Skupina Outdoor Concept posiluje vedení a rozvoj

NOVÝM CEO PLZEŇSKÉ SPOLEČNOSTI OUTDOOR CONCEPT, ZNÁMÉ PŘEDEVŠÍM DÍKY OUTDOOROVÉ ZNAČCE HANNAH A MALOOBCHODNÍ SÍTI ROCK POINT, JE MAREK KÝHOS. SPOLEČNOST DOPOSUD ŘÍDIL JEJÍ ZAKLADATEL A SPOLUMAJITEL STANISLAV KRPEJŠ, KTERÝ SE HODLÁ VÍCE ZAMĚŘIT NA DLOUHODOBOU STRATEGII A DALŠÍ ROZVOJ CELÉ SKUPINY.

Na pozici výkonného řídícího manažera společnosti Outdoor Concept nastupuje od května Marek Kýhos, absolvent pražské VŠE s titulem MBA z Nottingham Trend University. Ve své funkci bude úzce spolupracovat s majitelem společnosti Stanislavem Krpejšem. Jeho úkolem bude dále standardizovat řízení celé skupiny a vytvořit tak prostor pro plánovaný rozvoj e-commerce a zaměření se na zvýšení vnitřní efektivity společnosti, která vyváží sportovní zboží do téměř 30 zemí na třech kontinentech a pod níž spadá také retailová síť obchodů Rock Point. Ta u nás kromě outdoorových e-shopů provozuje na 40 kamenných prodejen.

Kýhos působil především ve vedení významných korporátních skupin. Ve skupině Škoda Transportation byl v pozici skupinového finančního ředitele zodpovědný především za financování, treasury a rozvojové aktivity. Stejně tak ve zdravotnické skupině Agel byl zodpovědný za finanční řízení, financování a investice. Několik let pracoval pro Evropskou banku pro obnovu a rozvoj (EBRD) se sídlem v Londýně, kam přestoupil z investičního fondu spravovaného britskou bankou Flemings. Cenné profesní zkušenosti si v mezičase ještě prohloubil při studiu v kanadské Ottavě a ve Velké Británii a v letech 2008-2009 byl jmenován jedním z nejlepších treasurerů ČR.

Také ve společnosti Outdoor Concept bude jeho úloha spojena hlavně s finančním řízením a rozvojem jednotlivých firem celé skupiny. Ta zaštiťuje vývoj, výrobu a distribuci jak vlastních značek oblečení a vybavení pro volný čas (Hannah, Rafiki), tak těch zahraničích. Jedná se o značky Keen, Osprey, Garmont, Julbo, Smartwool, Matt, Tatonka a další.

„Nadhled a důraz na detail, který je pro výsledek rozhodující. Poctivý trénink a ambice uspět a posouvat se dál. Takhle znám Marka z našich společných sportovních let a cením si jeho profesionálních zkušeností i osobního nastavení,“ říká Stanislav Krpejš.

Marek Kýhos si do nové pozice přináší znalosti strategického řízení, schopnost posilovat pozici celé skupiny na trhu. Sám jako aktivní sportovec má dlouhodobé osobní zkušenosti s outdoorovým vybavením.

O společnosti

Outdoor Concept je obchodní skupina zaměřená na outdoorové a volnočasové oblečení a vybavení, sídlící v Plzni. Vznikala postupně růstem původní firmy Hannah Czech, která byla založena již v roce 1991. Dnes celá skupina zaměstnává přibližně 350 lidí. V loňském roce zprovoznila vlastní logistické centrum se skladovací plochou 10 000 m2, odkud zaváží zboží do celého světa a obsluhuje svých 40+ prodejen ve 3 různých konceptech a vlastní e-commerce. Právě v Plzni také probíhá veškerý vývoj, design a testování všech nových produktů, které lze dnes plnohodnotně nakupovat i prostřednictvím on-line služeb.

Kontakt pro média:

Janka Kellerová

blue gekko

E: janka@bluegekko.cz

Klíčová slova ČR-trh-móda-textil-personální-firmy-Outdoor Concept-blue gekko

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Zpracovatelský a výrobní průmysl
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.