Agentura Millward Brown oslavila 15 let

Agentura pro výzkum trhu Millward Brown oslavila minulý týden v Café Neustadt 15. leté výročí založení této společnosti na českém trhu.

V prostorách oblíbené pražské kavárny se kromě večírku s hudbou a alternativního rautu odehrála i veselá talk-show v režii divadla VOSTO5 s Petrou Průšovou - ředitelkou Millward Brown pro Českou a Slovenskou republiku a Jakubem Petřinou - marketingovým ředitelem AirBank.

Millward Brown tímto zároveň děkuje všem klientům, zaměstnancům a obchodní m partnerům za dosavadní spolupráci a přínos při budování dobrého jména společnosti v České a Slovenské republice a těšíme se na všechny další společné výzvy a oslavy dalších výročí.

O Millward Brown

Millward Brown je jednou z předních výzkumných agentur a odborníkem na efektivní marketingovou komunikaci, média a brand equity. S využitím integrovaných marketingových řešení - kvalitativních i kvantitativních - pomáhá Millward Brown svým klientům budovat silné značky a nabízet konkurenceschopné služby.

Millward Brown provozuje více než 82 poboček v 52 zemích. Mezi další specializace Millward Brown patří Global Media Practice (zabývá se efektivitou médií), The Neuroscience Practice (využívající neurovědu pro doplnění tradičních výzkumných technik), Millward Brown Optimor (zaměřen na pomoc klientovi maximalizovat návratnost investic do značky a marketingu), Dynamic Logic (světový odborník na efektivitu digitálního marketingu) a Firefly Millward Brown (globální kvalitativní větev Millward Brown). Millward Brown je součástí společnosti Kantar, výzkumné, konzultační a informační skupiny WPP.

Kontakt:

e-mail: jaromir.chaloupek@millwardbrown.com

tel.: 225 300 249

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-reklama-trh-firmy-Millward Brown

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.