Direct family Pavla Řeháka roste. Do čela Direct pojišťovny přichází Michal Řezníček

Do čela Direct pojišťovny přichází Michal Řezníček

Do čela Direct pojišťovny přichází Michal Řezníček

Direct pojišťovna, síť autoservisů a dealerství Direct auto, B2B byznys Fidoo a vývojová a datová platforma Direct technologies jsou dnes součástí skupiny Direct family. Její základy položil Pavel Řehák už v roce 2015 koupí Triglavu a vznikem Direct pojišťovny. Po sedmi letech předává vedení Direct pojišťovny Michalu Řezníčkovi, který měl dosud v pojišťovně na starosti veškeré obchodní aktivity. Řehák se nově soustředí na strategickou podporu pojišťovny a dalších firem ve skupině.

Důvodem ke změně je rychlý růst celé Direct family. "Dneska pokrýváme více potřeb našich klientů na mnoha frontách. Tvoříme ucelený ekosystém, to vyžaduje více kapacity, pozornosti, energie a investic. A tuto pozornost dnes budu dávat celé Direct family já," vysvětlil Pavel Řehák.

Zatímco pojišťovně bude nadále pomáhat se strategickým rozvojem, Michal Řezníček přebírá řízení pojišťovny na každodenní bázi. "V DNA Direct pojišťovny se nic nemění. Navazuju na Pavlovu filozofii a Pavel bude nadále se mnou i pojišťovnou v kontaktu. Středobodem našeho světa je stále klient, kterému se snažíme pomáhat v různých situacích, aby nemusel na pojištění vůbec myslet. Klient a digitalizace jsou pro nás teď dvě klíčová témata pro další měsíce," doplnil Řezníček.

Ten se posledních sedm let věnoval především obchodní strategii celé pojišťovny, ať už v retailovém obchodě, tak v podnikatelském pojištění.

Direct family posiluje

Celá skupina Pavla Řeháka plánuje i pro příští rok další růst. "Už dávno se nepohybujeme jen kolem pojišťovny. Jsme tým lidí, kteří se snaží dodávat špičkovou péči a klientské zážitky v pojišťovnictví, službách spojených se životem s autem nebo ve finančním službách. Neustále se vyvíjíme a přemýšlíme, jak pomoct lidem dělat život lehčí," doplňuje Řehák.

Pro nejbližší měsíce se Direct family soustředí především na další rozvoj v oblasti aut a jeho propojení se službami pojišťovny. Po dealerstvích NH Car, KEI a Autotrio hledá další akviziční příležitosti a chystá se na rebranding, kdy název Direct auto pevně ukotví v prostředí českého automotive. Zároveň těží z propojení s pojišťovnou a zavádí pro všechny klienty výjimečné služby jako Garance mobility nebo rychlé přezutí pneumatik PitStop.

Kdo je Michal Řezníček

Vystudoval MBA na University of Pittsburgh. V pojišťovnictví a finančním světě se pohybuje více než 20 let. Dlouho byl součástí finanční skupiny PPF, ať už v eBance, Penzijním fondu České pojišťovny nebo v České pojišťovně. Zkušenosti sbíral především v manažerských rolích obchodní sféry. V České pojišťovně, kde působil 8 let, se podílel na řízení a rozvoji obchodních týmů interní i externí distribuce, naposledy v roli vrchního ředitele externího obchodu. V roce 2014 přišel do VIGO Investments, kde se stal později partnerem. Je spoluzakladatelem Direct pojišťovny, ve které posledních 8 let působil jako CSO a člen představenstva. Je také součástí správní rady Direct nadace. Volný čas věnuje především rodině a sportu.

Kdo je Pavel Řehák

Vystudoval mezinárodní vztahy na Vysoké škole ekonomické v Praze a MBA na Northwestern University. Sedm let pracoval jako konzultant v McKinsey & Company, působil mimo jiné jako poradce České pojišťovny, kam nakonec nastoupil v roce 2006 a v letech 2010-2013 byl její generální ředitel. V roce 2013 Českou pojišťovnu opustil a založil investiční společnost VIGO Investments, jejíž součástí je i Direct pojišťovna, kterou vedl od jejího vzniku v roce 2015. V roce 2021 založil Direct auto, síť autodealerství a servisů, kterou postupně buduje napříč Českou republikou. Dnes je hlavou Direct family, skupiny firem a nadace, které vznikly, aby pomáhaly měnit svět k lepšímu. Od roku 2022 je prezidentem správní rady Aspen Institute Central Europe.

Klíčová slova ČR-pojišťovny-personální-Direct pojišťovna

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Finance, ekonomika

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.