Společnost NielsenIQ uvádí na trh řešení pro maloobchodní média, které umožňuje zpeněžit aktiva a měřit návratnost investic maloobchodníků

NielsenIQ Activate umožňuje maloobchodníkům využívat jejich vlastní data k urychlení nových zdrojů příjmů

Společnost NielsenIQ, globální poskytovatel informačních služeb, v pondělí oznámila spuštění řešení NielsenIQ Activate; softwaru jako služby (SaaS), která maloobchodníkům umožňuje urychlit příležitosti k dosažení příjmů prostřednictvím maloobchodních médií a komplexních informací o zákaznících, které nakupující aktivují pomocí konkrétních propagačních nabídek.

NielsenIQ Activate se skládá ze specializovaných aplikací pro budování hypercílených skupin, správu nabídek a reklam a komplexní měření. Tento SaaS nástroj, který je součástí platformy NielsenIQ Connect, umožní maloobchodníkům vytvářet udržitelné příjmy tím, že zpeněží svá maloobchodní mediální aktiva prostřednictvím fyzických a digitálních kanálů. Kromě toho budou maloobchodníci schopni zvýšit důvěryhodnost značek a získají poznatky, které potřebují k tomu, aby upoutali pozornost svých zákazníků, jednali podle těchto poznatků a měřili návratnost investic svých aktivit napříč všemi kanály.

"Jsme odhodláni pokračovat v našem odkazu tím, že definujeme příští století spotřebitelského a maloobchodního měření," říká Xavier Facon, globální ředitel divize Retail Media společnosti NielsenIQ. "NielsenIQ Activate spojuje do jediné platformy schopnost dosáhnout detailního pohledu na zákazníky napříč všemi kanály a shromažďovat poznatky o rizicích a příležitostech pro reklamu. To maloobchodníkům umožní snadno spouštět kampaně založené na prediktivním budování cílových skupin a shromažďovat měření dopadu reklam ve všech kanálech a zároveň je sladit s partnery značky."

Společnost NielsenIQ Activate si uvědomuje, že každý maloobchodník je jiný, a proto jim nabízí možnost převzít maloobchodní média do vlastních rukou a flexibilně je integrovat do svých individuálních ekosystémů. Kromě toho budou maloobchodníci schopni vytvářet osobnosti a přesné cílové skupiny napříč tisíci zákaznických atributů; získávat nadstandardní zákaznicky orientované multikanálové poznatky pro lepší rozhodování; zkracovat čas potřebný k uvedení a měření personalizovaných zákaznických zásahů v reálném čase, napříč vlastněnými i externími médii, a sladit se značkami potřeby zákazníků s cílem maximalizovat monetizaci dat a médií.

"Společnost NielsenIQ rozšiřuje svůj růst na globální úrovni a buduje pevné základy pro příští století spotřebitelského a maloobchodního měření - rychlého, pohotového a propojeného," řekl globální prezident pro maloobchodní prodej ve společnosti NielsenIQ David Johnson. "Trh se vyvíjí a naším úkolem je zajistit, aby se odvětví měření vyvíjelo s dobou. Jako přední globální společnost poskytující informační služby v tomto odvětví pečlivě dbáme na to, abychom přesně reprezentovali rychle se měnící maloobchodní prostředí a rozmanité potřeby našich klientů."

Kombinace schopností z nedávných akvizic, společností Precima a CiValue, umožňuje společnosti NielsenIQ Activate podporovat personalizační schopnosti, které jsou přírůstkem ke klíčovým schopnostem společnosti NielsenIQ, na něž se maloobchodní průmysl spoléhá při kritickém rozhodování a personalizovaných zkušenostech. Společnost NielsenIQ je i nadále zastáncem změn prostřednictvím svých maloobchodních produktů a programů spolupráce, které umožňují maloobchodníkům a značkám zvyšovat share of wallet pomocí dat a poznatků o zákaznících v reálném čase a umožňují jim pomocí správné sady aktivačních nástrojů na jejich základě jednat a měřit je.

"Jednoduchá a intuitivní řešení společností CiValue a Precima využívají nejmodernější technologie a výkonnou datovou vědu, která v kombinaci s globálním měřením výkonnosti společnosti NielsenIQ skutečně propojí maloobchodníky s výrobci CPG," říká spoluzakladatel a generální ředitel společnosti CiValue Beni Basel. "Žádná jiná platforma nepomůže maloobchodníkům a značkám spolupracovat na růstu hodnoty pro zákazníky pomocí jednoduché a intuitivní platformy s umělou inteligencí, která staví jejich zákazníky do centra strategického rozhodování."

Další informace o službě NielsenIQ Activate naleznete na adrese https://nielseniq.com/global/en/solutions/nielseniq-activate/ .

O společnosti NielsenIQ

Společnost NielsenIQ je lídrem v poskytování nejucelenějšího a nejobjektivnějšího pohledu na chování spotřebitelů na celém světě. Díky průlomové platformě spotřebitelských dat a bohatým analytickým možnostem umožňuje NielsenIQ předním světovým společnostem a prodejcům spotřebního zboží odvážné a jisté rozhodování.

S využitím komplexních datových souborů a rovnoměrného měření všech transakcí poskytuje NielsenIQ klientům výhled na chování spotřebitelů s cílem optimalizovat výkonnost na všech maloobchodních platformách. Naše otevřená filozofie integrace dat umožňuje využívat nejvlivnější soubory spotřebitelských dat na světě. NielsenIQ přináší kompletní pravdu.

NielsenIQ, která patří do portfolia Advent International, působí na téměř 100 trzích a pokrývá více než 90 % světové populace. Další informace naleznete na stránkách NielsenIQ.com.

Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220516005072/en/

Kontakty

Gillian Mosher

viceprezidentka pro komunikaci

647-282-9714

Gillian.Mosher@nielseniq.com

Zdroj: NielsenIQ

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

PROTEXT

Klíčová slova USA-obchod-počítače-NielsenIQ

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.