Týdeník Ekonom, který dnes vychází v nové moderní podobě a s novým atraktivnějším obsahem, provází mimořádná marketingová akce, díky níž je tištěný náklad Ekonomu vyšší než 100 tisíc výtisků. Díky spolupráci s ČSOB je Ekonom vložen do celého nákladu Hospodářských novin a zároveň je distribuován na všech pobočkách banky. Kromě toho je zvýšena i dodávka týdeníku do prodejní sítě. Akci provází televizní a rozhlasové spoty, reklama umístěná v prodejnách tisku a také inzeráty v jiných médiích - včetně hlavních internetových serverů.
Spolupráce s ČSOB je zcela unikátní a navazuje na akci "Hospodářské noviny za 1 Kč", která proběhla v Česku a na Slovensku v roce 2006 a za niž ČSOB obdržela cenu FLE media Awards 2007 v kategorii nejlepší využití tisku.
Nyní má ČSOB netradiční formu reklamy přímo na přebalu týdeníku, kde je dopis šéfa banky Pavla Kavánka.
"Cílem je oslovit v maximální míře naši cílovou skupinu, které chceme nabídnout moderní produkt srovnatelný svým provedením s renomovanými zahraničními časopisy ekonomického charakteru," sdělil Pavel Šafr, zástupce generálního ředitele a ředitel redakcí vydavatelství Economia a.s., které týdeník Ekonom vydává.
Do redakce týdeníku Ekonom, jehož novou šéfredaktorkou je od září Eva Hanáková, přišla v posledních týdnech řada nových novinářů, mj. i z týdeníku Euro. Svým zaměřením se Ekonom hodlá více zaměřit na získávání původních informací z byznysu a politiky, akcent klade také na zprávy ze světové ekonomiky a na silné názory a komentáře.
Kontakt:
Václav Tocháček,
ředitel marketingu vydavatelství Economia a.s.