Společnost Hyatt dokončila akvizici společnosti Apple Leisure Group a stává se globálním lídrem v oblasti all-inclusive rekreačního a luxusního cestování

Společnost má vynikající pozici k tomu, aby využila významné a rostoucí poptávky po rekreačních zájezdech díky zefektivněné, komplexní a stále diverzifikovanější nabídce

Hyatt znovu potvrzuje závazek rozšířeného prodeje aktiv, který má vygenerovat další 2 miliardy dolarů výnosů do konce roku 2024 a současně oznamuje naplnění stávajících závazků

Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) uvádí, že společnost Hyatt dokončila již dříve oznámenou akvizici společnosti Apple Leisure Group® (ALG), přední skupiny poskytující služby v oblasti správy luxusních rekreačních letovisek, cestovního ruchu a pohostinství, od přidružených společnosti KKR a KSL Capital Partners, LLC.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20211102005724/en/

Společnost Hyatt zdvojnásobuje svůj podíl na celosvětovém trhu s resorty přidáním portfolia značky AMR™ Collection společnosti ALG, které zahrnuje přibližně 100 hotelů a resortů provozovaných v 10 zemích, a také díky 24 realizovaným transakcím v Americe a Evropě. Hyatt tak nyní nabízí jednu z největších kolekcí luxusních all-inclusive resortů na světě, včetně nových destinací, jako jsou Acapulco, Curaçao, Kanárské ostrovy, Menorca a Svatý Martin. Touto akvizicí společnost Hyatt získala nové objekty na 11 evropských trzích a rozšířila působnost své značky v Evropě o 60 %, čímž posílila svůj růstový potenciál v regionu, který je pro celosvětovou poptávku po rekreační turistice klíčový.

Kromě toho společnost Hyatt nabízí ještě více možností a zážitků pro svou základnu náročných hostů a zákazníků a zlepšuje celkový zážitek z cestování ve volném čase prostřednictvím:

● Unlimited Vacation Club® od AMR™ Collection, exkluzivního členského klubu, jehož členové mohou využívat zvýhodněné ceny a další výhody v zúčastněných zařízeních AMR™ Collection.

● ALG Vacations®, jednoho z největších poskytovatelů balíčků dovolenkových zájezdů a platforem distribuce rekreačních cest v Severní Americe, který nabízí služby ve Spojených státech, Mexiku a Karibiku.

● Amstar, přední společnosti v oblasti správy destinací.

● Trisept Solutions®, jedinečné technologické platformy pro rekreační cestování.

Společnost Hyatt určí, jakými způsoby mohou věrnostní program World of Hyatt® a Unlimited Vacation Club® společnosti ALG přinést přidanou hodnotu a jedinečné věrnostní výhody svým členům. Společnost Hyatt plánuje začlenit kolekci AMR™ Collection do World of Hyatt v roce 2022, aby členové mohli získávat a uplatňovat body World of Hyatt ve více než 100 hotelech a resortech kolekce AMR™ Collection.

„Akvizice společnosti ALG společností Hyatt představuje klíčový okamžik v naší více než 60leté historii a navazuje na naše dědictví lídra v oblasti pohostinství,“ uvedl Mark Hoplamazian, prezident a výkonný ředitel společnosti Hyatt. „Společnosti Hyatt a ALG mají velmi dobře se doplňující portfolia značek a sdílejí hluboký závazek k péči o kolegy a hosty. V roce 2013 jsme poprvé vstoupili do rychle rostoucího segmentu luxusních all-inclusive hotelů a máme tak ideální pozici k tomu, abychom zachytili významnou a rostoucí poptávku po rekreačních cestách a rozšířili prvotřídní pohostinské služby, které poskytujeme, na širokou škálu nových cestovatelů. Jsme rádi, že můžeme tým ALG přivítat v rodině Hyatt, a těšíme se na spolupráci při dosahování nových úrovní růstu a vytváření hodnot pro všechny zúčastněné strany – včetně našich akcionářů, vlastníků, zákazníků, hostů, členů a kolegů.“

„Dnešním dnem začíná nová kapitola společnosti ALG, v níž budeme pokračovat v rozvíjení silné loajality a reputace, kterou jsme si vybudovali prostřednictvím našich luxusních cestovních značek a služeb, nyní jako součást společnosti Hyatt,“ sdělil Alejandro Reynal, výkonný ředitel a prezident společnosti Apple Leisure Group. „Pevně věříme, že společně můžeme dosáhnout více, a těšíme se na příležitosti, které se naskýtají naší rozšířené rodině, včetně členů našeho týmu ALG, kteří se s nadšením stávají členy větší globální organizace. Díky zkušenostem společnosti Hyatt očekáváme, že se naše expanze urychlí, protože přivítáme více cestovatelů a proměníme sny o dovolené ve vzpomínky na celý život.“

Společnost ALG bude i nadále řídit Alejandro Reynal a stávající vedení společnosti ALG. Společnost ALG bude fungovat jako samostatná obchodní jednotka v rámci společnosti Hyatt. Alejandro Reynal se připojil k výkonnému vedení společnosti Hyatt a je přímo podřízen Marku Hoplamazianovi.

V září 2021 společnost Hyatt splnila svůj závazek prodeje aktiv oznámený v roce 2019 ve výši 1,5 miliardy dolarů, takže od zahájení strategie prodeje aktiv v roce 2017 byly realizovány výnosy v celkové výši více než 3 miliardy dolarů při kombinovaném násobku více než 17x EBITDA. Společnost Hyatt rovněž potvrzuje svůj závazek vygenerovat do konce roku 2024 další 2 miliardy dolarů z prodeje aktiv.

Poradci

Společnosti BDT & Company, LLC a J. P. Morgan se ujaly ve spojení s transakcí role finančních poradců společnosti Hyatt, a společnost Latham & Watkins LLP působila jako její právní poradce. Společnost PJT Partners působila jako finanční poradce společnosti ALG a společnost Thacher & Bartlett LLP jako její právní poradce. Credit Suisse a Deutsche Bank Securities Inc. působily jako finanční poradci KKR a KSL Capital Partners.

Termín „společnost Hyatt“ se v této zprávě pro zjednodušení používá pro označení společnosti Hyatt Hotels Corporation nebo jedné či více jejích přidružených společností.

O společnosti Hyatt Hotels Corporation

Společnost Hyatt Hotels Corporation se sídlem v Chicagu je přední světovou společností v oblasti pohostinství, která nabízí celkem 20 špičkových značek. K 30. červnu 2021 zahrnovalo portfolio společnosti více než 1 000 hotelů a all-inclusive ubytovacích zařízení v 68 zemích na šesti kontinentech. Účel společnosti pečovat o lidi tak, aby ze sebe mohli vydat to nejlepší, je základem pro její obchodní rozhodování a strategii rozvoje a jeho cílem je přilákat a udržet si špičkové zaměstnance, budovat vztahy s hosty a vytvářet hodnoty pro zúčastněné strany. Dceřiné firmy této společnosti provozují, spravují, poskytují franšízují, vlastní, pronajímají, vyvíjejí, licencují nebo poskytují služby hotelům, letoviskům, značkovým ubytovacím zařízením a rekreačním objektům, mimo jiné pod značkami Park Hyatt®, Miraval®, Grand Hyatt®, Alila®, Andaz®, The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Ziva™, Hyatt Zilara™, Thompson Hotels®, Hyatt Centric®, Caption by Hyatt, JdV by Hyatt™, Hyatt House®, Hyatt Place®, tommie™, UrCove a Hyatt Residence Club®. Společnost Hyatt také provozuje věrnostní program World of Hyatt®, který poskytuje svým váženým členům nejrůznější výhody a exkluzivní zážitky. Další informace naleznete na www.hyatt.com.

O společnosti Apple Leisure Group®

Společnost Apple Leisure Group® (ALG) je přední severoamerická skupina pro správu rekreačních značek, cestovní ruch a pohostinství s jedinečným obchodním modelem, který slouží cestovatelům a destinacím po celém světě. Skupina ALG prostřednictvím svých přidružených společností trvale poskytuje výjimečné hodnoty cestovatelům a dobré výsledky majitelům letovisek a partnerům strategickým využitím portfolia svých značek, mezi které patří: značka AMResorts LP nebo jedna nebo více jejích přidružených společností, které společně poskytují služby prodeje, marketingu a správy značek letoviskům a hotelovým značkám v rámci značky AMR™ Collection, včetně pětihvězdičkových a čtyřhvězdičkových luxusních značek, které získaly nejrůznější ocenění, jako například Secrets® Resorts & Spas, Dreams® Resorts & Spas, Breathless® Resorts & Spas, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Alua® Hotels & Resorts, Sunscape® Resorts & Spas a značka ALG Vacations®, jeden z největších prodejců pobytových balíčků a charterových letů v USA pro cesty do Mexika a Karibiku s dobře zavedenými značkami: Apple Vacations®, Funjet Vacations®, Travel Impressions®, CheapCaribbean.com®, BeachBound®, Blue Sky Tours®, Southwest Vacations®, a United Vacations®, exkluzivní členský program Unlimited Vacation Club®, nejlepších služeb správy destinací ve své třídě se značkou Amstar DMC, a poskytovatel inovativních technologických řešení Trisept Solutions®, který propojuje více než 88 000 cestovních kanceláří s předními poskytovateli zájezdů. Další informace o výhodách společnosti Apple Leisure Group naleznete na adrese www.appleleisuregroup.com.

Výhledová prohlášení

Výhledová prohlášení v této tiskové zprávě, která nejsou historickými fakty, jsou výhledová prohlášení ve smyslu zákona o reformě sporů o soukromé cenné papíry (Private Securities Litigation Reform Act) z roku 1995. Tato prohlášení zahrnují prohlášení o akvizici společnosti Apple Leisure Group® včetně očekávaných finančních a provozních přínosů plynoucích z akvizice, výhod pro hosty a vlastníky plynoucích z akvizice, objemu a načasování budoucích prodejů aktiv a předpokládaných násobků prodejů těchto prodejů, očekávaný růst celosvětového luxusního cestování a skladbu příjmů z rekreačních pokojů v rámci celého systému společnosti, předpokládané budoucí zisky sloučené společnosti založené na poplatcích, očekávané přínosy a přidanou hodnotu věrnostního programu World of Hyatt a nabídky členství skupiny Apple Leisure Group, plány, strategie, výhled, finanční výsledky, prognózy, návrhy financování, vyhlídky nebo budoucí události společnosti, a zahrnují známá i neznámá rizika, která lze jen obtížně předvídat. V důsledku toho se naše skutečné výsledky, výkon nebo úspěchy mohou podstatně lišit od těch, které jsou vyjádřeny nebo naznačeny v těchto výhledových prohlášeních. V některých případech lze výhledová prohlášení identifikovat podle použití slov jako „může“, „mohlo by“, „očekávat“, „zamýšlet“, „plánovat“, „usilovat“, „předvídat“, „věřit“, „odhadovat“, „předvídat“, „potenciální“, „pokračovat“, „pravděpodobné“, „bude“, „by“ a variant těchto a podobných výrazů nebo záporné varianty těchto nebo podobných výrazů. Tato výhledová prohlášení nevyhnutelně vycházejí z odhadů a předpokladů, které, ačkoliv je my a naše vedení považujeme za přiměřené, jsou ze své podstaty nejisté. Mezi faktory, které mohou způsobit, že se skutečné výsledky budou podstatně lišit od současných očekávání, patří mimo jiné rizika spojená s dokončením akvizice společnosti Apple Leisure Group® včetně souvisejícího vzniku dalšího významného zadlužení, schopnost společnosti úspěšně integrovat zaměstnance a aktivity společnosti Apple Leisure Group, schopnost realizovat očekávané přínosy a synergie akvizice společnosti Apple Leisure Group® tak rychle nebo v takovém rozsahu, jak se předpokládalo, trvání pandemie onemocnění COVID-19 a rychlost zotavení po pandemii, případné další vlny nebo varianty onemocnění COVID-19, krátkodobé a dlouhodobé dopady pandemie onemocnění COVID-19, včetně poptávky po cestování, přechodných a skupinových obchodech a úrovně důvěry spotřebitelů, dopad pandemie onemocnění COVID-19, případné další vlny nebo varianty onemocnění COVID-19 a dopad opatření, která v reakci na ně přijmou vlády, podniky a jednotlivci na globální a regionální ekonomiky, omezení nebo zákazy cestování a hospodářskou aktivitu, včetně délky trvání a rozsahu dopadu na míru nezaměstnanosti a diskreční výdaje spotřebitelů, obecná distribuce a efektivita vakcín proti onemocnění COVID-19 a obecné přijetí těchto vakcín běžnou populací, schopnost vlastníků třetích stran, franšízantů nebo partnerů pohostinských podniků úspěšně se vypořádat s dopady pandemie onemocnění COVID-19, jakýchkoliv dalších vln nebo variant onemocnění COVID-19, obecná ekonomická nejistota na klíčových světových trzích a zhoršení globálních ekonomických podmínek nebo nízká úroveň ekonomického růstu, míra a tempo ekonomického oživení po ekonomickém poklesu, globální omezení a přerušení dodavatelského řetězce, rizika ovlivňující segmenty luxusního ubytování, letovisek a all-inclusive ubytování, úroveň výdajů v segmentech podnikání, volného času a all-inclusive, jakožto i důvěru spotřebitelů, pokles obsazenosti a průměrné denní sazby, omezený přehled o budoucích rezervacích, ztráta klíčových pracovníků, domácí a mezinárodní politické a geopolitické podmínky, včetně politických nebo občanských nepokojů nebo změn v obchodní politice, nepokoje nebo obavy z nepokojů, včetně budoucích teroristických útoků, které ovlivňují cestování, nehody související s cestováním, přírodní nebo člověkem způsobené katastrofy, jako jsou zemětřesení, tsunami, tornáda, hurikány, záplavy, lesní požáry, úniky ropy, jaderné havárie a globální propuknutí pandemií nebo epidemií nakažlivých nemocí, jako je pandemie onemocnění COVID-19, nebo obavy z jejich propuknutí, naše schopnost úspěšně dosáhnout určité úrovně provozních zisků v hotelech, které mají testy výkonnosti nebo záruky ve prospěch našich vlastníků – třetích stran, dopad rekonstrukcí a přestaveb hotelů; rizika spojená s našimi plány alokace kapitálu, programem zpětného odkupu akcií a výplatou dividend, včetně snížení, vyloučení nebo pozastavení aktivity zpětného odkupu nebo výplaty dividend, sezónní a cyklická povaha podnikání v oblasti nemovitostí a pohostinství, změny v distribučních dohodách, například prostřednictvím internetových zprostředkovatelů cestovního ruchu, změny vkusu a preferencí našich zákazníků, vztahy s kolegy a odbory a změny v pracovněprávních předpisech, finanční situace a naše vztahy s vlastníky nemovitostí, franšízanty a partnery v oblasti pohostinství, kteří jsou třetími stranami, možná neschopnost vlastníků, franšízantů nebo partnerů v oblasti rozvoje získat přístup ke kapitálu potřebnému k financování současných operací nebo k realizaci našich plánů růstu, rizika spojená s potenciálními akvizicemi a prodeji a zaváděním nových konceptů značek, načasování akvizic a prodejů a naše schopnost úspěšně integrovat dokončené akvizice do stávajících operací, neúspěšné dokončení navrhovaných transakcí (včetně nesplnění podmínek uzavření nebo nezískání požadovaných povolení), naše schopnost úspěšně realizovat naši strategii rozšiřování naší činnosti v oblasti správy a franšízingu a zároveň snižovat naši základnu nemovitostních aktiv v cílových termínech a za očekávané hodnoty, pokles hodnoty našich nemovitostních aktiv, nepředvídané ukončení našich smluv o správě nebo franšízových smluv, změny federálních, státních, místních nebo zahraničních daňových zákonů, zvýšení úrokových sazeb a provozních nákladů, kolísání směnných kurzů nebo restrukturalizace měn, nepřijetí nových značek nebo inovací, obecná volatilita kapitálových trhů a naše schopnost přístupu na tyto trhy, změny konkurenčního prostředí v našem odvětví, včetně v důsledku pandemie onemocnění COVID-19, konsolidace odvětví a trhů, na kterých působíme, naše schopnost úspěšně rozvíjet věrnostní program World of Hyatt a nabídku členství Apple Leisure Group, kybernetické incidenty a selhání informačních technologií, výsledky soudních nebo správních řízení, porušení předpisů nebo zákonů souvisejících s naším franšízovým podnikáním, a další rizika uvedená v dokumentech společnosti předkládaných Komisi pro cenné papíry a burzy, včetně naší výroční zprávy na formuláři 10-K a čtvrtletních zpráv na formuláři 10-Q, které jsou k dispozici u Komise pro cenné papíry a burzy. Doporučujeme nepřikládat jakýmkoliv výhledovým prohlášením nepřiměřenou důvěru a nespoléhat se na ně v nadměrné míře, neboť zohledňují výhledy pouze ke dni vydání této tiskové zprávy. Nezavazujeme se přebírat ani nepřebíráme žádnou povinnost jakákoliv z těchto výhledových prohlášení veřejně aktualizovat tak, aby odrážela skutečné výsledky, nové informace nebo budoucí události, změny předpokladů nebo změny jiných faktorů, která výhledová prohlášení ovlivňují, s výjimkou případů, kdy to vyžadují platné právní předpisy. Pokud jedno nebo více z výhledových prohlášení aktualizujeme, nelze z toho vyvozovat, že budeme tato nebo jiná výhledová prohlášení dále aktualizovat.

Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com https://www.businesswire.com/news/home/20211102005724/en/

Kontakty:

Kontakt pro média:

Franziska Weber

+1 312 780 6106

franziska.weber@hyatt.com

Kontakt pro investory:

Noah Hoppe

+1 312 780 5991

noah.hoppe@hyatt.com

Zdroj: Hyatt Hotels Corporation

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-hotely-turistika-rekreace-Hyatt Hotels Corporation

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.