Oddanost řemeslu: Příběhy televizorů Toshiba

Na křižovatce tradice a inovací někteří z nás nejen zaznamenávají historii, ale také utvářejí budoucnost. Od chvíle, kdy se rozzářila jejich první obrazovka, byly inovace vždy nedílnou součástí televizorů Toshiba, stejně jako úsilí o zachování autentičnosti. Aby se společnost Toshiba podělila o hodnoty, na kterých je její úsilí v oblasti výroby televizorů založeno, a aby poukázala na ducha řemeslné zručnosti ve všech oblastech života, spouští kampaň #BeRealCraftsmanship.

Kampaň představuje tři špičkové řemeslníky. Navzdory odlišnému původu a zaměření sdílejí společný závazek vůči působivé estetice, inovacím a odpovědnému řemeslnému zpracování, za kterým si tato značka po celá desetiletí pevně stojí.

Vyslechněte si jejich příběhy o televizorech Toshiba.

Design: Shuhei Aoyama

Shuhei Aoyama, skutečný mistr celé řady architektonických stylů, chápe atraktivitu, kterou na poli designu vykazuje přirozenost.

Aoyama je hluboce ovlivněn japonskou estetikou a kulturou. Krásné věci jsou podle něj „vždy prosté". A bez ohledu na to, jak složité jsou technologie, které se pod jejím povrchem ukrývají, jako například v případě televizoru Toshiba, podle něj má vždy právě minimalismus ten nejvyšší možný potenciál.

Vizuální umění: Giuseppe Tino

Pro italského šéfkuchaře Giuseppeho Tina je vaření uměním. Je přesvědčen, že dobrý pokrm musí být nejen vizuálně krásný, ale také kreativní.

Ze stejných důvodů, které motivují nekompromisní úsilí o inovace při návrhu a výrobě televizorů Toshiba, tento italský šéfkuchař stále znovu a znovu nabízí svým hostům příjemně překvapivé a nezapomenutelné zážitky.

Zvuk: Lianjun Yu

Oficiální pokračovatel umění hry na starověký čínský nástroj Xun, Lianjun Yu, nese na svých bedrech odkaz starý 7000 let a je si své zodpovědnosti plně vědom.

Podle Yua spočívá tajemství transcendentálního zvuku tohoto nástroje v řemesle. S odkazem na oddanost společnosti Toshiba japonskému řemeslnému mistrovství Takumi hudební maestro přiznává, že právě autenticita tohoto starobylého řemesla – nadčasová a neocenitelná – podle něj představuje naši "nevyhnutelnou odpovědnost".

Změny jsou kontroverzní, ale zároveň inspirující. V dnešním rychle se měnícím světě jsou televizory Toshiba stále věrné své řemeslné podstatě. Být skutečným řemeslem, #BeRealCraftsmanship, pro televizory Toshiba představuje závazek držet se své autenticity.

Pro další informace o této kampani nebo o nejnovějších produktech značky Toshiba, které divákům přinášejí ty nejskvělejší filmové zážitky, sledujte účty věnované televizorům společnosti Toshiba na sociálních sítích a přidejte se k jejich další pouti krajinou tradic a inovací, historie a technologií.

Sledujte účty Toshiba TV na sociálních sítích: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.

Video – https://mma.prnewswire.com/media/1774693/Be_Real_Craftsmanship_Trailer_H_264_4K.mp4

Kontakt: Elina Caová

Tel:+86-15611630333

Klíčová slova Čína-elektronika-firmy-Toshiba

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.