Novinky ve večerních pořadech TV Barrandov zaujaly diváky

TV Barrandov představila včera večer nové studio pořadu Týden podle Jaromíra Soukupa a odvysílala novinkový pořad Na ostří nože s Jaromírem Soukupem.

I díky těmto novinkám dokázala TV Barrandov v průběhu večera oslovit přes čtvrt milionu diváků.

Satiricko-publicistický pořad Týden podle Jaromíra Soukupa byl včera večer uveden poprvé v novém studiu a sledovanost dosáhla nejlepších podzimních čísel – zásah byl 95 000 a sledovanost byla v součtu premiéry s reprízami 70 000.

Celý večer odstartovala po Mých zprávách Předvolební Aréna s předními zástupci politických stran ODS, SPD, KDU-ČSL, ČSSD a Trikolóry. Atraktivní otevřená diskuse dokázala oslovit 200 000 diváků, průměrná sledovanost premiéry a reprízy byla celkem 89 000.

V průběhu večera běžel i nový pořad Na ostří nože s Jaromírem Soukupem, jehož hostem byl Robert Šlachta z hnutí Přísaha. Vyhrocenější hard talk show diváky také bavila a přispěla společně s klasickým Duelem, v kterém Jaromír Soukup vedl diskusi s lídrem koalice SPOLU Petrem Fialou, k tomu, že celé večerní pásmo opět porazilo konkurenční pořady Prima CNN: podíl TV Barrandov byl ve večerním pásmu 2,04 %, zatímco Prima CNN měla ve stejném čase podíl na sledovanosti 0,85 %. TV Barrandov zasáhla se svými pořady v průběhu večera celkem 263 000 diváků.

„Snažíme se naše pořady stále vylepšovat, jak z hlediska obsahu, tak vzhledu, a jsem rád, že se divákům naše úpravy líbí. Je to pro nás zároveň impuls pro další práci, protože chceme divákům přinášet i nadále zajímavé novinky,” okomentoval výsledky generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup.

Zdroj dat: ATO Nielsen Admosphere, Live + TS0, data k dispozici 5.10. 2021, CS: 15+, zásah na alespoň tři minuty v kuse

Kontakt:

Vydavatelství EMPRESA MEDIA

e-mail: vachtl@empresamedia.cz

Klíčová slova ČR-média-TV Barrandov-firmy-Empresa Media

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.