Dne 19. října 2006 vypovídá vydavatelství BAUER MEDIA smlouvy uzavřené se společností Severotisk spol. s r. o. o tisku a dodávce svých časopisů Bravo a Bravo Girl!
BAUER MEDIA tímto vyjadřuje nesouhlas s velmi nízkou cenou 19 Kč čtrnáctideníku Glanc, který 21. září 2006 uvedlo na trh vydavatelství Melinor s.r.o. (tiskařská a vydavatelská skupina Verlagsgruppe Passau). Tato cena je s ohledem k rozsahu 100 stran a kvalitě použitého papíru považovaná za nepřiměřený útok na časopisy vydavatelů této kategorie. BAUER MEDIA lituje tohoto kroku, neboť obě vydavatelství spolu doposud velmi dobře a úzce spolupracovala nejen v České Republice, ale i v Polsku a Německu.
BAUER MEDIA věří v uznání těchto argumentů vydavatelskou skupinou Verlagsgruppe Passau a zřeknutí se tohoto chování poškozujícího časopisecký trh.
V České republice a na Slovensku zaujímá BAUER MEDIA jednu z čelních pozic na časopiseckém trhu - v 1. pololetí roku 2006 činil jeho podíl cca 19%. Orientuje se především na vysokonákladové společenské časopisy (Rytmus života, Pestrý svět, Šťastný Jim), časopisy pro ženy (Tina, Žena a život, Claudia, Chvilka pro tebe), mládež (Bravo, Bravo Girl!, Dívka) a neopomíjí ani oblast bydlení a architektury (Bydlení, Bydlení a styl). Se svými tituly BAUER MEDIA oslovuje a ovlivňuje na 2,876.000 českých čtenářek a čtenářů, což je cca 33% české populace starší 15 let (Zdroj: Media Projekt, 1.1. 2006 - 30.6.2006).
Dr. Jaromír Skopalík
jednatel společnosti
Kontakt:
BAUER MEDIA, v.o.s
Viktora Huga 6
150 00 Praha 5
Tel: +420 225 008 111
Fax: +420 257 327 103