Přední společnost působící v oblasti in-game reklamy získala 26 milionů amerických dolarů z financování projektu * Společnost urychlí rozvoj organizace a mezinárodní expanzi

Společnost Double Fusion Inc., přední nezávislý poskytovatel in-game reklamy a technologie, dnes oznámila, že ve spolupráci s investiční firmou Norwest Venture Partners (NVP) získala 26 milionů amerických dolarů na financování svých projektů. Na získávání finančních prostředků se podíleli rovněž stávající investoři jako například společnosti Accel Partners a Jerusalem Venture Partners, a strategičtí investoři Time Warner, Hearst Corporation, IDG Ventures Pacific a Sedona Capital z Japonska. Společnost Double Fusion chce výrazně posílit své aktivity v klíčových oborech své činnosti, jako jsou média, technologie a mezinárodní operace. Chce si udržet přední pozici v oblastech, které analytici považují za jedny, z nejrychleji se rozvíjejících, v prostředí světového mediálního trhu.

Rychlý rozmach in-game reklamy je způsoben obrovským přílivem příznivců z ostatních médií a snahou reklamních společností oslovit i ostatní mediální oblasti. In-game reklama umožňuje poskytovatelům využití nových formátů v jedinečném prostředí a nabízí nové způsoby, jak oslovit reklamou velmi důležitou skupinu spotřebitelů.

Společnost Double Fusion byla založena v roce 2004 a je vedena týmem, který je průkopníkem v oblasti in-game reklamy a videoher. Společnost vyvinula a úspěšně zavedla na trh mnoho her, koncových technologií, které umožňují umístění reklamy v prostředí her pomocí vývojových nástrojů a služeb, díky nimž mohou vydavatelé i reklamní společnosti podrobně sledovat a dohlížet na reklamní kampaně. Tým společnosti Double Fusion spolupracuje přímo s reklamními společnostmi, tvůrci her a vydavateli a pomáhá jim vytvářet co nejúčinnější kampaně se zřetelem na charakter příznivců video her.

Díky silné pozici svého týmu, poradenským aktivitám a technologii si společnost Double Fusion získala důvěru a navázala spolupráci s nejdůležitějšími vydavateli her na světě a prostřednictvím své sítě on-line i běžných počítačových her, herních konzolí a virtuální realitě oslovuje zákazníky ve všech částech světa.

"Videohry představují nejenom nové prostředí pro reklamu, ve kterém lze oslovit vysoce zainteresované publikum, ale zejména zcela mění způsob, jakým mohou zákazníci vnímat propagaci značek," řekl generální ředitel společnosti Double Fusion Jonathan Epstein. "Na druhou stranu reklama představuje pro společnosti vydávající počítačové hry příležitost vytvářet nové obchodní modely, díky nimž mohou urychlit svůj rozvoj a přilákat ještě více zákazníků. Nejsilnější stránkou spolupráce těchto dvou předních finančních a strategických partnerů je pochopení obrovského potenciálu reklamního trhu v oblasti počítačových her a využití přední pozice společnosti Double Fusion v této oblasti."

Noví a stávající investoři společnosti Double Fusion představují impozantní kombinaci špičkových firem z prostředí rizikového kapitálu v oblasti Silicon Valley, Izraele, Evropy a Asie a předních společností z prostředí médií a zábavy.

"Společnost Double Fusion má výjimečný tržní potenciál," řekl Jim Lussier, generální partner společnosti Norwest Venture Partners, který bude pracovat na palubě firmy Double Fusion. "Žádné jiné reklamní médium nezačíná svou činnost s potenciálem půldruhé miliardy zákazníků po celém světě, ani se nehodlá rozvíjet tak rychle. Tým společnosti Double Fusion, její technologie a přední postavení na trhu si vysloužilo důvěru investorů, kteří ji považují za společnost, která je průbojná a dokáže vytvářet obrovské hodnoty díky změně vnímání reklamního modelu ve video hrách v celosvětovém měřítku."

O společnosti Double Fusion

Společnost Double Fusion založená v roce 2004 je předním nezávislým poskytovatelem dynamické in game reklamy. Společnost Double Fusion překonává tradiční reklamní média a snaží se oslovit prostředí hráčů počítačových her, které je těžko mapovatelné. Poskytuje celou řadu in game reklamních a marketingových programů, od dynamických trojrozměrných, interaktivních objektů, videa, interaktivních reklam, dvojrozměrných nápisů a podobně. To vše plně začleněné do prostředí počítačových her. Tým prodeje a integrace společnosti Double Fusion spolupracuje přímo s poskytovateli reklam, tvůrci a majiteli obsahu, aby dokázal zajistit hladké provedení reklamních a marketingových kampaní, které představují další zdroje tržeb pro vydavatele videoher a umožňují zachovat zážitek z jejich hraní. Společnost Double Fusion vytvořila vedoucí tým, který zahrnuje zástupce zodpovědné za propojení nejdůležitějších společností v oblasti médií s příznivci videoher. Společnost v soukromém vlastnictví Double Fusion má centrálu v San Franciscu, a pobočky v Los Angeles, New Yorku, Jeruzalémě a Londýně. Poskytovatelé reklam, které možnosti sítě Double Fusion zaujaly; a tvůrci a vydavatelé, které chtějí zvýšit své tržby díky integrovaným, dynamickým a dalším možnostem umístění reklamy by měli navštívit internetovou adresu http://www.doublefusion.com.

O společnosti Norwest Venture Partners

Společnost Norwest Venture Partners (NVP) je světová společnost podnikající v oblasti rizikového kapitálu, která již více než 45 let spolupracuje s podnikateli na vytváření ohromných podniků. Společnost NVP se zaměřuje na investice do informačních technologií, v oblastech jako například: internet a mediální služby pro zákazníky, software, služby, podnikové a komunikační systémy a polovodiče a součástky. Společnost v současné době disponuje s více než 2,5 miliardou amerických dolarů rizikového kapitálu. Má centrálu v kalifornském městě Palo Alto.

Od svého založení společnost NVP kryla kapitálem již více než 400 společností. Investice a transakce, které firma v poslední době uskutečnila se týkaly firem jako například Airespace (kterou koupila společnost Cisco Systems), deCarta, HedgeStreet, mBlox, Mercora, Resonext Communications (kterou koupila RF Micro Devices), Spinnaker Networks (kterou koupila Network Appliance), TURN, Wallop a Winphoria Networks (kterou koupila Motorola). Společnost NVP finančně podpořila rovněž takové jedničky na trhu jako například společnosti Actel Corporation, Brocade Communications, Cerent (kterou koupila firma Cisco Systems), Documentum, Extreme Networks, Forte Software (kterou koupila společnost Sun Microsystems), PeopleSoft a Tivoli Systems (kterou koupila společnost IBM).

Více informací naleznete na internetové adrese http://www.nvp.com.

Všechny obchodní značky, autorská práva, registrované značky, názvy produktů, registrované obchodní značky a loga uvedená v této tiskové zprávě jsou majetkem příslušných vlastníků, mohou být registrována v určitých jurisdikcích a jsou v této zprávě uvedeny pouze pro identifikační účely.

KONTAKT:

fortyseven communications pro společnost Double Fusion

Sibel Sunarová/Brian Rubin

Tel.: 323-658-1200

E-mail: sibel@forty47seven.com

E-mail: brian@forty47seven.com

Klíčová slova USA-hry-reklama-počítače-firmy-fortyseven communications-PROTEXT

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Služby, cestovní ruch
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.