Třetí ročník soutěže proběhne v rámci 55. ročníku mezinárodního festivalu reklamy Lions 2008 v Cannes.
Studentská soutěž reklamy s názvem Future Lions ("Budoucí Lvi"; http://www.futurelions.com), kterou pořádá společnost AKQA ve spolupráci s organizátory mezinárodního festivalu reklamy Cannes Lions International Advertising Festival, vyhlásila příjem přihlášek do letošního ročníku.
(Fotografie: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20080325/NETU103)
V každoroční soutěži mají studenti za úkol vytvořit koncepci propagace světové značky takovým způsobem, který před pěti lety nebyl možný. Vítězné práce budou oceněny na festivalu v Cannes dne 21. června v prostorách Debussyho divadla (Debussy Theatre). Nové nápady obohatí festival o svěží perspektivu a umožní studentům, aby předvedli své práce předním světovým agenturám.
"V naší soutěži Future Lions nejsou stanovena žádná pravidla pokud jde o média nebo technologie, ani žádná omezení pokud jde o produkt nebo cílovou skupinu," řekl Rei Inamoto, globální ředitel tvorby společnosti AKQA. "Těšíme se na nápady, které přinesou nový pohled na média a poselství, nápady, které ovlivní způsob, jakým budou média vnímána do budoucna."
Koncepce mohou využívat nové typy médií nebo tradiční prostředky zcela novými způsoby. Pět studentů, kteří zvítězí, získá registraci na festival, který proběhne ve francouzském Cannes ve dnech od 15. do 21. června, a dostanou ocenění Future Lion Cub, z limitované edice figurek navržených společností AKQA, jako ocenění za jejich tvůrčí úspěchy. Přihlášky budou přijímány do 19. května do 11:59 hod. pacifického standardního času (PST).
Novinkou letošního ročníku je, že škola ze které pošlou studenti nejvíce přihlášek do soutěže Future Lions, získá ocenění "Škola roku pro budoucí Lvy" ("Future Lions School of the Year").
Soutěž 2008 Future Lions přijímá přihlášky a je propagována limitovanou edicí plakátů, jejichž autorem je ilustrátor Ashley Wood. Jejich tématem je figurka lva, který je maskotem soutěže, jak používá robotický "průmyslový stroj". Pokud si chcete prohlédnout Woodovu práci a získat další informace o soutěži, navštivte internetové stránky na adrese http://www.FutureLions.com.
O společnosti AKQA
Společnost AKQA patří k nejvlivnějším kreativním a technologickým společnostem na světě. Je uznávaným průkopníkem a inovátorem, který vytváří ideje, proniká k podstatě věci a poskytuje řešení v oblasti marketingových vztahů se zákazníky a internetového obchodování pro přední světové značky. Nezávislá agentura AKQA má pobočky v Amsterdamu, Londýně, New Yorku, San Francisku, Šanghaji a Washingtonu DC. Více informací o společnosti AKQA naleznete na internetové adrese http://akqa.com.
O umělci Ashley Woodovi
Australský umělec Ashley Wood pracuje již více než deset let jako profesionální ilustrátor pro přední společnosti v oblasti zábavy, jako například Dreamworks SKG, Warner Bros., Random House, Marvel Comics, McFarlane Entertainment, IDW a Konami. Ve své práci využívá kombinaci tradiční malby, digitální fotografie a grafického softwaru.
Další informace:
Molly Parsleyová, AKQA
Tel.: +1-415-645-9473
nebo
E-mail: molly.parsley@akqa.com
nebo
Hester Blochová, AKQA
Tel.: +44-0-20-7780-4857
E-mail: hester.bloch@akqa.com
Internetové stránky: http://www.futurelions.com; http://akqa.com
Zdroj: AKQA
Molly Parsleyová
Tel.: +1-415-645-9473
E-mail: molly.parsley@akqa.com
nebo
Hester Blochová
Tel.: +44-0-20-7780-4857
E-mail: hester.bloch@akqa.com (oba ze spol. AKQA)
Fotografie: NewsCom: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20080325/NETU103
PRN Photo Desk, e-mail: photodesk@prnewswire.com