Dáme jídlo zpřísňuje hygienické podmínky a bezpečně doručí nákupy i jídlo z restaurací

Intenzivnější kontrolu a dodržování bezpečnostních a hygienických podmínek znovu zavádí Dáme jídlo nejen pro rozvoz jídel z restaurací, ale i nákupů z vlastního on-line supermarketu Dáme market a partnerských obchodů. Reaguje tak na včerejší zveřejnění nových vládních opatření spojených s pandemií. Mezi kurýry Dáme jídlo a jejich zákazníky bude ode dneška probíhat osobní kontakt za přísnějších podmínek. Služba na své platformě ponechává i nadále možnost bezkontaktního doručení objednávky.

Znovuzavedení pravidel, jež platila začátkem tohoto roku během omezení volného pohybu osob, je reakcí na nově oznámená vládní opatření vycházející ze stávající epidemiologické situace. Rozvoz nákupů a hotových jídel sehrál během posledních dvou let důležitou roli. Zákazníci jej mohli využít v případě obav z pohybu na místech s větší koncentrací lidí nebo dokonce v případě, kdy museli zůstat až několik dní v nařízené karanténě.

“Zdraví a bezpečí všech našich zákazníků i kurýrů je pro nás absolutní prioritou. Věříme, že i naše, již rok spuštěná služba rozvozu nákupů nejen potravin přispěje ke zlepšení současné pandemické situace,” popisuje výkonný ředitel služby Dáme jídlo Filip Fingl.

Samozřejmostí je i důsledná hygiena kurýrů spočívající v častém mytí rukou a pravidelném používání dezinfekce před doručením objednávky i po něm. Naprostým standardem jsou rovněž ochranné pomůcky v podobě respirátorů.

“Zpřísněním hygienických opatření se snažíme přispět k tomu, aby nemuselo dojít k situaci z jara letošního roku, kdy byli naši partneři z řad restaurací odkázáni pouze na prodej skrze výdejní okénka a rozvoz. Dlouhodobě se snažíme pomáhat jim v rozvoji jejich podnikání, a tak chápeme, že tento omezený provoz je velmi náročný a dlouhodobě neudržitelný. Situaci budeme i nadále monitorovat a pokračovat v diskusích s obchodními a gastro institucemi,“ vysvětluje obchodní ředitel Dáme jídlo Petr Indra.

S rozšiřujícími se službami Dáme jídlo, jako je například rozvoz potravin a jiných produktů z obchodů do pár minut, roste i potřeba počtu kurýrů. Jejich nábor Dáme jídlo posiluje nejen v návaznosti na nadcházející vánoční svátky, ale také s ohledem na aktuální epidemiologickou situaci, která může dále zvýšit poptávku po online nákupech, stejně jako vést k dočasnému nebo trvalému rušení pracovních pozic ve vybraných oborech. Dáme jídlo tak pro lidi, kteří čelí pracovní nejistotě, vytváří na trhu nové pracovní pozice s flexibilní pracovní dobou

O společnosti Dáme jídlo

Dáme jídlo je největší česká platforma, která partnerům z řad restaurací a obchodů přivádí zákazníky a pomáhá jim se správným komerčním nastavením a efektivností rozvozu. Společnost spolupracuje s téměř 6 000 partnery ve 170 obcích po celé České republice a svou pestrou nabídkou tak pokrývá přes 60 % tuzemské populace. Během denní špičky doručí více než 10 000 jídel a dalších položek za hodinu a toto číslo stále roste. Dáme jídlo je součástí Delivery Hero, celosvětově největšího hráče na trhu food delivery a quick commerce, který se v roce 2020 stal součástí klíčového evropského akciového indexu DAX, kam patří 30 nejvýznamnějších německých veřejně obchodovaných firem.

Kontakt pro média:

MSL

Michal Procházka

michal.prochazka@mslgroup.com

Klíčová slova ČR-potraviny-nápoje-obchod-služby-internet-Dáme jídlo

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Potraviny, gastronomie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.