SPi Global se mění na Straive; přichází s novou, odvážnější a mladší identitou značky

SPI Global, přední podnik v oblasti technologie obsahu na trhu, dnes oznámil uvedení svého nového avatara – Straive [stra?v]. Po mnoha pokrocích, které učinila v posledních letech, včetně významných akvizic, získání nových příjmových toků a dalších konsolidacích klíčových obchodních divizí, znovu nová značka potvrzuje hodnotovou nabídku společnosti.

V průběhu let se společnost etablovala jako poskytovatel špičkových řešení v oblasti elektronického vzdělávání pro online poskytovatele K-12 a vyššího vzdělání, jako specializovaný poskytovatel řešení pro obchodní informační a finanční platformy a jako přední poskytovatel služeb v oblasti obsahu pro vydavatele v oblasti výzkumu a vzdělávání. S akvizicí LearningMate v roce 2020 disponuje dnes Straive robustním end-to-end portfoliem zahrnujícím tvorbu obsahu, technologické platformy a působení v prostoru vzdělávacích technologií. Straive také uznává nevyužitý potenciál nestrukturovaných dat napříč odvětvími. V souladu s tím tvoří vzdělávací technologie, datová řešení a služby pro výzkum a vzdělávací obsah, základní pilíře dlouhodobé vize společnosti.

Rebranding je sloučení několika strategických a postupných změn vizuální identity společnosti včetně nové barvy značky, loga, nového webu a sociálních kanálů. Název Straive zahrnuje zvýšené zaměření společnosti na řešení založená na umělé inteligenci a znamená pokračující úsilí o neustálé zvyšování hodnoty, kterou společnost přináší svým zákazníkům, zaměstnancům a komunitě. Nové logo značky představuje závazek společnosti Straive rozkrýt sílu informací tím, že „propojí body". Svěží vzhled s oranžovou, jako novou barvou značky, představuje vlnu inovací a dokonalosti, kterou společnost přináší svým váženým zákazníkům ve výzkumu, vzdělávání, vzdělávacích technologiích, financích, nemovitostech, ESG (environmentální, sociální a governance investicích), logistice atd.

Ratan Datta, prezident a generální ředitel Straive (dříve SPi Global), uvedll: „V průběhu let se držíme na konzistentní cestě růstu, expanze a evoluce. Jsme nadšeni, že k tomu můžeme přidat i uvedení naší nové značky a vizuální identity. Změna značky je naším závazkem k neustálým pokrokům na naší cestě k vyzdvižení znalostí k řešení kritických problémů naší doby."

Společnost také vydala nový film o značce a mikrostránky, které vypovídají o transformaci značky.

O Straive (dříve SPi Global)

Společnost Straive (dříve známá jako SPi Global) je předním podnikem v oblasti technologie obsahu, který poskytuje datové služby, odborné znalosti v oblasti témat (Subject Matter Expertise, SME) a technologická řešení pro více domén, jako jsou výzkum, e-learning/vzdělávací technologie a poskytovatelé dat/informací. S klientskou základnou ve více než 30 zemích po celém světě je Straive multi-geografickým poskytovatelem zdrojů strategicky umístěným v osmi zemích – na Filipínách, v Indii, USA, Číně, Nikaragui, Vietnamu, Spojeném království a sídlí v Singapuru. V srpnu 2017 investovala skupina Partners, globální investiční manažer pro soukromé trhy, jménem svých klientů, do SPi Global.

V případě dotazů na média se obraťte na

Kshitiz AhujaVedoucí značky a PR

kshitiz.ahuja@spi-global.com

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/1486325/Straive.jpg

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1486326/Straive_Logo.jpg

+91-9650288556

Klíčová slova Singapur-komunikace-vzdělání-Straive

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Věda, vzdělávání a školství
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.