114. veletrh Canton Fair

"Design produktů hraje zásadní roli mezi inovacemi a zvyšováním přidané hodnoty"

114. veletrh Canton Fair, který je největším obchodním veletrhem v Číně, skončil 4. listopadu. Účast byla ve srovnání s předchozími veletrhy stabilní a poslední veletrh navštívilo téměř 190 tisíc návštěvníků z více než 200 zemí světa.

Zatímco celková hodnota exportních objednávek uzavřených na veletrhu o něco poklesla a dosáhla částky 194,61 miliard renminbi (31,69 miliard dolarů), celkový počet objednávek vzrostl, a to zejména v důsledku vyšší kvality a inovativnosti produktů. Počet vystavovatelů byl pro tento veletrh záměrně snížen. Díky tomu získaly známé a osvědčené značky, které významně investují do výzkumu a vývoje, více prostoru.

Rovněž v oblasti designu dochází k pozitivnímu vývoji a veletrh Canton Fair se tak z místa, kde se vystavovaly produkty "vyrobené v Číně" stává místem, kde se vystavují produkty "vytvořené v Číně". Výstavní plocha věnovaná designu meziročně vzrostla o 31 procent a veletrhu se zúčastnilo 74 institucí z oblasti designu z 10 zemí a regionů.

"Chceme podporovat obchod prostřednictvím inovací," řekl Liu Jianjun, zástupce ředitele Čínského centra zahraničního obchodu. "Tím, že podporujeme firmy v investicích do špičkového designu, zajišťujeme, že vystavované produkty na veletrhu nabízí stále vyšší přidanou hodnotu. Díky novým designovým prvkům a originalitě dokáže stále více čínských firem udržovat stabilní objemy vývozu a pronikat na zahraniční trhy."

V letošním roce byly na veletrhu poprvé udíleny ceny veletrhu Canton Fair (Canton Fair Awards), jejichž smyslem je ocenit vystavující společnosti za nejlepší design produktů určených na export. V roce 2013 do soutěže o tuto cenu přihlásilo 345 firem celkem 547 produktů.

"Pořádáním designerských soutěží a výběrem produktů s nejvíce kreativním designem v rámci veletrhu tak podporujeme nezávislý výzkum a vývoj," řekl Wang Runsheng, zástupce ředitele veletrhu Canton Fair. "Tímto způsobem tak zajistíme, že na veletrhu budou vystavovány produkty lepší kvality a současně zvýšíme také kvalitu vystavovatelů."

Je vidět, že zahraniční návštěvníci veletrhu již oceňují špičkovou kvalitu produktů, které jsou na veletrhu Canton Fair prezentovány. Dny, kdy jediným tahákem byla cena, jsou dávno pryč.

"Čínu jsme si nevybrali za naší nákupní základnu jen z důvodu ceny," řekl Pierre Cardelli, zástupce francouzského maloobchodního giganta, firmy Auchan. "Mezi faktory, které při výběru hrály roli, jsou také kvalita, design, doprava, pracovní podmínky a vybavení. Dnes čínské produkty stále více vynikají špičkovým designovým pojetím a jsou založeny na moderních technologiích a nejnovějších vědeckých poznatcích. Na veletrhu Canton Fair tak dokážu najít téměř všechno co potřebuji."

Další informace získáte na webové stránce: http://www.cantonfair.org.cn/en/index.asp

KONTAKT: Wu Xiaoying, +86-20-8913 8628, xiaoying.wu@cantonfair.org

Klíčová slova Čína-obchod-průmysl-trh-trendy-The Canton Fair

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Zpracovatelský a výrobní průmysl
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.