Společnost Amazfit představuje novou odvážnou identitu značky, zatímco globální uvedení chytrých hodinek na trh inspiruje všechny, aby ZLEPŠILI SVOU HRU

Christian Cowan

Amazfit je značka ve vlastnictví společnosti Zepp Health, která dodala více než 100 milionů zařízení

Společnost Amazfit, globální lídr v oblasti chytré nositelné elektroniky, představila novou identitu značky, která oslavuje sebevyjádření a odvážněji odráží hodnoty a životní styl svých zákazníků.

Amazfit je značka ve vlastnictví společností Zepp Health (NYSE: ZEPP), která od roku 2014 dodala více než 100 milionů zařízení. V neustále se měnícím světě, kde mají zákazníci k dispozici nepřeberné množství příležitostí a kde se jejich nálady, pocity a cíle vyvíjí a mění v průběhu času v různých prostředích, poskytuje značka Amazfit nekonečné možnosti a demonstruje vášeň, spontánnost a optimismus.

Nová identita značky odráží tuto myšlenku prostřednictvím široké škály výrazných barev a hravé evoluce loga Amazfit.

„Stali jsme se součástí životního stylu lidí – pomáháme jim předvést jejich osobnost, energii a postoj. Proto jsme se rozhodli značku Amazfit osvěžit a vylepšit, abychom lépe vyjádřili naši vizi a povzbudili lidi ke zdravějšímu životu. Jako první krok na této cestě vám s radostí představuji nové logo Amazfit. Reprezentuje pestrost světa a zdůrazňuje význam inkluzivního přístupu," říká Huang Wang, generální ředitel společnosti Amazfit.

Vizí společnosti Amazfit je umožnit více lidem žít podle svých vášní a svobodně projevit svého aktivního ducha. Společnost Amazfit toho dosahuje vytvářením dynamických a stylových technologických produktů, které podporují sebevyjádření, pozitivní sebepojetí, oslavují život a umožňují zákazníkům žít naplno. Rozsáhlé portfolio společnosti Amazfit již zahrnuje řadu stylových a sportovních chytrých hodinek a náramků, fitness zařízení a sluchátek.

Nyní jde Amazfit ještě o krůček dál a inspiruje všechny, aby zlepšili svou hru.

Společnost Amazfit spolupracuje s předními průkopníky v oblasti módy HELIOT EMIL™ a Christianem Cowanem, kteří se chopili touhy zlepšit svou hru a začlenili Amazfit do svých přehlídek na pařížském, respektive newyorském týdnu módy. Mezitím Christian zašel ještě o krok dál a stal se poradcem pro zážitky série Amazfit GTR 3 a GTS 3.

Spolupráce s módními návrháři přichází v době, kdy společnost Amazfit uvádí na trh novou řadu GTR 3 a GTS 3 – sadu špičkových zdravotních a fitness funkcí uvnitř tří elegantních a stylových modelů chytrých hodinek. Všechny jsou navrženy tak, aby uživatelé mohli zlepšit svou hru, aniž by se vzdali osobního stylu. Modely GTR 3 Pro, GTR 3 a GTS 3 byly vytvořeny tak, aby lidem pomohly snadno se pohybovat v digitálním životě i mimo něj a dosáhnout rovnováhy a úspěchu.

Hodinky Amazfit GTR 3 a GTS 3 jsou módní a snadno použitelné chytré hodinky s komplexním sledováním zdravotního stavu a kondice a mimořádně dlouhou výdrží baterie, které pohání intuitivní operační systém Zepp OS.

Řada Amazfit GTR 3 a GTS 3 je k dispozici v evropských zemích (Německo, Francie, Itálie, Spojené království) od 11. října (GMT+1), ale ve Španělsku bude k dispozici od 18. října. Modely GTR 3 a GTR 3 Pro jsou v USA k dispozici od 11. října a model GTS 3 bude v USA dostupný od 20. října.

Informace o společnosti Amazfit

Společnost Amazfit je přední světová značka chytré nositelné elektroniky, která nabízí široké portfolio produktů včetně chytrých hodinek a náramků, sluchátek TWS, zdravotních a fitness zařízení, mezi která patří chytré běžecké pásy a chytré váhy s tělesnou analýzou. Podstatou naší značky je Up Your Game (zlepši svou hru) a povzbuzujeme uživatele, aby žili podle svých vášní a svobodně vyjadřovali svého aktivního ducha.

Amazfit je značka ve vlastnictví společností Zepp Health (NYSE: ZEPP), která od roku 2014 dodala více než 100 milionů zařízení a jejíž produkty jsou dostupné ve více než 90 zemích a oblastech. Další informace najdete na webu www.amazfit.com

Kontaktní údaje pro PR: Pokud máte zájem o další informace o cenách a obrázcích produktů, kontaktujte:

Nic Corns, ředitelka PR, Make Honey+44 7954 390 132nic.corns@makehoney.com

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1657014/1.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1657012/2.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1657013/3.jpg

KONTAKT: Samira Tang, tangjingjing@zepp.com

Klíčová slova USA-elektronika-trendy-Amazfit

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.