Další důležitý krok na zajištění rozvoje a nastavení standardů služeb zaměřených na zákazníky na trhu s baleným spotřebním zbožím.
Společnost CAS, přední světový poskytovatel řešení pro řízení poptávky v oblasti spotřebního průmyslu, oznámila, že založila divizi globálních služeb (CAS Global Services). Díky více než 23 letům zkušeností z oblasti spotřebního zboží a podnikového softwaru, spojí divize globálních služeb ty nejlepší postupy společnosti, metodologii, oceněná řešení a poradenství, školení a podpůrné zdroje, aby pomohla svým zákazníkům urychlit zavádění řešení, zlepšit výsledky podnikání a posílit schopnost předvídat v průběhu celého životního cyklu projektu. Společnost CAS učinila toto prohlášení v souvislosti s Konferencí o technologiích pro spotřební průmysl Consumer Goods Technology Conference 2008, která se uskutečnila v Orlandu na Floridě.
"Tato nová organizace spolu s naším novým partnerským programem CAS Global Alliances Partner Program, pomůže společnosti CAS získat takovou pozici, ve které bude moci nastavit nové standardy pro dodávky podnikových řešení na spotřební trh na celém světě," řekl Stefan Joneck, generální ředitel a zakladatel společnosti CAS. "Máme velkou zodpovědnost pomáhat našim zákazníkům realizovat hodnoty, kterých chtěli dosáhnout, když si zvolili investici do našich produktů. Divize globálních služeb by měla zlepšit výsledky pro naše zákazníky, kteří chtějí zvýšit prodej a efektivitu marketingu, snížit náklady a zlepšit efektivitu. "Na rozdíl od tradičních společností, které se zabývají softwarem, a které se soustřeďují pouze na zabezpečení softwarových transakcí, se společnost CAS zaměřuje na úspěch svých zákazníků," řekl Joneck.
S dnešním oznámením zahájila divize globálních služeb společnosti CAS pět klíčových iniciativ po celém světě, z nichž každá by měla zvýšit rychlost, zlepšit přesnost a výsledky. Podle Todda Fryburgera, generálního ředitele společnosti CAS pro americký kontinent, jsou tyto iniciativy následující:
1)Zlepšení zkušeností zákazníků: "Každý zákazník společnosti CAS bude mít určeného pracovníka, který se o něj bude starat, zajišťovat jednotné kontaktní místo, a který bude zodpovídat za jeho vedení v průběhu poprodejního zavádění a podpůrné fáze, ať už toto zavádění řídí společnost CAS nebo některý ze členů aliance."
2)Rozšíření poradenských služeb společnosti CAS: "Uvědomujeme si, že na trhu není dostatek zdrojů, které by měly zkušenosti s řešeními CAS. Chceme významně posílit náš tým poradců, abychom dokázali udržet tempo s poptávkou a zároveň udržet kvalitu díky zlepšenému školení, vývoji a standardní certifikaci. Zároveň investujeme značnou částku do podpory řízení projektů a zajišťování kvality v každé fázi zavádění CAS."
3)Vytvoření vzdělávacích služeb společnosti: "Výzkum a zkušenosti ukazují, že investice do koncového uživatele a školení vývojářů může výrazně pomoci zákazníkům snižovat celkové pořizovací náklady a urychlit realizaci přínosů pro podnik."
4)Vytvoření střediska řešení: "Při zavádění jakéhokoli podnikového softwaru musí být brány v úvahu v prvé řadě náklady, riziko a čas. Naše globální středisko řešení nabídne možnost zavádění na jiném místě, speciálně navržené pro snižování nákladů, zmírňování rizik a urychlení dodávek díky spojení zkušených zdrojů, nejlepších průmyslových postupů, opětovného využití knihoven, nástrojů a předloh."
5)Globalizace podpůrných služeb: "Mezi zákazníky společnosti CAS patří přední světoví podnikatelé a naše produkty jsou schopny uspokojit i jejich nejnáročnější potřeby. Z toho důvodu rozšiřujeme naší kapacitu podpory produktů, abychom mohli našim zákazníkům poskytovat soustavnou pomoc v každém z hlavních odvětví, ve kterých působíme."
"Průmysl baleného spotřebního zboží je skutečně komplexní. Chápeme problémy, kterým musí toto odvětví čelit. "Naše softwarové produkty pomáhají našim zákazníkům budovat a posilovat jejich světové značky," řekl Fryburger. Tento cíl je ještě důležitější ve světle problémů, kterým čelí světová ekonomika, a kde rozvoj průmyslu v dohledné budoucnosti nevypadá moc příznivě. Rychlost snižuje riziko, že se cíle společnosti v průběhu času změní. Divize globálních služeb společnosti CAS zodpovídá za to, aby pomohla našim zákazníkům dosáhnout hmotných hmatatelných výsledků včas a v požadovaném rozsahu."
Společnost CAS dnes rovněž oznámila, že spustí partnerský program CAS Alliances Partner Program pro další posílení spolupráce a partnerství v oblasti zavádění informačních technologií.
O společnosti CAS
Společnost CAS je přední globální poskytovatel řešení pro řízení poptávky v oblasti spotřebního průmyslu. Má více než 23 let zkušeností v tomto průmyslovém odvětví a proto nemá konkurenci v poskytování řešení, které umožňují firmám ziskový rozvoj v podnikání tolik závislém na zákaznících. Aby to dokázala, podporují její řešení CPWerx(TM) mnohoúrovňovou architekturu transakčních, analytických a optimalizačních technologií. Podporou procesů v uzavřených smyčkách přináší aplikace CPWerx integrovaná řešení i pro ty nejnáročnější požadavky tohoto průmyslového odvětví, jako je například řízení reklamních prodejních akcí, řízení prodeje v terénu a řízení kategorií. Mezi zákazníky společnosti CAS patří přední firmy vyrábějící spotřební zboží z celého světa, jako jsou například společnosti Beiersdorf, Campbell Soup Company, Coty, Danone, Dr. Oetker, Electrolux, Heineken, Henkel, InBev a Molson Coors. Společnost CAS má světové ředitelství v Německu a pobočky v Severní Americe, Evropě, Asii a Austrálii. Další informace naleznete na internetové adrese http://www.casrealresults.com.
Kontakt pro tisk:
Carol Edwardsová
Ruder Finn
Telefon: +1-212-593-5858
E-mail: edwardsc@ruderfinn.com
Internetové stránky: http://www.casrealresults.com
Zdroj: CAS
Média:
Carol Edwardsová ze společnosti Ruder Finn
Tel.: +1-212-593-5858
E-mail: edwardsc@ruderfinn.com, pro společnost CAS