", probíhala od 2. listopadu do 23. prosince 2009. V jejím rámci věnovala IKEA jedno euro z prodeje každé plyšové hračky v kterémkoliv obchodním domě IKEA na světě nebo na internetu na vzdělání dětí. Kampaň roku 2009 dosáhla rekordních výsledků nejen v České republice, ale na celém světě, když se celkově podařilo získat sedm milionů eur, které budou použity na zajištění kvalitního vzdělání pro děti.

Od zahájení této kampaně v roce 2003 IKEA tímto způsobem věnovala 23,7 milionu eur. Díky této částce se dostalo kvalitního vzdělání osmi milionům dětí ve 30 zemích světa. Prostřednictvím této kampaně IKEA podporuje snahu UNICEF a nadace Safe the Children (Zachraňte děti) vycházející z přesvědčení, že všechny děti mají nárok na kvalitní vzdělání, které je připraví tak, aby měly možnost využít široké spektrum příležitostí, které jim život přináší.

"Prodané množství plyšových hraček a výše získaných prostředků v letošním roce daleko překonala naše očekávání. Již loňský výsledek prodeje překonal naše očekávání a velmi si ceníme snahy našich zákazníků a kolegů pomoci ještě více. Obchodnímu domu IKEA Černý Most se dokonce podařilo získat druhé místo v celosvětovém množství prodaných plyšových hraček. Konkrétně to bylo krásných 82.334 eur (2,140.684 Kč)," řekla Jindra Válová, PR pro IKEA Česká republika.

Fotografie plyšových hraček ke stažení zde (FTP): ftp://IKEA-images:images@ImageHousePictures.Inter-IKEA.com/LWNJYQSOZ8D11P6VU6OP3YB4JG5S7SG2U

Ještě v roce 2006 bylo na celém světě více než 93 milionů dětí, které neměly přístup ke vzdělání. Téměř 80 procent z nich pocházelo ze subsaharské Afriky a jižní Asie. Je proto zcela přirozené, že letošní finanční částka bude věnována na vzdělávací program UNICEF s názvem "Školy pro Afriku", jehož cílem je vytvoření škol s prostředím přívětivým pro děti v Burkině Faso, Etiopii, na Madagaskaru, v Jižní Africe, Mali a Nigeru.

Díky masivnímu zapojení zákazníků je IKEA schopná dosahovat rok od roku vyšších cílů, a významným způsobem tak přispívat k lepšímu vzdělání milionů dětí na celém světě.

Další informace vám poskytne:

Jindra Válová

Public Relations

IKEA Česká republika s.r.o.

Tel:+420 257 186 210

Mobil: +420 602 155 102

E-mail: Jindriska.Valova@IKEA.com

Klíčová slova ČR-trh-vzdělání-děti-firmy-Ikea

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Věda, vzdělávání a školství

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.