Left to Survive přichází na AppGallery s masivní propagací díky partnerství se společností Huawei

Společnost Huawei uzavřela partnerství se špičkovým ruským herním vydavatelstvím MY.GAMES a jeho studiem Whalekit a do AppGallery přináší jejich zombie střílečku Left to Survive. Při uvedení hry poskytla AppGallery rozsáhlou technickou podporu pro integraci jádra Huawei Mobile Services (HMS) do hry a využila své marketingové zdroje pro propagaci při spuštění.

Left to Survive je ultimátní zkouškou reakčních schopností hráčů, která nabízí nespočet hodin vzrušující hry protkané hlubokými strategickými mechanismy a přizpůsobením v několika herních režimech.

MY.GAMES také nabízí hráčům Huawei exkluzivní propagační akce a dárkový balíček v hodnotě 25 dolarů s herní měnou a boosty. Od 15. června mohou hráči AppGallery po instalaci uplatnit dárek přímo ve hře a využít slevy na některé nákupy v aplikaci (IAP) a získat tak neocenitelnou výhodu oproti konkurenci.

„Společnost MY.GAMES je nadšená, že se může připojit k AppGallery. Jsme přesvědčeni, že hra Left to Survive zaujme uživatele AppGallery z celého světa svou vzrušující rychlou hratelností," řekl vedoucí producent společnosti Whalekit Vasilij Meškoj. „Doufáme, že vztah mezi oběma společnostmi přesáhne rámec Left to Survive a že budeme moci na platformu přivést další tituly."

Huawei podporuje MY.GAMES ve snaze zlepšit herní zážitek

AppGallery je jedním z nejrychleji rostoucích globálních tržišť s aplikacemi a usiluje o úspěch všech svých partnerů. Oba týmy úzce spolupracovaly na integraci HUAWEI IAP Kit a HUAWEI Ads Kit z HMS Core, což je bohatá škála otevřených zařízení a cloudových funkcí vyvinutých společností Huawei.

Sada IAP Kit usnadňuje bezpečné platby v aplikacích a umožňuje hráčům Huawei zvýšit herní zážitek se zaslouženým klidem. Stejně tak sada Ads Kit umožňuje MY.GAMES poskytovat hráčům propagační akce a rozšiřovat jejich obzory o další obsah, aniž by došlo k narušení jejich herního zážitku.

Left to Survive v AppGallery.

Podrobný popis regionálních propagačních akcí Left to Survive:

Globální:

a. 1x exkluzivní dárkový balíček v hodnotě 25 dolarů obsahující 100 zlaťáků a 50 boosterů

Od 17. června do 1. července budou moci hráči AppGallery v následujících regionech také využít:

Evropa:

a. 1x kupón v hodnotě 2 eur na nákupy v aplikaci nad 4 eura b. 1x kupón v hodnotě 4 eur na nákup Battle Passu

Rusko:

a. 1x kupón v hodnotě 80 rublů na jakýkoli nákup v aplikaci nad 89 rublů b. 2x kupón v hodnotě 150 rublů na jakýkoli nákup v aplikaci nad 219 rublů c. 2x kupón v hodnotě 190 rublů na jakýkoli nákup v aplikaci nad 370 rublů d. 1x kupón v hodnotě 417 rublů na nákup Battle Passu e. 1x kupón v hodnotě 680 rublů na nákup Battle Passu Plus

O AppGallery

Naší vizí v AppGallery je vytvořit otevřenou, inovativní platformu pro distribuci aplikací, která bude přístupná spotřebitelům a zároveň bude přísně chránit soukromí a bezpečnost uživatelů. AppGallery je jedním ze tří největších tržišť s aplikacemi na světě, nabízí širokou škálu globálních i lokálních aplikací v 18 kategoriích a je dostupná ve více než 170 zemích a regionech s více než 540 miliony aktivních uživatelů měsíčně po celém světě.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1536298/Left_Survive.jpg

KONTAKT: Reina Li, liyun60@huawei.com

Klíčová slova Čína-Rusko-komunikace-elektronika-firmy-Huawei-software-AppGallery

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.