Z mezinárodní značky ryze česká: forBET se mění na fBET

Původně mezinárodní sázková kancelář forBET prochází významnou transformací. Společnost se od 26. listopadu představuje pod značkou fBET. Stává se tak ryze českým hráčem na trhu sportovního sázení.

"Transformace na čistě českou společnost nám umožňuje lépe reagovat na potřeby lokálního trhu. Známe české sázkaře a víme, co očekávají," říká Ondřej Tyrychtr, CEO fBET. "Přinášíme nový, svěží vítr do světa sportovního sázení, postavený na otevřené komunikaci a férovém přístupu k zákazníkům."

Součástí změny je i spolupráce se sportovní datovou platformou 24live.com, díky které získají sázkaři přístup k detailním sportovním statistikám přímo v sázkové aplikaci. "Chceme, aby naši hráči měli všechny potřebné informace pro své rozhodování na jednom místě," vysvětluje Michal Krčmář, CMO fBET a 24live.com. "Sázení není jen o kurzech, ale především o znalosti sportu a dat."

Společnost se profiluje jako moderní sázková kancelář s důrazem na transparentnost a osobní přístup. "V době, kdy většina firem automatizuje komunikaci, my stavíme na lidském kontaktu. Každému hráči se věnujeme individuálně," dodává Krčmář.

fBET nabízí:

  • Přehlednou sázkovou platformu
  • Rychlé live sázky
  • Přístup k pokročilým sportovním statistikám
  • Osobní přístup v zákaznické péči
  • Transparentní bonusový systém

 

O společnosti:

fBET (forBET online CZ s.r.o.) je česká sázková kancelář s licencí od Ministerstva financí ČR. Z původně mezinárodní značky se transformuje na ryze českého poskytovatele sportovního sázení s důrazem na osobní přístup k zákazníkům a transparentní komunikaci.

 

 

 

Klíčová slova ČR-sázky-sporty-trh-firmy-fBET

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Finance, ekonomika
Obchod, marketing
Sport

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.