Agátě Jaromíra Soukupa přibývají diváci a TV Barrandov chystá další novinky

Včerejší díl pořadu Agáta Jaromíra Soukupa, ve kterém Agáta Hanychová a Jaromír Soukup okomentovali aktuální novinku v jejich vztahu, přitáhl zatím nejvíce diváků. Díky pořadu se daří TV Barrandov oslovovat nové cílové skupiny. Televize zařadí do schématu brzy další novinky.

Včerejší díl Agáty Jaromíra Soukupa oslovil v premiéře 137.000 diváků při průměrné sledovanosti celého pořadu 60.000 diváků. Mezi divačkami převažovaly mladší ženy. Celkově pořad od prvního zářijového nasazení zasáhl v TV 680.000 diváků. Další diváci pak pořad vyhledávají na YouTube kanále TV Barrandov, kde mají jednotlivé díly přes 250.000 zhlédnutí.

"S Agátou nás baví sledovat, jakou pozornost jsme dokázali přitáhnout, a jsem rád, že diváky baví i koncept našeho pořadu," okomentoval výsledky generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup. "Pořad Agáta Jaromíra Soukupa je hlavní novinkou našeho programového schématu, další novinky však máme v plánu přidávat v průběhu podzimu. Zároveň mě těší, že diváky i nadále oslovují politické debaty a komentáře uváděné na naší televizi," doplnil Jaromír Soukup ke sledovanosti Předvolební Arény a Týdne podle Jaromíra Soukupa, které mají aktuálně více diváků než v jarních měsících.

TV Barrandov připravuje na podzim další novinky, půjde o další díly z cyklu Skandály slavných a Příběhy velkých lásek, vzpomínkové pásmo Jiřího Zmožka, chystá se také návrat tradičních formátů v nové podobě, vylepšení politických debat a nasazení premiérových zahraničních filmů a seriálů. Do show Agáta Jaromíra Soukupa pak budou zváni atraktivní a někdy velmi nečekaní hosté, v dnešním díle to bude Karlos Vémola s manželkou Lelou.

Zdroj dat: ATO Nielsen Admosphere, Live + TS3, CS: 15+, YouTube TV Barrandov

Kontakt:

Empresa Media, a. s.

Libor Vachtl, manažer vydavatelství

e-mail: vachtl@empresamedia.cz

Klíčová slova ČR-média-televize-TV Barrandov-Empresa Media

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.