Vítězové soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge oceněni za podporu sociálních inovací a inkluze v módním průmyslu

Porota, v níž zasedla například aktivistka Yara Shahidiová nebo Tommy Hilfiger, udělila celkem 200 000 eur a výherní balíček mentorských služeb rwandským a nizozemským start-upům na podporu jejich snahy přetvářet svět módy.

Značka Tommy Hilfiger, kterou vlastní firma PVH Corp. [NYSE: PVH] s potěšením oznamuje, že vítězi třetího ročníku soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge – globálního programu zaměřeného na objevování a podporu nápadů, které vedou k větší inkluzivitě ve světě módy – se stávají společnosti Lalaland a UZURI K&Y. Virtuální závěrečná událost soutěže se odehrála 12. a 13. ledna, kdy šest finalistů představilo své koncepty prestižní porotě. Vítězové získávají finanční odměny ve výši celkem 200 000 eur a roční mentoring od interních odborníků společnosti Tommy Hilfiger a jedné z největších a nejprestižnějších světových obchodních škol, univerzity INSEAD. Mají také zajištěno místo v programu INSEAD, který spojuje lidi, kultury a myšlenky pro výchovu inovativních lídrů.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celkové znění zprávy najdete na adrese https://www.businesswire.com/news/home/20220113005825/en/

Do iniciativy, která odráží vizi udržitelnosti Tommy Hilfiger "Waste Nothing and Welcome All" ("Navrhovat módní výrobky tak, aby se ničím neplýtvalo a současně zůstat značkou dostupnou pro všechny"), se v lednu 2021 přihlásilo více než 430 start-up a scale-up podniků z 22 zemí. Letošní ročník programu se snažil obzvláště vyzdvihnout a podpořit podnikatele z řad Afroameričanů, domorodého obyvatelstva a rozličných etnik (BIPOC), kteří pracují na rozvoji svých komunit a zároveň podporují inkluzivnější budoucnost módního průmyslu. Vůbec poprvé se do úvodních fází soutěže mohli zapojit také fanoušci značky TOMMY HILFIGER, kteří v digitálním hlasování pomohli zúžit počet přihlášek a určit finalisty. Společně s partnery společnosti Tommy Hilfiger byli také vyzváni, aby na závěrečné akci hlasovali pro svůj oblíbený příspěvek a udělili tak jednomu z finalistů dalších 15 000 eur.

„Tato inspirativní výzva spojila nadšené a pracovité osobnosti s neotřelými nápady, jak vytvářet budoucnost módy, kterou všichni přivítáme,“ řekl Tommy Hilfiger. „Bylo to působivé finále a já jsem hrdý na to, že mohu pokračovat v této cestě s podnikateli, kteří představili průkopnická a přínosná řešení měnící způsob, jakým uvažujeme, budujeme a tvoříme.“

Cenu 100 000 eur získala nizozemská platforma Lalaland,která využívá umělou inteligenci k vytváření individualizovaných a inkluzivních syntetických modelů různých etnických skupin. „V Lalalandu je základem naší vize vytváření technologií pro inkluzivnější a rozmanitější platformy elektronického obchodu.“ řekl spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Lalaland Michael Musandu. Účast v Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge nám přinesla úžasné nové poznatky a umožní nám oslovit naším technologickým řešením více lidí, než jsme si dokázali představit. Díky tomuto ocenění se náš tým nemůže dočkat, až bude moci přispět k přívětivějšímu prostředí online nákupů, ve kterém se žádný zákazník nebude cítit nedostatečně zastoupen.“

Dalších 100 000 eur získala rwandská ekologická značka obuvi UZURI K&Y, která využívá recyklované automobilové pneumatiky ze subsaharské Afriky a poskytuje zaměstnání místním mladým lidem. „Vítězství v soutěži Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge je pro nás poctou,“ řekl Kevine Kagirimpundu, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti UZURI K&Y. "Tato příležitost nám přinesla mentoring, strategické vedení a platformu pro sdílení našeho snu přinést na globální trh udržitelnou obuv z Afriky. Jsme odhodláni dosáhnout skutečného dopadu a inspirovat dnešní mladou generaci k vytváření čistší budoucnosti.“

15 000 eur získal sociální podnik Clothes to Good se sídlem v Jižní Africe, který vytváří obchodní příležitosti pro mikropodniky a pracovní místa pro osoby se zdravotním postižením a jejich rodiny při recyklaci textilu. Ocenění diváků soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge nás nesmírně těší, je to zážitek, na který nikdy nezapomeneme,“ řekla Tammy Greylingová, provozní ředitelka a ergoterapeutka ve společnosti Clothes to Good. „Poznání, že v náš sen o dosažení skutečné změny pro lidi s postižením a jejich rodiny věří také ostatní, mě naplňuje pokorou. Získání této ceny umožní společnosti Clothes to Good pokračovat ve vytváření mikropodniků a pracovních příležitostí prostřednictvím recyklace textilu z jihoafrické komunity.“

V porotě, dohlížející na finále soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, zasedli mj.:

- Pan Tommy Hilfiger

- Martijn Hagman, generální ředitel Tommy Hilfiger Global a PVH Europe

- Yara Shahidi, oceňovaná herečka, producentka a propagátorka změn

- Esther Verburgová, výkonná viceprezidentka pro udržitelné podnikání a inovace, Tommy Hilfiger Global a PVH Europe

- Adrian Johnson, podnikatel, odborný asistent pro podnikání, technologie a média na INSEAD

- Katrin Leyová, výkonná ředitelka Fashion for Good a zakládající kurátorka Amsterdam Global Shapers Hub

- Yvonne Bajelaová, zakládající členka a ředitelka investiční společnosti Impact X Capital

Přihlášky do čtvrtého ročníku soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge bude možné podávat od března 2022. Podnikatelé, kteří mají zájem o další informace, se mohou registrovat na adrese https://platform.younoodle.com/competition/thffc_2022.

Posláním značky Tommy Hilfiger je stát se přední módní společností v oblasti životního stylu, která navrhuje své výrobky tak, aby ničím neplýtvala a současně zůstávala značkou dostupnou pro všechny, a to prostřednictvím způsobu, jakým řídí své operace a komunikuje se svými komunitami a zúčastněnými stranami. Další informace o plánu udržitelnosti společnosti Tommy Hilfiger v rámci strategie Forward Fashion společnosti PVH najdete na adrese https://responsibility.pvh.com/tommy/.

Další informace o soutěži Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge najdete zde: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/ .

Přátelé a příznivci značky jsou zváni, aby se zapojili do konverzace na sociálních sítích pomocí #TommyHilfiger a @TommyHilfiger.

O společnosti Tommy Hilfiger

S portfoliem značek, ve kterém najdeme mj.TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS se Tommy Hilfiger řadí mezi nejznámější prémiové skupiny v oblasti životního stylu na světě. Zaměřuje se na navrhování a marketing vysoce kvalitní konfekce a sportovního oblečení pro muže, dámských kolekcí a sportovního oblečení, dětské módy, kolekcí džín, spodního prádla (včetně županů, pyžam a domácího oblečení) a také obuvi a doplňků. Prostřednictvím vybraných držitelů licence nabízí Tommy Hilfiger doplňkové produkty životního stylu, jako jsou brýle, hodinky, parfémy, plavky, ponožky, drobné kožené předměty, domácí potřeby a zavazadla. Produktová řada TOMMY JEANS zahrnuje pánské a dámské džíny a obuv, doplňky a vůně. Zboží značek TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozici spotřebitelům po celém světě v rozsáhlé síti maloobchodních prodejen TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, v předních specializovaných prodejnách a obchodních domech, u vybraných internetových prodejců a na stránkách tommy.com.

O společnosti PVH Corp.

PVH je jednou z největších a nejuznávanějších módních společností na světě, která působí ve více než 40 zemích. K našim ikonickým značkám patří například Calvin Klein a TOMMY HILFIGER. Naše 140letá historie je založena na síle našich značek, týmu a odhodlání posouvat svět módy neustále kupředu. To je naše síla. To je síla společnosti PVH.

Sledujte nás na Facebooku, Instagramu, Twitteru a LinkedInu.

Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220113005825/en/

Kontakty

Kontakt pro média Tommy Hilfiger

Virginia Ritchie

Viceprezidentka pro globální komunikaci

E-mail: virginia.ritchie@tommy.com

Tel: +31 6 4318 4870

Zdroj: PVH Corp.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova Nizozemsko-móda-společnost-obchod-PVH Corp.

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.