Značka Matcha Tea pokračuje v expanzi a představí se v Tchibo

Jemně mletý zelený čaj z Japonska pokračuje ve svém úspěšném tažení nejen na českém trhu. Značka Matcha Tea, která je jedničkou na českém trhu a současně jedním z největších dovozců matcha do střední a východní Evropy, se nově od 27. 6. 2022 zazelená i v prodejnách Tchibo s produktem Bio Matcha Tea Imperial.

Značka Matcha Tea je vlastněna společností Kyosun s.r.o. Obrat této značky každoročně roste a největší nárůst společnost Kyosun s.r.o. zaznamenala v roce 2021, kdy byl nárůst oproti roku 2020 o více než 30 %. Jedním z důvodů je nejen nadprůměrná kvalita a navyšující se zájem, ale i rozšiřující se síť obchodních míst. Od 27. 6. 2022 budou mít zákazníci možnost dopřát si či koupit produkt Bio Matcha Tea Imperial i ve všech značkových obchodech společnosti Tchibo, včetně možnosti konzumace hotového nápoje na provozovnách, které mají kávový bar.

Jaké produkty značky Matcha Tea bude možno koupit v obchodech Tchibo?

100% zelený čaj Bio Matcha Imperial i přímo na místě připravený nápoj. Balený produkt: Balení obsahuje 25 kusů 2g sáčků, které udržují čaj neustále čerstvý a jednotlivé porce není třeba odměřovat. Nápoj připravený na místě bude ve studené formě, obsahující 2 g matcha , 250 ml kravského mléka, dochucený marakujovou příchutí (30 ml Monin passion fruit) a doplněný ledem. Tato kombinace zajistí skutečně lahodný zážitek plný zelené energie.

Proč Matcha Tea a Tchibo?

Společnost Tchibo nabízí různé druhy nápojů nejvyšší kvality ve své široké síti zákaznicky příjemných obchodů, které uspokojí i nejnáročnějšího zákazníka, a navíc dlouhodobě klade důraz na udržitelnost. Stejně tak při výrobě čajů Matcha Tea nedochází k fermentaci, nepřidávají se žádná barviva, přísady, ani konzervační látky. Rostliny jsou pěstovány v bio podmínkách a každá šarže je testována.

Japonský Čaj Bio Matcha Tea Imperial, který bude nabízen v provozovnách Tchibo, je 100% zelený čaj z Japonska vyznačující se jemnou a zajímavou chutí, bohatší pěnou a příjemně smaragdovou barvou. Domovem těchto čajových lístků je oblast Shizuoka. Čerstvě dovezené šarže čaje jsou ihned po překročení českých hranic odesílány do specializovaného pracoviště, kde je čaj testován na plísně, pesticidy, těžké kovy, aflatoxiny a na řadu dalších látek. Společnosti Kyosun i Tchibo si zakládají na kvalitě, a proto jsou tyto nadstandardní požadavky na testování pro naprosto bezvadnou kvalitu produktu společným jmenovatelem spolupráce.

V čem je čaj Matcha jiný než běžné zelené čaje?

Matcha se pěstuje jinak než běžné čaje. Čajovníková pole se pár týdnů před sklizní zakryjí sítěmi, aby k lístkům dopadalo jen minimum slunečního světla. Sbírají se jen ty nejmladší lístky. Při procesu sušení se odstraní žilky, řapíky či stonky, a v žulových mlýnech se mele jen samotná dužina listů. Hlavně proto má matcha jemnou a nasládlou chuť. Takto předpřipravený jemně mletý čaj se pak přiváží do skladu společnosti Kyosun, kde je balen do jednotlivých porcí.

V čem je matcha unikátní

Díky velkému obsahu chlorofylu je matcha plný antioxidantů, které pomáhají chránit zdraví organismu. Matcha povzbuzuje mozek, zlepšuje soustředění a dodává postupnou dávku energie až po dobu šesti hodin. Může tak představovat alternativu kávy (káva obsahuje vyšší dávku kofeinu, která je na vrcholu svého působení asi půl hodiny po požití a pak prudce klesá). Matcha navíc pomáhá udržet normální krevní tlak a normální hladinu cukru v krvi. Říká se také, že matcha pomáhá kontrolovat hmotnost a navozuje pocit uvolnění a dobré nálady. V matcha najdeme i velké množství vlákniny, nebo vitamíny A, E, C a minerály, jako železo, vápník, draslík, zinek.

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-potraviny-trh-čaj-firmy-Tchibo-Kyosun

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Potraviny, gastronomie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.