Co nás Covid naučil? Zkušenosti manažerů z pandemie

Pandemie není pouze neštěstí, ale také příležitost. Co naučila manažery a vedoucí pracovníky? Zeptali jsme se klientů a abonentů Firemního sociologa.

Krize nám ukázala skutečné priority. V problému jsme poznali, co je důležité. S lidmi je třeba mluvit, a ne se před nimi schovávat. Pokud chceme dosahovat výsledků, musíme mít dobré vztahy. Krize je příležitost ke stmelení týmu. Chceme-li, aby lidé poslouchali, musíme být slušní a zdvořilí. Je potřeba zachovat si racionální odstup. Nesmíme být fatalisty.

Tyto a další zkušenosti z krize získal portál Firemní sociolog od svých čtenářů a klientů, manažerů, vedoucích pracovníků. Přestože pandemie těžce zasáhla životy nás všech, firmy v ní našly poučení. "Teprve díky koronaviru si mnoho firem uvědomilo, že mluvit se zaměstnanci je stejně důležité, jako je úkolovat,“ říká sociolog Vojtěch Bednář. "To ale nestačí, lidé potřebují poctivé a důvěryhodné lídry," dodává psycholog Petr Hlušička.

Zvládnutí pandemie a ozdravení firem závisí na loajálních a pracovitých zaměstnancích. Ty však nestačí odměnit, je nutné s nimi mluvit a dát jim pocit užitečnosti. Pak budou pracovat tak, jak se od nich očekává.

Více najdete na https://www.firemni-sociolog.cz/cz/uzitecne-informace/clanky/682-co-nas-covid-naucil-zkusenosti-manazeru-z-pandemie

Kontakt:

Vojtěch Bednář

tel.: 731 782 385

e-mail: vojtech.bednar@firemni-sociolog.cz

Klíčová slova ČR-koronavirus-hospodářství-služby-společnost-firmy-Firemní sociolog

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Služby, cestovní ruch
Finance, ekonomika
Zdravotnictví

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.