GymBeam je na českém trhu suverénní jedničkou ve své kategorii. Do budoucna si klade velké cíle.

CEO GymBeam Dalibor Cicman

CEO GymBeam Dalibor Cicman

Společnost GymBeam má za sebou už dekádu na českém trhu a hodlá pokračovat stejným tempem i do té další. Z výsledků za první kvartál tohoto roku je to více než zřejmé. Firma překonala původní plán hrubého provozního zisku (EBITDA) o 91 milionu korun a dlouhodobě se pyšní titulem jedničky v kategorii Digital first fitness pro firmy na českém trhu. Do budoucna chce v tomto trendu pokračovat a upevňovat pozici i na dalších evropských trzích.

Během prvního kvartálu tohoto roku společnost získala 366 tisíc nových zákazníků napříč trhy a již zmiňovaný hrubý provozní zisk (EBITDA) se přehoupl přes 140 milionů korun. Navíc se podařilo zvýšit průměrnou hrubou marži o 2 % a meziročně společnost vzrostla o 31 %. Tento růst je výsledkem neustálé snahy inovovat a přinášet zákazníkům a zaměstnancům to nejlepší.

Důkazem, že se GymBeam daří i jako dobrému zaměstnavateli je fakt, že momentálně čítá jeho tým přes 600 členů. Společnost je tak schopna rychle reagovat na potřeby zákazníků a podporovat rychlý růst na strategických trzích. Zejména byl zaznamenán mimořádný růst v Itálii, kde došlo ke zvýšení o 166 %, a v Polsku, kde růst činil 76 %. “Osobně mě velmi těší růst především v Itálii, která je pro nás momentálně strategickou prioritou,“ říká CEO GymBeam Dalibor Cicman.

Společnost se navíc stala jedničkou v kategorii Digital first fitness firem v pěti zemích, konkrétně v České republice, Chorvatsku, Maďarsku, Slovensku a Rumunsku. V dalších pěti zemích včetně Polska, Řecka, Ukrajiny, Bulharska a Bosny a Hercegoviny se umístila v TOP 3.

Rychle získává tržní podíl i v západní Evropě a daří se jí tak probojovat mezi špičku evropských digital first fitness značek. Plány do budoucna jsou tak jasné: “Poprvé jsme se umístili na 9. místě v metrice TOP 10 brand search a jsme si jistí, že do pár let se objevíme i v TOP 3,” uzavírá hodnocení uplynulého období Dalibor Cicman.

 

O GymBeam:

GymBeam s obratem 4 miliardy korun za rok 2023 patří mezi TOP 4 největší digitální firmy s fitness produkty Evropy . Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Ve svém portfoliu má více než 120 značek a tisíce produktů. Velkou část jeho tržeb tvoří vlastní výroba pod značkami GymBeam, VanaVita, BeastPink, STRIX a XBEAM.

Společnost GymBeam od vzniku expandovala do dalších krajin Evropy. Momentálně působí na 15 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie.

 

Zdroj: Friendly Friends

 

Klíčová slova ČR-práce-trh-kondice-sporty-fitness-firmy-GymBeam

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Služby, cestovní ruch
Finance, ekonomika
Sport

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.