AMI Praha má nového obchodního ředitele

Novým obchodním ředitelem společnosti AMI Praha a.s. se od 1. května 2008 stává Petr Urban, který ve společnosti dosud působil na pozici Key Account Managera. Nahradí tak Tomáše Faška, který zůstává výkonným ředitelem společnosti a bude se věnovat zejména strategickému rozvoji firmy.

Petr Urban začínal v AMI Praha před 7 lety jako grafik webových prezentací, později se specializoval na tvorbu multimediálních aplikací a poslední 3 roky pracoval v roli Key Account Managera. Mezi jeho klienty patřily například společnosti Telefónica O2 Slovakia a Peugeot Česká republika. "Petr Urban se osvědčil na všech pozicích, jež v AMI Praha zastával, a jsem přesvědčen, že bude podobně úspěšný i při řízení veškerých obchodních aktivit společnosti," říká Kamil Douděra, generální ředitel AMI Praha.

Petr Urban (27) vystudoval obor Informační management na Fakultě informatiky a statistiky VŠE v Praze. Svůj volný čas věnuje sportu, zejména fotbalu a fitness.

O společnosti AMI Praha

Společnost AMI Praha je systémový integrátor, který pro své klienty realizuje komplexní podniková IT řešení a internetové služby. Specializuje se zejména na podnikové portály, identity management systémy a korporátní webové prezentace. AMI Praha je zakládajícím členem Asociace.BIZ, která sdružuje přední české dodavatele internetových a intranetových řešení.

Kontaktní informace:

David Fišer, marketingový specialista

E-mail: david.fiser@ami.cz

Web: http://www.ami.cz

Klíčová slova ČR-počítače-internet-obchod-software-personální-Urban-AMI Praha-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.