V OREA jsou sezónní pracovníci důležitou součástí týmu

Orea Resort Horal

Stabilní zázemí, přátelská atmosféra a reálná šance na kariérní růst – to jsou hlavní důvody, proč se sezónní pracovníci do hotelů OREA opakovaně vracejí a v mnoha případech se stávají součástí stálého týmu. Do trvalého vztahu tak přechází více než polovina pracovníků – v loňském roce to bylo celkem 180 lidí.

„Jsme rádi, že v našich týmech přirozeně funguje mentoring, vzájemná pomoc a chuť růst – a že mnozí sezónní kolegové se stávají jejich trvalou součástí. Zároveň ale víme, že každý stabilní tým potřebuje i novou energii. A právě tu nám sezónní pracovníci pravidelně přinášejí,“ říká Petra Slabá, HR ředitelka OREA Hotels & Resorts.

Ročně se v OREA vystřídá okolo 300 sezónních pracovníků, přičemž v letní a zimní špičce jich bývá nejvíce. „Nábor spouštíme zpravidla 2–3 měsíce před začátkem sezóny, podle konkrétní lokality. Požadavky business hotelů a resortů se liší v rámci roku. Využíváme kombinaci pracovních portálů, sociálních sítí, partnerských agentur a vlastní kariérní stránky,“ upřesňuje Petra Slabá. U studentů jde také o stáže a dlouhodobé spolupráce se středními hotelovými školami. Ti se později nezřídka stávají stálými zaměstnanci. Například v loňském roce se tak stalo zaměstnanci hotelové sítě OREA Hotels & Resorts 88 absolventů škol.

Velmi osvědčený je také model sezónních přesunů mezi lokalitami – například v zimě do horských resortů a v létě do lázeňských nebo městských destinací. Flexibilní mechanismus se každoročně týká 30–40 zaměstnanců.

Sezónní pracovníci jsou pro OREA důležitou součástí provozu i firemní kultury. Přinášejí potřebnou flexibilitu v exponovaných obdobích, pomáhají udržet kvalitu služeb napříč lokalitami a často se stávají nositeli nové energie i budoucími oporami týmů.

 

Zdroj: OREA Hotels & Resorts

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Klíčová slova ČR-hotely-práce-OREA

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.