Clé de Peau Beauté vyhlašuje výherkyni ceny "Power of Radiance 2022"

Cena oslavuje osobnosti, které inspirovaly a zlepšily životy dívek a žen prostřednictvím vzdělání v oborech STEM.

Značka luxusních produktů pro péči o pleť a kosmetiky Clé de Peau Beauté s hrdostí oznamuje, že držitelkou čtvrtého ocenění "Power of Radiance Awards" se stala Amanda Simandjuntaková z indonéské Jakarty, výjimečná žena, která zlepšuje postavení dívek ve své komunitě prostřednictvím vzdělávání v oborech STEM (přírodní vědy, technologie, strojírenství a matematiky). Ocenění „Power of Radiance Awards" je nedílnou součástí dlouhodobého filantropického závazku značky, který zahrnuje také víceleté partnerství s organizací UNICEF (1) na podporu jejího programu genderové rovnosti, uzavřené v roce 2019. Prostřednictvím vzdělávání v oborech STEM a programů pro posílení pozice dívek ve společnosti chce Clé de Peau Beauté uvolnit jejich skutečný potenciál a přispět k budování lepšího světa.

V okamžiku, kdy svět dále pokračuje v úsilí o definování post-pandemického světa prostřednictvím vědeckých a technologických řešení, nelze přehlížet neomezený potenciál poloviny populace, kterou tvoří dívky a ženy. Dívky – zejména ve znevýhodněných oblastech – mají přístup ke vzdělávání v oborech STEM velmi omezený. Dovednosti v oblastech informačních a komunikačních technologií (ICT), které zahrnují znalost a schopnost používat počítačové programy a software, jsou stále žádanější a v důsledku omezené účasti žen v těchto odvětvích se rozdíly v uplatnění obou pohlaví dále prohlubují. V Indonésii dívkám často brání v dalším vzdělávání sňatky a těhotenství v raném věku či tlak ze strany rodiny. Dívky, které jsou takto studijně izolované, následně ztrácejí možnost vstupu na trh práce. Paní Simandjuntaková se rozhodla změnit situaci tím, že nabídne vzdělání v oborech STEM marginalizovaným dívkám a ženám v Indonésii, aby i ony měly možnost zapojit se do těchto klíčových oborů a přispět k jejich rozvoji.

Podle organizace UNICEF pandemie v Indonésii ještě zhoršila již tak závažnou krizi ve vzdělávání. Míra nezaměstnanosti mladých žen v Indonésii tvoří přibližně 15,62 %. (2) Jako generální ředitelka a spoluzakladatelka organizace Markoding vyškolila Simandjuntaková v oblasti inovací a technologií - například v kódování, designu UI/UX (uživatelského rozhraní a zkušenosti) a vývoji produktů - přes 10.000 dívek a žen a za pouhý rok zvýšila podíl dívek na digitálním vzdělávání na 55 %. Aby ke kariéře ve STEM inspirovala více dívek, spustila stipendijní program „Girls Can Code Scholarship Program" a sérii webinářů „Girls Can Code Webinar Series". „Při příležitosti čtvrtého ročníku soutěže Power of Radiance Awards jsme ve společnosti Clé de Peau Beauté velmi poctěni, že můžeme dále přispívat k pozitivním změnám prostřednictvím vzdělávání a posilování postavení dívek podporou paní Simandjuntakové, jejíž práce je pro nás všechny inspirací. Její energie a úspěchy dokonale vystihují ideu našeho úsilí o přetváření světa prostřednictvím pozitivních a proaktivních opatření," uvedla Mizuki Hashimotová, ředitelka značky Clé de Peau Beauté.

Společnost Markoding spolupracuje od listopadu 2019 s indonéskou větví organizace UNICEF na realizaci projektu „Digital Innovation Challenge", jehož cílem je pomoci dospívajícím dívkám rozvíjet digitální dovednosti a podnikatelské schopnosti pro 21. století. V rámci této iniciativy již bylo proškoleno 5256 dospívajících ze 126 škol.

„Mým posláním je posílit postavení marginalizovaných dívek a žen v Indonésii, aby se dokázaly zapojit do řešení problémů prostřednictvím inovací a technologií. Tím, že je vybavíme dovednostmi jednadvacátého století, jako je kritické myšlení, kreativita, schopnost komunikace, spolupráce a empatie, jim poskytneme dokonalou příležitost rozvinout svůj potenciál a zapojit se do úsilí změnit svět v lepší, spravedlivější a bezpečnější místo," uvedla Simandjuntaková.

Jako držitelka ocenění „Power of Radiance Award" v roce 2022 získá paní Simandjuntaková grant, který bude věnován na podporu vzdělávaní dívek v oborech STEM a poskytování pracovních příležitostí v rámci „Digital Innovation Challenge". Cesta značky Clé de Peau Beauté jako zastánců vzdělávání začala snem o lepším světě. Síla uvolnit vnitřní záři, která přinese skutečné a pozitivní změny, se skrývá v každém jednotlivci. Prostřednictvím ocenění „Power of Radiance Awards" se staví značka Clé de Peau Beauté za dívky a ženy z celého světa, které mění svět pro sebe, své rodiny a komunity.

1 – UNICEF nepodporuje žádnou společnost, značku, produkt ani službu.

2 – Zdroj: Studie o dovednostech pro budoucnost v Indonésii

O Amandě Simandjuntakové

Amanda je generální ředitelkou a spoluzakladatelkou neziskové organizace Markoding, jejímž posláním je posílit postavení znevýhodněné mládeže v Indonésii prostřednictvím inovací a technologií. Organizace byla vybrána jako finalista soutěže MIT Solve Challenge: Youth, Skills and the Workforce of the Future a reprezentovala Indonésii na konferenci ASEAN-UNICEF Conference on 21st Century Skills and Young People's Participation (Dovednosti pro 21. století a zapojení mládeže) v Singapuru. Amanda byla také vybrána jako jeden z mladých lídrů společnosti na Singapurském summitu 2019. Organizace Markoding je od roku 2019 implementačním partnerem UNICEF v Indonésii a v rámci této spolupráce zahájila program „Digital Innovation Challenge (Výzva k digitálním inovacím)", jejímž cílem je pomoci dospívajícím dívkám a chlapcům rozvíjet dovednosti digitální dovednosti a podnikatelské schopnosti pro 21. století, aby tak dokázali přispět k řešení problémů, které se jich dotýkají. V první fázi programu pomohla organizace Markoding 482 znevýhodněným dospívajícím z 21 škol a komunitních vzdělávacích center v Jakartě. Později se program rozšířil i mimo Jakartu do Semarangu a oslovil 5256 dospívajících (z toho 55 % dívek) ze 126 indonéských škol.

O společnostiClé de Peau Beauté

Clé de Peau Beauté, globální luxusní značka společnosti Shiseido Co., Ltd. jako dokonalé spojení elegance a vědy. Název „Clé de Peau Beauté" znamená „klíč ke kráse pleti". Filozofií značky je umožnit ženám zazářit prostřednictvím technologie make-upu a pokročilých přípravků pro péči o pleť z celého světa. Clé de Peau Beauté, značka, která se vždy řídila jedinečným estetickým citem a inteligencí, vdechla svým produktům modernost, kouzlo a dynamiku a stala se absolutní jedničkou v oboru, která přináší zářivost tak mimořádnou, že vychází zevnitř. Její produkty jsou k dispozici ve 23 zemích a regionech po celém světě.

Oficiální webové stránky společnosti Clé de Peau Beauté: https://www.cledepeau-beaute.com/int/powerofradiance-2022.html

Oficiální Instagram značky Clé de Peau Beauté: https://www.instagram.com/cledepeaubeaute/

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1739705/CPB_2022_PoR_Amanda_Portrait1_CMYK.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1739706/CDP_POR_LOGO_BLACK_hires__square___1.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1740205/cpb_logo_set_bold_Logo.jpg

KONTAKT: CPBGlobalPR@shiseido.com, +81 (0)3 6218 5833

Klíčová slova Japonsko-kosmetika-vzdělání-společnost-Clé de Peau Beauté

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Věda, vzdělávání a školství
Média, společnost a životní styl
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.