PubMatic předává vydavatelům kontrolu prostřednictvím zásadních vylepšení systému OpenWrap

Nové aktualizace Omnichannel pro OTT, vývojáře mobilních aplikací a webové vydavatele

PubMatic (Nasdaq: PUBM), nezávislá technologická společnost, která poskytuje dodavatelský řetězec digitální reklamy budoucnosti, dnes oznámila řadu významných investic do OpenWrap, jednotného aukčního řešení pro vydavatele. Nedávná vylepšení systému OpenWrap poskytují vydavatelům, včetně vývojářů aplikací, větší flexibilitu a lepší výkonnost díky multikanálovému a pro platformu specifickému přizpůsobení pro vývojáře na podnikové úrovni.

OpenWrap je celosvětově vedoucím nezávislým wrapperovým řešením, které vydavatelům poskytuje větší kontrolu nad jejich programatickým reklamním byznysem. Toto řešení se těší velkému zájmu: Od druhého čtvrtletí roku 2022 se příjmy PubMatic z OpenWrap meziročně téměř zdvojnásobily.

OpenWrap je postaven na open-source kódové základně Prebid, která vydavatelům poskytuje větší kontrolu, transparentnost a inovace. Díky novým funkcím OpenWrapu mohou prodejci přehledně zkoumat a aktivovat páky, které přispívají k dosahování přírůstkového výkonu.

Společnost PubMatic uvedla na trh sadu vylepšených funkcí pro vytváření hodnot na webu, v televizi CTV/OTT a v mobilních aplikacích. Všichni vydavatelé a vývojáři využívající OpenWrap nyní získají:

- Zlepšení výnosů - nástroje určené ke zvýšení výnosů, obnovení reklamy bez nákladů a páky, které zvyšují CPM při zachování plnění.

- Vylepšené rozhraní API pro správu - Přizpůsobte si OpenWrap tak, aby lépe vyhovoval technologické nabídce, a získejte přístup k novým možnostem automatizace a rozhraní API, které zvyšují flexibilitu.

- Vylepšená analytika - Holistický, datově vizualizovaný pohled na reklamní byznys v reálném čase.

Kromě toho společnost OpenWrap uvolnila nové funkce, které přinášejí výhody specifické pro danou platformu:

- Weboví vydavatelé mohou nyní využívat více než 40 modulů Prebid, které umožňují efektivní a nestrannou integraci více technologií vyvinutých třetími stranami.

- Vývojáři mobilních aplikací se nyní mohou bezproblémově integrovat s předními poskytovateli zprostředkování mobilních aplikací a s využitím SDK OpenWrap získat přístup ke globální poptávce po značkách PubMatic.

- Vydavatelé OTT mohou nyní využívat výhod in-line biddingu, a plně tak využívat sílu jednotné aukce, která se propojuje s reklamními servery třetích stran.

"PubMatic poskytuje špičkovou technologickou podporu, která společnosti Leaf Group umožňuje šetřit čas a zdroje a zároveň se soustředit na tvorbu obsahu," řekl finanční viceprezident společnosti Leaf Group Corey Wong. "OpenWrap již nyní poskytuje našemu podnikání velkou hodnotu a těšíme se na využití nových vylepšení, která nám pomohou nadále zefektivňovat provoz a udržet si náskok před neustále se vyvíjejícím prostředím reklamních technologií."

"OpenWrap je důležitou součástí naší programatické strategie. Těšíme se na spolupráci se společností PubMatic, která nám umožní využít tyto nové inovace k tomu, aby nám pomohly zvýšit příjmy a zároveň zajistit, že pro naše publikum vždy zachováme optimální zážitek," uvedl ředitel reklamních řešení ve společnosti True Digital David Sky.

"OpenWrap je především výkonnostní řešení vytvořené pro vydavatele a vývojáře aplikací. Víme, že podnikání každého vydavatele je jiné. Věříme v otevřenou, flexibilní technologii, která umožňuje úplnou kontrolu a interoperabilitu pro každého vydavatele bez ohledu na jeho skladbu inventáře nebo strategii monetizace. Naše nedávná vylepšení staví na tomto základě a přinášejí vyšší výkon, jemnější funkce a bohatší poznatky, které vydavatelům zajistí, že maximalizují hodnotu svého inventáře a publika," uvedl ředitel divize OpenWrap ve společnosti PubMatic John Martin.

O společnosti PubMatic

PubMatic (Nasdaq: PUBM) je nezávislá technologická společnost, která maximalizuje hodnotu pro zákazníky tím, že poskytuje dodavatelský řetězec digitální reklamy budoucnosti. Prodejní platforma společnosti PubMatic umožňuje předním světovým tvůrcům digitálního obsahu na otevřeném internetu kontrolovat přístup ke svému inventáři a zvyšovat monetizaci tím, že marketérům umožňuje zvyšovat návratnost investic a oslovovat adresné publikum napříč reklamními formáty a zařízeními. Od roku 2006 umožňuje náš přístup založený na infrastruktuře efektivní zpracování a využití dat v reálném čase. Poskytováním škálovatelných a flexibilních programatických inovací zlepšujeme výsledky našich zákazníků a zároveň se zasazujeme o živý a transparentní dodavatelský řetězec digitální reklamy.

Kontakt pro tisk:

Broadsheet Communications pro PubMatic

pubmaticteam@broadsheetcomms.com

(917) 826-1103

Klíčová slova USA-reklama-internet-PubMatic

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
IT, telekomunikace
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.