Společnost NielsenIQ vydává novou zprávu zaměřenou na dopad inflace na malé a střední značky

Společnost NielsenIQ ve své nejnovější globální studii představuje nový systém, který má malým a středním značkám pomoci při dosahování růstu.

Společnost NielsenIQ přináší výsledky globální studie Brand Balancing Act, která poskytuje pohled na to, jak spotřebitelé vnímají malé a střední značky na novém inflačním trhu. Uprostřed problémů dodavatelského řetězce, inflačních tlaků a opatrných záměrů zákazníků utrácet čelí malé značky náročným podmínkám. Zaměřením se na spotřebitelské preference značek, srovnávání výkonnosti, načasování trendového cyklu a smysluplnou diverzifikaci mohou malé a střední značky využít spotřebitelské ohlasy nestálé ekonomiky ve svůj prospěch.

"Inflace zvýšila význam každé investice a strategického úsilí menších značek. S tím, jak rostou náklady na produkty, rostou i náklady na to, že se mineme s očekáváním spotřebitelů," říká globální ředitelka oddělení Thought Leadership Lauren Fernandesová. "Dobrou zprávou pro malé a střední podniky je, že navzdory tomu, že podle naší nedávné studie jsou mnohé malé a střední podniky z hlediska známosti značně "neznámé", spotřebitelé při rozhodování o nákupu zvažují širší škálu značek."

Velké korporace mají páky proti inflaci a problémům v dodavatelském řetězci, které menší podniky často těžko zvládají, takže pro malé a střední podniky je v tomto konkrétním období zásadní, ale potenciálně prospěšnou snahou najít rovnováhu. Kniha The Brand Balancing Act poskytuje pohled na to, jak tlaky inflace ovlivňují malé a střední značky, a na strategie, které mohou využít k prezentaci své hodnoty a udržení souladu se základními hodnotami, které spotřebitelé vyhledávají. Analýza rovněž upozornila na následující skutečnosti:

56 % globálních spotřebitelů dává přednost nákupu lokálních výrobků od malých podniků ve svém okolí.

57 % respondentů se snaží podporovat malé značky, kde je to možné, ale zjišťují, že je obtížnější je najít na pultech obchodů

51 % respondentů se domnívá, že malé značky jsou autentičtější a důvěryhodnější než velké značky

47 % si myslí, že malé značky jsou obvykle dražší, ale jsou ochotni zaplatit o něco více

86 % celosvětových spotřebitelů se domnívá, že při rozhodování o nákupu jsou pro ně nejdůležitější funkční důvody, jako je dostupnost, kvalita a poměr ceny a kvality

"Dnešní makroekonomické prostředí vytvořilo pro malé a střední podniky dokonalou příležitost navázat kontakt se spotřebiteli. Stejná atmosféra by však mohla zastínit menší značky dříve, než se dokáží rozšířit. Klíčové bude najít správné páky založené na správných údajích o spotřebitelích, které umožní smysluplné inovace," říká Fernandesová. "Vzhledem k tomu, že 48 % celosvětových respondentů uvedlo, že v budoucnu plánují více nakupovat u menších značek, budou z aktualizovaných preferencí spotřebitelů s největší pravděpodobností těžit ty malé a střední podniky, které dokážou pochopit motivaci k nákupu v tomto novém prostředí."

O společnosti NielsenIQ

NielsenIQ, globální společnost poskytující informační služby, poskytuje zlatý standard v oblasti spotřebitelských a maloobchodních měření, a to prostřednictvím nejpropojenějšího, nejúplnějšího a nejužitečnějšího porozumění vyvíjejícímu se globálnímu, vícekanálovému spotřebiteli. NielsenIQ je zdrojem důvěry pro odvětví, kterým poskytujeme služby, a průkopníkem definujícím příští století spotřebitelského a maloobchodního měření. Naše data, propojené poznatky a prediktivní analýzy optimalizují výkonnost společností z oblasti CPG a maloobchodu, přibližují je komunitám, kterým slouží, a pomáhají jim podpořit jejich růst.

NielsenIQ, společnost z portfolia Advent International, působí na více než 90 trzích a pokrývá více než 90 % světové populace. Další informace naleznete na stránkách NielsenIQ.com.

Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220720005285/en/

Kontakty

Média

Gillian Mosher

Gillian.mosher@nielseniq.com

Zdroj: NielsenIQ

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-obchod-NielsenIQ

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.