LiveRamp a Carrefour spolupracují na poskytování maloobchodních nabídek nové generace

Světový lídr v oblasti bezpečné kolaborativní práce s daty otevírá maloobchodníkům nové obchodní příležitosti a pomáhá jim transformovat jejich vztahy s dodavateli

Společnost LiveRamp® (NYSE: RAMP) dnes oznámila rozšíření globálního partnerství se společností Carrefour (OTCMKTS: CRERF), které umožní sdílet data, vytvářet analytiky a přicházet s novými inovacemi společně s jejími obchodními partnery prostřednictvím své platformy Safe Haven. Díky nejmodernějším technologiím společnosti LiveRamp pro bezpečný přenos dat mohou maloobchodníci, značky spotřebního zboží a obchodní partneři společnosti Carrefour bezpečně, jednoduše a efektivně spolupracovat v bezprecedentním globálním měřítku. Platforma Safe Haven je v současné době k dispozici v USA, Velké Británii, Francii, Číně, Japonsku a Austrálii a ve spolupráci se společností Carrefour se rozšiřuje do Španělska, Itálie, Belgie, Polska, Rumunska, Argentiny, Brazílie a Tchaj-wanu. Safe Haven je součástí nové obchodní jednotky Carrefour Links, kterou společnost Carrefour při této příležitosti spouští. Partnerství bylo oznámeno na dnešní tiskové konferenci v Paříži.

„LiveRamp bude hrát roli akcelerátora transformace společnosti Carrefour na předního maloobchodního prodejce, jehož úspěch je založen na efektivní práci s daty,“ uvedla Elodie Perthuisot, výkonná ředitelka pro e-commerce, data a digitální transformaci skupiny Carrefour. „Díky lepší spolupráci s našimi partnery a dodavateli v rámci Carrefour Links můžeme společně dosáhnout většího úspěchu. Jsme nadšeni, že jsme mohli začít spolupracovat se společností LiveRamp a můžeme stovkám našich partnerů z celého světa poskytnout nové možnosti a informace o spotřebitelích.“

Díky datové konektivitě a správě identit v zabezpečeném prostředí přináší řešení LiveRamp maloobchodníkům širokou škálu nových scénářů použití a zdrojů příjmů. Zároveň mění způsob, jakým spolupracují se svými dodavateli. Prostřednictvím služby Carrefour Links umožňuje platforma Safe Haven společnosti Carrefour těsnější spolupráci s partnery z oblasti CPG na devíti mezinárodních trzích a poskytuje tak rozšířené možnosti spolupráce v oblasti dat, včetně:

- Hlubších přehledů a analytiky – Přehledy poskytují důležité informace o výkonnosti kampaní, správě kategorií a zákaznících. Safe Haven také týmům datové vědy nabízí možnost využívat vlastní modely a strojové učení.

- Umožnění vícekanálové strategie Omnichannel – Vytváření kampaní značek pomocí dat společnosti Carrefour na sociálních a otevřených webových platformách a napříč prodejnami řetězce Carrefour.

- Lepší měření – Značky mohou díky maloobchodním datům lépe porozumět dopadu marketingových aktivit na prodej zboží a zlepšit tak své obchodní výsledky.

„Data mění zákaznickou zkušenost po celém světě a řetězec Carrefour je se svou platformou Carrefour Links v čele tohoto trendu,“ řekl Warren Jenson, prezident společnosti LiveRamp. „Díky LiveRamp Safe Haven mohou nyní značky a jejich partneři bezpečně spolupracovat na poskytování lepších zákaznických zkušeností a dosahování lepších obchodních výsledků. Jsme hrdí na to, že můžeme Carrefouru umožnit používat tuto převratnou funkcionalitu v celé jeho partnerské síti značek a ve více než devíti zemích.“

Rozšířené partnerství společnosti LiveRamp se společností Carrefour signalizuje rostoucí dynamiku platformy Safe Haven, která nyní obsluhuje více než 45 zákazníků z oblasti maloobchodu, potravinářství, CPG, spotřební elektroniky a dalších. Nedávná akvizice společnosti DataFleets přináší platformě Safe Haven špičkové technologie pro zvýšení ochrany soukromí, které zákazníkům umožňují implementovat konfigurovatelné funkce kontroly dat. Služba Safe Haven společnosti LiveRamp umožňuje zákazníkům bezpečnou a snadnou spolupráci bez ohledu na technickou infrastrukturu nebo cloudovou platformu používanou jednotlivými stranami, aniž by docházelo k přesunu dat.

„Safe Haven umožňuje klientům spolupracovat se všemi obchodními partnery napříč cloudovými platformami a celým světem, aby mohli společně přinášet inovace, poskytovat lepší zákaznické zkušenosti a dosahovat konkurenční výhody,“ pokračoval Jenson. „Za pouhý rok od oznámení Safe Haven jsme získali 30% podíl na trhu s potravinami v USA a v Evropě razíme cestu společně s Carrefourem a dalšími předními maloobchodníky. Vzhledem k tomu, že nadále rozšiřujeme naši mezinárodní působnost, jsme rádi, že nyní obsluhujeme více než 30 % z 50 největších světových značek balených produktů.“

Další informace o službě Safe Haven a Safe Haven for Retail najdete na webu společnosti LiveRamp.

O společnosti Carrefour

Řetězec Carrefour je se svou sítí více než 13 000 prodejen ve více než 30 zemích jedním z předních světových prodejců potravin. Carrefour zaznamenal v roce 2020 hrubé tržby ve výši 78,6 miliardy eur. Má více než 320 000 zaměstnanců, kteří se podílejí na tom, že je světovým lídrem v oblasti potravin pro všechny a poskytuje svým zákazníkům každodenní přístup ke kvalitním a cenově dostupným potravinám, kdekoliv se právě nacházejí.

Další informace najdete na www.carrefour.com nebo na Twitteru (@GroupeCarrefour) a LinkedIn (Carrefour).

O společnosti LiveRamp

Společnost LiveRamp poskytuje přední platformu pro bezpečné a efektivní využívání dat. Díky pokročilým schopnostem správy identit a bezkonkurenční síti umožňuje LiveRamp společnostem a jejich partnerům lépe propojit, kontrolovat a využívat data, aby mohli lépe uspokojit poptávku zákazníků a dosáhli lepších obchodních výsledků. Plně kolaborativní a neutrální infrastruktura společnosti LiveRamp zajišťuje komplexní využitelnost pro přední světové značky, agentury a vydavatele. Další informace najdete na adrese www.LiveRamp.com.

Originální verzi najdete na stránkách businesswire.com https://www.businesswire.com/news/home/20210615005755/en/

Kontakty

Kontakt pro média

Michelle Millsap jménem společnosti LiveRamp

liveramp@havasformula.com

619-857-2384

Zdroj: LiveRamp

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

PROTEXT

Klíčová slova USA-obchod-trh-počítače-LiveRamp

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.