Vánoční nákupy na internetu

Internetové nakupování se již stalo běžným způsobem, jak nakoupit zboží a služby. Ve velkém množství tuto možnost lidé využívají zejména v období Vánoc. Největší motivací pro takový nákup je především úspora času, nákup v klidu z domova, možnost porovnat více nabídek a výhodnější cena, kterou zpravidla internetové obchody nabízejí. V předvánočním čase se výrazně zvedá návštěvnost a počet objednávek internetových obchodníků, stejně tak je tomu i v obchodech společnosti NATURAL MEDICAMENTS s. r. o., mezi které patří http://www.parfemy.cz, http://www.hodinky.cz, http://www.krasa.cz, http://www.prozdravi.cz, http://www.nakupnicentrum.cz a další. Měsíc před Vánoci je navštíví téměř 2 000 000 potenciálních zákazníků.

Před Vánoci se výrazně mění nákupní chování spotřebitelů - méně hledí na cenu výrobků, zvyšuje se jejich ochota utrácet větší částky, hledají originální vánoční dárek, kladou větší důraz na rychlost dodání zboží a preferují kvalitnější a značkové výrobky. Tento fakt potvrzuje také anketa Obchodník roku 2007, zabývající se chováním spotřebitelů. Nejvíce objednávanou komoditou jsou parfémy, kosmetika a hodinky. Letos zákazníci ve větší míře využívají jako vánoční dárek produkty pro zdraví.

Ve výše uvedených internetových obchodech je v běžném roce průměrný počet objednávek téměř 500 za den, v listopadu to již bylo 1100 objednávek za den a během prosince se očekává 2900 objednávek denně. Tato čísla představují nárůst o 480% oproti běžnému měsíci v roku. Průměrná hodnota objednávky v průběhu roku je cca 1 500 Kč, v listopadu toto číslo stouplo až na téměř 2 000 Kč, což znamená nárůst o 33%.

"Vánoční sezóna je nejsilnějším obdobím roku nejen v tržbách, ale i v množství odbavených balíčků. Měsíc před Vánoci vyexpedujeme cca 60 000 zásilek," předpokládá Martin Rozhoň, jednatel společnosti a dodává "naší výhodou jsou oproti jiným e-shopům velké skladové zásoby zboží, které umožňují expresní doručení drtivé většiny zboží do druhého pracovního dne".

Mezi projekty společnosti patří také speciální vánoční portál http://www.vanoce-vanocni-darky.cz nabízející vánoční tipy na dárky, které byly opravdu pečlivě vybrány. Výběr je zaměřen na cílové skupiny dárců i obdarovaných. Každý den jsou tipy na dárky aktualizovány a přináší nové nápady. Stránky nenabízejí pouze zboží, ale také zábavu, soutěže a vánoční hru "Zachraň své příbuzné". Nejlepší střelec získá poukaz na odběr zboží v hodnotě 5 000 Kč. Úkolem hry je získat co nejvíce bodů zasažením vloček a tajných bonusů.

Internetové obchody společnosti NATURAL MEDICAMENTS doposud obsloužily více než 500.000 spokojených zákazníků, z nichž většina plánuje uskutečnit svůj další nákup opět přes zmíněné internetové obchody. V loňském roce společnost dosáhla celkového obratu 240 mil. korun. Cílem pro tento rok je dosažení obratu 400 mil. Kč

V případě zájmu o podrobnější informace nás neváhejte kontaktovat:

Mgr. Jitka Holčáková

e-mail: marketing@nakupnicentrum.cz

O společnosti NATURAL MEDICAMENTS s. r. o.

Přední internetový prodejce, společnost NATURAL MEDICAMENTS s. r. o., která byla založena v roce 2002, provozuje několik úspěšných specializovaných obchodů:

- http://www.hodinky.cz - největší internetový obchod s hodinkami. 5 000 výrobků od 40 dodavatelů.

- http://www.parfemy.cz - největší internetový obchod s parfémy. 4 000 výrobků od 150 dodavatelů.

- http://www.krasa.cz - největší internetový obchod s kosmetikou. 5 000 výrobků od 60 dodavatelů.

- http://www.prozdravi.cz - největší internetový obchod s produkty pro zdraví. 1 000 výrobků od 60 dodovatelů.

- http://www.nakupnicentrum.cz - největší internetové nákupní centrum, 70 000 výrobků od 500 dodavatelů.

Současně společnost provozuje portály:

- http://www.prodamy.cz - portál pro ženy o všem, co je zajímá.

- http://www.celostnimedicina.cz - portál o zdraví, z pohledu celostní, přírodní a alternativní medicíny.

A umožňuje participaci dalším subjektům prostřednictvím http://www.provizni-system.cz

Klíčová slova ČR-trh-internet-Vánoce-firmy-Natural Medicaments-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.