The Coca-Cola Company vytvořila profesorské místo na Univerzitě IMD

Přední světová obchodní škola IMD (sídlící ve Švýcarsku) a společnost The Coca-Cola Company dnes oznámily, že vytvořily dotované profesorské místo pro odborníka na manažerskou průpravu a výzkum marketingu pro zákazníky a nakupující.

Místo s názvem "Profesura společnosti The Coca-Cola, zaměřená na pochopení zákazníka a zákaznického marketingu", bude zahrnovat financování platu profesora a další výzkum v oblastech, které určí společnost The Coca-Cola Company. Prvním, kdo na toto místo usedne, bude profesor John Walsh.

Profesor Walsh pracuje na univerzitě IMD již deset let. Je ředitelem programu pro rigorózní vzdělávání vedoucích pracovníků (Executive MBA) se zaměřením na praxi a rovněž stojí v čele dalších na míru šitých programů pro další společnosti, jako je například Coca-Cola Hellenic Bottling Company a Hilton Hotels Corporation.

V rámci této dotované profesury povede profesor Walsh vývoj vzdělávání vedoucích pracovníků a realizaci výzkumných projektů pro lepší porozumění zákazníků a prodejního marketingu, a co především, bude se věnovat analýze chování nakupujícího při výběru zboží a při nakupování vůbec.

"Je pro mě skutečně velkou poctou být spojen s tak prestižní společností jako je Coca-Cola a jejím systémem," řekl profesor Walsh. "Těším se na práci na výzkumném programu, který je před námi."

"Tato nadace nás staví do čela manažerského vzdělávání a zároveň nám umožňuje získat cenné informace, díky výzkumu, ověřenému vývoji a postupům, které jsou komerčně úspěšné," řekl Muhtar Kent, prezident a generální ředitel společnosti The Coca-Cola Company. "Klíčovým pilířem pro trvale udržitelnou strategii rozvoje společnosti The Coca-Cola Company je vybudovat úspěšnou síť partnerů a zajistit oboustranně prospěšné podmínky.

"Tato spolupráce je příkladem naší filozofie v praxi a dalším krokem v našem úsilí stát se nejrespektovanějším, nejoblíbenějším a nejdůvěryhodnějším globálním partnerem pro naše zákazníky a plnící závody."

"Úspěch univerzity IMD spočívá zejména v naší schopnosti přilákat a udržet si nejlepší profesory na světě," dodal prezident společnosti IMD Peter Lorange. "Dotovaná místa jsou velmi důležitá. To, že společnost The Coca-Cola Company jedno takové místo vytvořila, přispěje k dlouhodobému úspěchu školy IMD a přímo podpoří naše úsilí získat přední pozici na poli vzdělávání vedoucích pracovníků."

O společnosti Coca-Cola Company

Společnost The Coca-Cola Company je největší výrobce nápojů na světě. Kromě značky Coca-Cola, která je nejvíce ceněnou obchodní značkou na světě, společnost prodává pět nejoblíbenějších nealkoholických sycených nápojů, jako například Diet Coke, Fanta a Sprite, a celou řadu dalších nápojů, jako jsou například dietní nápoje, nápoje s nízkým obsahem cukru, vody, ovocné džusy a nápoje, čaje, kávové nápoje, energetické nápoje a nápoje pro sportovce. Díky největšímu distribučnímu systému mohou zákazníci ve více než 200 zemích vychutnávat nápoje této společnosti, kterých se denně prodá více než 1,4 miliardy kusů. Více informací o společnosti The Coca-Cola Company naleznete na internetové adrese http://www.thecoca-colacompany.com.

O společnosti IMD

Společnost IMD je přední světová obchodní škola sídlící ve Švýcarsku. Již více než 60 let spolupracuje Univerzita IMD s předními světovými firmami, kterým pomáhá rozvíjet a udržet talentované pracovníky v oblasti vedení firem. IMD je místo, kde se potkávají lidé z celého světa. Jde o největší mezinárodní obchodní školu na světě. IMD nabízí výuku založenou na moderním a velmi důležitém výzkumu. Výuku, která může být okamžitě v praxi využita. Toto je heslo školy IMD: "Skutečný svět. Skutečná výuka." (Internetové stránky http://www.imd.ch). Deník The Financial Times (2007) zařadil výukové programy pro vedoucí pracovníky školy IMD na první místo mimo Spojené státy americké a na třetí místo ve světě. Vzdělávací program MBA na této instituci získal první příčku v letošním celosvětovém žebříčku 2007 FT "Ranking of Rankings", který je kombinovaným každoročním globálním hodnocením programů MBA. Na hodnocení se podílejí periodika Business Week, The Economist, Financial Times, Forbes a the Wall Street Journal.

Pokud si chcete domluvit rozhovor s prezidentem IMD Peterem Lorangem nebo profesorem Johnem Walshem, kontaktujte, prosím, Alessandra Sofii, oddělení komunikace školy IMD, na telefonu +41 21 618 0636 nebo emailem na adrese sofia@imd.ch.

Poznámka pro média:

Stáhněte si fotografii Johna Walshe ve vysokém rozlišení a tiskové kvalitě.

Stáhněte si fotografii univerzity IMD a naší fakulty ve vysokém rozlišení a tiskové kvalitě na internetové adrese www.imd.ch/image-gallery.

Prohlédněte si naše články Výzvy zítřka (Tomorrow's Challenges), které se týkají nejnovějších výsledků výzkumu provedeného na univerzitě IMD na internetové adrese http://www.imd.ch/tc.

Získejte další informace o univerzitě IMD. Stáhněte si materiály v 10 jazycích na internetové adrese http://www.imd.ch/presskit.

KONTAKT:

The Coca-Cola Company

Charlie Sutlive

Tel.: +1 404-676-2683

E-mail: csutlive@na.ko.com

nebo

IMD Communications

Alessandro Sofia

Tel : +41 21 618 0636

E-mail: sofia@imd.ch

Internetové stránky: http://www.imd.ch

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

Klíčová slova Švýcarsko-nápoje-trh-školy-Coca-Cola-IMD Communications-PROTEXT

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Obchod, marketing
Potraviny, gastronomie
Věda, vzdělávání a školství

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.