Nový koncept prodejen INTERSPORT s rakouským DNA nemá v Čechách konkurenci

Rakouský zážitek při nákupu sportovního vybavení – to je cíl, jenž si společnost INTERSPORT vytyčila při budování 9 nových prodejen, které od konce srpna postupně otevírá. Po prodejnách v Praze na hlavním nádraží a v Karlových Varech otevřeli 15. září i vlajkovou prodejnu v OC Westfield Chodov. Postupně se připojily i dvě prodejny v Brně, další v Českých Budějovicích a dočkají se i jiná města, jako je Zlín, Trutnov a v Jihlava. Otevření nových prodejen je součástí komplexní strategie společnosti, jak oslovit širší veřejnost.

55 prodejen v nejbližších letech

Rok 2022 se stal důležitým rokem expanze. Do konce listopadu bude mít INTERSPORT na českém trhu 38 prodejen. Jedná se ovšem pouze o první větší expanzní kroky, za kterými stojí rakouští majitelé – Harald Tscherne, Bernhard Pilz, Peter Pötscher a Michael Asen. „Otevření nové prodejny je vždy něco velmi výjimečného. Je v tom tolik odhodlání a vášně. Jsme moc rádi, že může INTERSPORT v České republice expandovat a v nových prodejnách provázet zákazníky a radit jim, jak se nejlépe vybavit na jejich sportovní dobrodružství,“ říká Harald Tscherne s tím, že v následujících letech vidí prostor na další růst. Dlouhodobým cílem společnosti je 55 obchodů, které budou vyhovovat vysokým potřebám náročných českých zákazníků, a tím i 10% podíl na českém trhu.

Pure jako nový standard nakupování v Čechách

Nové prodejny vznikly na strategických místech převzetím bývalých prodejen Hervis. „Z 19 prodejen jsme převzali 9, které svou polohou, parametry a potenciálem dalšího růstu obratu zapadají do strategie expanze značky na českém trhu. V rámci nově otevřených prodejen se pak bavíme o celkové prodejní ploše 7200 m2, o kterou se stará přes 100 nových zaměstnanců,“ vysvětluje Bernhard Pilz, jeden z majitelů společnosti INTERSPORT. Zároveň také doplňuje, že ve všech nových prodejnách čeká náročné české zákazníky nákupní zážitek ve standardu, na který jsou zvyklí z rakouských prodejen. Tomu odpovídá jak kvalita a šíře sortimentu, tak odborné poradenství. Na první pohled se však prodejny také odlišují vizuálně, a to celkovým konceptem Pure. Prodejny jsou zařízeny s důrazem na udržitelnost, nechybí autentické přírodní materiály ani ekologické doplňky. Kromě toho zde naleznou zákazníci několik dalších nových prvků, které zvyšují komfort nakupování – dřevěné stromy, kvalitní osvětlení, komfortní zkušební kabiny nebo ozvučení prodejny.

Kvalitní sortiment a profesionální poradenství

INTERSPORT si však nezakládá pouze na vizuální stránce. Obchody jsou mezi českými zákazníky oblíbené především kvůli širokému sortimentu, vysoké kvalitě a odbornému poradenství. Na všech prodejnách zákazník získá informace od profesionálů, kteří prochází pravidelnými školeními a jsou úzce specializovaní na konkrétní segment sportovního vybavení. V nových prodejnách se rozšíření dočká i sortiment zboží. Jedná se především o značky, které se osvědčily na rakouském trhu a tamní zákazníci je preferují. Vybrané značky proto INTERSPORT v Čechách posílí a některé na trh uvede zcela nově. Zůstávají pak všechny privátní značky, které nabízí skvělou kvalitu za výborné ceny, mezi mnohými například McKinley, Energetics nebo jízdní kola Genesis.

O společnosti:

Společnost INTERSPORT Česká republika je součástí obchodní organizace INTERSPORT Austria. Na tuzemském trhu bude do konce roku provozovat 38 prodejen a zaměstnávat ke 400 zaměstnancům.

Společnost nabízí oblečení a obuv na sport i pro volný čas. S výběrem sportovního vybavení vždy pomohou odborní poradci, kteří jsou často sami nadšenými sportovci. Prodejny navíc nabízí službu servisu sportovního vybavení jako je oprava kol nebo seřízení lyží.

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-Rakousko-trh-Intersport-KNOWLIMITS Group

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Sport

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.