Herní průmysl reflektuje kampaň #PlayApartTogether ("Hrát odloučeně společně"), ke které se s prvním výročím od jejího spuštění vrací

Kampaň vyzývá hráče, aby dodržovali zdravotní a bezpečnostní pokyny Světové zdravotnické organizace (WHO) týkající se nemoci covid-19; poskytuje informace a sociální spojení

Lídři globálního herního průmyslu, kteří se zúčastnili #PlayApartTogether, se dnes zavázali k opětovné aktivaci iniciativy zahájené před rokem, která povzbuzuje hráče po celém světě, aby se řídili lékařskými radami Světové zdravotnické organizace o prevenci před covid-19.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Její plnou verzi naleznete zde: https://www.businesswire.com/news/home/20210413005079/en/

V rámci #PlayApartTogether souhlasil velký počet herních společností s šířením zdravotní zprávy WHO založené na důkazech, aby pomohly zpomalit šíření nemoci covid-19. Za účelem propagace této zprávy povzbudily stovky vedoucích představitelů herního průmyslu v interaktivním zábavním prostoru svou rozsáhlou uživatelskou síť k dodržování pokynů WHO týkajících se zdraví, které zahrnují fyzické distancování, roušky, hygienu rukou a dýchacích cest, vyhýbání se davům a pokyny k zajišťování dostatečné ventilace v uzavřených prostorech.

Od jejího počátku byla #PlayApartTogether přijata platformami a organizacemi v celé šíři prostoru digitální zábavy, včetně mobilních, konzolových a PC herních vývojářů, hardwarovými společnostmi, platformami, oblastí eSportu, streamery, univerzitami, neziskovými organizacemi a skupinami prosazujícími zájmy spotřebitelů. Během pandemie mohli hashtag vidět hráči z celého světa, např. ve Finsku, Německu, Izraeli, Itálii, Japonsku, Jordánsku, Nizozemsku, Rusku, Spojeném království a v USA.

WHO působí jako přední mezinárodní zdravotnická agentura, která razila celosvětovému boji s pandemií koronaviru a upřednostňovala informování lidí prostřednictvím spravedlivého přístupu k důvěryhodným informacím. WHO poskytuje informace o viru, diagnostice, léčbě a vývoji a užívání vakcín po celém světě společně se základními pokyny a doporučeními pro veřejné zdraví vládám, komunitám a jednotlivcům z celého světa (nejenom) prostřednictvím nových komunikačních kanálů a komunikačních kanálů s širokým dosahem.

#PlayApartTogether přináší speciální akce, exkluzivní nabídky, aktivity, odměny a inspiraci do některých z nejpopulárnějších her na světě a vybízí uživatele, aby přijali osvědčené postupy ochrany před přenosem covid-19 v zájmu vlastního zdraví a zdraví jejich rodin a komunit. Začleněním zpráv o prevenci před covid-19 do her je lidem z celého světa sděleno: "Ať jste kdekoli, ať už hrajete jakoukoli hru, můžete pozitivně ovlivnit dění."

Sledujte hashtag #PlayApartTogether na sociálních médiích pro průběžné aktualizace a podrobnosti.

Herní partneři kampaně #PlayApartTogether

Activision Blizzard

GSN Games

Riot Games

Atomhawk

Jagex

Rovio

BANDAI NAMCO Entertainment Inc.

Jam City

Scopely

Big Fish Games

Kabam

Snap

Dirtybit

Lenovo

Tencent Games

Drone Racing League

Level Ex

thatgamecompany

fortyseven communications

Maysalward

Tilting Point

G5 Entertainment

MobilityWare

Twitch

Graffity

NCSOFT

Ubisoft

Green Man Gaming

PocketGems

Unity

Gismart

PlayMob

WellPlay

Glu Mobile

Playtika

Whow Games

PUBG Mobile

Zynga

Citace herních partnerů #PlayApartTogether:

"Zatímco covid-19 napadal komunity po celém světě, hrdě jsme se připojili k ostatním v našem odvětví, kteří podpořili #PlayApartTogether. Naše hry mají jedinečnou schopnost oslovit stovky milionů lidí. Prostřednictvím kampaně jsme pomohli šířit životně důležité informace a zároveň poskytovat bezpečnou zábavu a radost během velmi obtížného roku. Jsme poctěni, že veteráni i nováčci se obrátili na naše franšízy, včetně Call of Duty, Candy Crush a World of Warcraft, kde nalezli tolik potřebné sociální zapojení a zábavu. A těšíme se na vítání těchto hráčů i poté, co pandemie poleví.“ Daniel Alegre, prezident a provozní ředitel Activision Blizzard

"Atomhawk podporuje #PlayApartTogether, protože je nesmírně důležité dodržovat ty nejlepší praktické zdravotní pokyny v současné situaci covid-19. Našim týmům ve Velké Británii a Kanadě se během pandemických omezení úspěšně podařilo pokračovat v práci, hraní a společném učení – to vše při vytváření úžasných uměleckých kousků pro některé úžasné videohry.“ Tim Wilson, výkonný ředitel společnosti Atomhawk

"Pandemie covid-19 v těchto dnech dramaticky změnila náš každodenní život. Samozřejmě, že potraviny a lékařská péče jsou věci nezbytné pro obživu a život, ale stejně tak zábava je základní podmínkou pro udržení zdravého ducha. Jsme rádi, že naše nabídky bezplatných kopií PAC-MAN Championship Edition 2 loni v dubnu a Little Nightmares letos v lednu přispěly k #PlayApartTogether a pomohly lidem se sociálním distancováním a zároveň zabavily domácnosti.“ Yasuo Miyakawa, prezident a generální ředitel BANDAI NAMCO Entertainment Inc.

"V uplynulém roce bylo naší nejvyšší prioritou zajištění bezpečnosti a pohody našich zaměstnanců, stejně jako i pokračující snaha o poskytování výjimečných zážitků našim hráčům. Vstříc výzvám, kterým jsme všichni čelili, se naše společnost snažila poskytnout hráčům nějakou formu zábavy, určitý stupeň úniku a posílení spojení prostřednictvím naší hráčské komunity. Kampaň #PlayApartTogether byla zásadní při vydávání nových titulů a zajišťování pozitivního a bezpečného prostoru pro naše hráče. Jsme hrdí na to, že jsme se této iniciativy zúčastnili a jsme poctěni, že jsme mohli pomoci životům prostřednictvím síly her.“ Jason Willig, výkonný ředitel a spolupředseda Big Fish Games

"Prostřednictvím mobilních her Dirtybit vytvářejí společně lidé z celého světa nezapomenutelné okamžiky. Spojení hráčů pro společnou zábavu je jádrem toho, co děláme a naše účast na iniciativě #PlayApartTogether v roce 2020 nás nesmírně těšila. Dirtybit zahájil kampaň jak ve "Fun Run 3“, tak na sociálních médiích, které pomáhají zvýšit povědomí o zdraví a sdílet rady od WHO a povzbuzovat lidi k tomu, aby se spojili s přáteli a rodinou prostřednictvím her a zároveň zůstali v bezpečí domovů. Hráči Fun Runu po celém světě se zapojili do našeho obsahu a pomohli nám oslovit více než dva miliony lidí. Když lidé sdílejí příběhy o tom, jak jim hraní her pomáhá vyrovnat se s pandemií, motivuje nás to k dalšímu vývoji v poskytování sociálních herních zážitků." Anette Staloy, vedoucí marketingového dodělení v Dirtybitu

"Drone Racing League s nadšením podpoří společně se Světovou zdravotnickou organizací kampaň #PlayApartTogether. Zveme začínající piloty dronů ze všech koutů světa, aby se z bezpečí domova naučili létat, závodili s přáteli a prozkoumávali nové světy v DRL SIM, naší závodní videohře s drony, která je k dispozici na Xboxu a Steamu.“ Rachel Jacobson, prezidentka Drone Racing League

"Nyní, když víme, že existují globální vakcinační snahy, které pomohou skoncovat s pandemií, jsme optimističtější. Ačkoli to nemusí být naposled, vytvořil rok 2020 historický precedens. Jako vývojáři jsme rádi, že naši hráči byli schopni najít pohodlí a tolik potřebné odreagování a spojení s ostatními v době izolace. A i přesto, že se v některých částech světa začínají rozvolňovat restrikce, aktivita hráčů našich her zůstává vysoká, což hovoří o kvalitě našich her. Rádi bychom poděkovali iniciativě #PlayApartTogether a kolegům z oboru za to, že i nadále dávají hráčům možnost ‚hrát odloučeně společně‘. Budeme i nadále přispívat svým dílem tak, že budeme hráčům poskytovat pocit komunity a her, ze kterých se budou moci stále těšit.“ Vlad Suglobov, spoluzakladatel a generální ředitel G5 Entertainment AB

"Uprostřed loňské pandemie covid-19 se svět obrátil vzhůru nohama. I dnes, když se posouváme blíž k našemu novému normálu, čelí lidé přetrvávajícím problémům s jejich fyzickým a duševním zdravím. Od samého počátku se Gismart stavěl k problému čelem a po boku dalších lídrů v oboru se účastnil kampaně #PlayApartTogether. Důležité zprávy od WHO jsme propagovali ve 40 našich hrách a aplikacích, a zprostředkovali jsme je tak stovkám milionů lidí. Opravdu doufáme, že kampaň pomůže zvýšit povědomí a zajistí, že zůstávat v bezpečí bude jednoduché. Také jsme vyvinuli naši aplikaci proti úzkosti, Music Zen, která byla po dobu prvních nejvíce stresujících měsíců pandemie zcela zdarma. Kromě toho jsme v rámci interní iniciativy starali o duševní zdraví našich zaměstnanců za pomoci psychologa a také sledováním toho, jak se cítili prostřednictvím funkce sledování nálady. Doufáme, že naše činy udělaly ze světa v tak těžkých časech o něco lepší místo.“ Lana Meisak, viceprezidentka pro obchodní rozvoj a marketing v Gismartu

"Minulý rok ukázal, jak mocné hry jsou ve své schopnosti svést lidi dohromady. Nejen zábavou, soutěžením a kreativitou – ale také zakládáním komunit a vytvářením nových známostí. Jsme hrdí na to, že i po roce od startu kampaně #PlayApartTogether můžeme nadále podporovat naši globální komunitu hráčů sdílením důležitých informací a materiálů od Světové zdravotnické organizace napříč Glu hrami, a bojovat tak proti COVID-19.” Nick Earl, prezident a generální ředitel Glu Mobile

"I po roce stále podporujeme dodržování bezpečného sociálního distancování podle instrukcí Světové zdravotnické organizace a iniciativy #PlayApartTogether. Ve společnosti Graffity jsme odhodláni umožnit lidem zůstat ve spojení díky zábavným herním zážitkům, jako například díky nedávnému uvedení naší AR hry „Leap Trigger“, která umožňuje přátelům hrát společně a zároveň zůstat v bezpečí.“ Tošiaki Morimoto, generální ředitel Graffity

"Nikdy nebylo tak důležité, aby lidé po celém světě zůstali ve spojení s přáteli a rodinou, jako v minulém roce. Zatímco země po celém světě jsou dlouhodobě uzavírány, izolace, úzkost a všeobecné blaho jsou výzvy, se kterými se jejich obyvatelé potýkají. V těchto bouřlivých dobách byly hry obrovskou silou pro dobro – přinášely radost a udržovaly lidi ve spojení, zatímco zůstávali doma. Jsme hrdí na to, že v této nejtěžší době se průmysl shromáždil pod #PlayApartTogether, aby pomohl zastavit šíření pandemie a udržel hráče v bezpečí a přinášel naději do našich komunit.“ Ian McGregor, marketingový ředitel Green Man Gaming

"V této stresující době bylo skvělé vidět herní komunitu a tým Světové zdravotnické organizace, jak nabízí lidem místo, kde se mohou sejít, když to fyzicky nebylo možné. Jam City využila sociální sítě, herní reklamní inventář, vlivné osoby a partnery k propagaci oznámení o veřejné službě #PlayApartTogether. Společnost je hrdá na to, že nabízí našim hráčům zážitky, díky kterým mohou odbourat stres, relaxovat a vychutnávat si pohlcující světy, které přinášejí trochu radosti do jejich každodenního života.“ Chris DeWolfe, spoluzakladatel a generální ředitel Jam City

"Iniciativa #PlayApartTogether je skvělou cestou k pozvání více lidí do světa hráčů. Po dlouhou dobu hráči věděli, že hry jsou úžasným způsobem, jak svést lidi dohromady, i když nemohou být ve stejné místnosti. Nepřestávejte hrát hry, bavte se a zůstaňte v bezpečí. Jednou tato pandemie skončí, ale přátelství, která vytvoříte při hraní her vám mohou zůstat po celý život.“ Tim Fields, generální ředitel Kabamu

"Tento náročný rok nás naučil, že jsme v tom všichni společně. Společnost Lenovo reagovala na potřeby komunit po celém světě s miliony dolarů v reakci a pomoci. Divize Lenovo Legion vedla řadu on-line akcí, které aktivizovaly naši herní komunitu a podporovaly hráče, aby #StayHome ("zůstali doma“) a hraním pomohli ze světa udělat šťastnější a zdravější místo. Fanoušci Lenovo Legion nám poslali téměř 3 000 fotografií svých herních sestav a vysvětlili, jak jim hry pomohly znovu se spojit s přáteli a rodinou online. Hraní je skvělá zábavná aktivita a byla cenným nástrojem pro miliony lidí, kterým umožnila relaxovat navzdory restrikcím. Inspirován obdrženými fotografiemi jsme dali téměř 186 000 soutěžících šanci upgradovat své bojové stanice špičkovými herními počítači Lenovo Legion a sluchátky skrze #PlayApartTogether Giveaway. Lenovo Legion a náš esport partner pro Severní Ameriku, TSM, se na podzim roku 2020 spojily, aby mohly dále šířit slovo o iniciativě #PlayApartTogether a pokyny WHO pro sociální distancování a aby vedly příkladem prostřednictvím naší podpory přechodu všech globálních událostí na on-line podobu, a zachraňovat tak životy.“ Matt Bereda, viceprezident globálního marketingu pro spotřebitele v divizi počítačů a chytrých zařízení ve společnosti Lenovo

"V průběhu minulého roku jsme viděli, jak hry mohou udržet lidi ve spojení a prostřednictvím #PlayApartTogether, jak mohou pomoci podporovat zdraví a bezpečnost. Naši hráči jsou lékaři a my jsme byli dychtiví podporovat je v rámci této iniciativy. Pomocí cloudové herní technologie jsme vyvinuli platformu pro zdravotnické odborníky, aby odděleně, avšak společně trénovali, takže více lékařů může procvičovat procedury a diagnostické hádanky společně přes Zoom. Vytvořili jsme také úrovně covid-19 v našich mobilních hrách, abychom šířili důležité informace. Hraní těchto úrovní pomohlo desetitisícům zdravotnických odborníků poskytovat pacientům po celém světě lepší péči.“ Sam Glassenberg, zakladatel a generální ředitel společnosti Level Ex

"Od března loňského roku jsme vstoupili do nové náročné úrovně v životě lidstva, která v této fázi vyžaduje vynaložení společného úsilí k překonání nepřítele. Proto jsme se s našimi hráči připojili ke kampani #PlayApartTogether, abychom porazili bosse této úrovně.“ Nour Khrais, generální ředitel Maysalwardu

"My všichni v MobilityWare jsme poctěni, že se můžeme znovu připojit k našim kolegům z odvětví mobilních her do kampaně #PlayApartTogether a společně přispět k boji proti koronavirové pandemii. Náš tým Jigsaw Puzzle, partner v iniciativě, naše hráče udržoval zpravované a poskytoval jim nejnovější pokyny pro ochranu veřejného zdraví vydané Světovou zdravotnickou organizací pomocí našeho bezplatného “Do the Five” puzzle balíčku, naší velikonoční události a vydáním kategorie "Stay Home Puzzles“. Naším posláním je přinášet radost druhým jednou hrou po druhé a doufáme, že díky našemu rozsáhlému katalogu titulů jsme v průběhu minulého roku jak bavili, tak poskytovali hráčům pocit komunity.“ Francesca Noli, produktová ředitelka MobilityWare

"Loňský rok, který se nesl ve znamení omezení běžného fungování byl náročný pro všechny na celém světě. Z naší pozice tvůrce virtuálních světů jsme usilovně pracovali na tom, aby naši hráči byli propojeni a zapojeni. Zjistili jsme, že naše masivně multiplayerové hry byly skvělým zdrojem pro naše hráče, který jim pomůže #PlayApartTogether a zůstat v bezpečí.“ Dr. Songyee Yoon, prezident společnosti NCSOFT

"Pocket Gems nadále podporuje kampaň #PlayApartTogether po boku Světové zdravotnické organizace a našich kolegů vývojářů. Výzvy uplynulého roku nás ještě více nutí prohlubovat naše vztahy s komunitami her Episode a War Dragons a přinášet originální zkušenosti novým i stávajícím hráčům.“ Ben Liu, generální ředitel Pocket Gems

"V Rovio je naším posláním vytvářet radost a poskytovat nezapomenutelné zážitky našim hráčům. Pokud byla někdy doba, kdy lidé potřebovali více radosti, tak je to současnost. Vnímáme, že naší odpovědností jako tvůrců her je těšit lidi, zatímco nacházejí více své zábavy doma, daleko od svých přátel, rodiny a blízkých. Zůstaneme věrni našemu závazku přinášet radost do života našich hráčů prostřednictvím našich her a prostřednictvím iniciativ jako je #PlayApartTogether.“ Alex Pelletier-Normand, generální ředitel Rovio

"Ve Scopely se snažíme inspirovat ke hraní každý den. A každý den – zejména v loňském roce – jsou to naši hráči, kteří nás inspirují. Jsme hrdí na to, že můžeme i nadále podporovat Světovou zdravotnickou organizaci při prvním výročí iniciativy #PlayApartTogether. Jsme odhodláni vytvářet spojení a poskytovat zábavu hráčům po celém světě prostřednictvím našich her a zároveň sdílet důležité zdroje, zatímco budeme pokračovat v boji proti covid-19.“ Walter Driver a Javier Ferreira, generální spoluředitelé Scopely

"V roce, kdy bylo těžší než kdykoli předtím zůstat ve spojení, poskytly hry přátelům a rodinám poutavý způsob, jak zůstat v kontaktu. Zabudováním her přímo do Snapchatu a zabudováním komunikace do základního herního zážitku jsme vytvořili místo, kde mají uživatelé Snapchatu pocit, jako by byli společně venku a seděli vedle sebe – i když jsou každý jinde. Pokračujeme v podpoře #PlayApartTogether a zajišťujeme, že se uživatelé Snapchatu mohou bavit s přáteli a rodinou, zůstat v bezpečí a zároveň zůstat ve spojení.“ Pany Haritatos, vedoucí her ve společnosti Snap

"Zatímco většina z nás byla loni fyzicky vzdálena, komunita PUBG MOBILE zůstala úzce propojena. Zatímco podporovaly kampaň #PlayApartTogether, užívaly si miliony hráčů PUBG MOBILE ‚kuřecích večeří‘ doma. Více než 500 000 hráčů se zapojilo na sociálních médiích a více než 20 milionů diváků sledovalo globální esport turnaj uspořádaný při příležitosti této kampaně. Komunita PUBG MOBILE, která hraje napříč 20 trhy, prokázala své trvalé úsilí v boji proti pandemii v kampani #StayInTheSafeZone („Zůstaňte v bezpečné zóně) a skrze svou schopnost užívat si hru zdravým způsobem v souladu s pokyny WHO týkajícími se zdraví. Hráči PUBG MOBILE se také ve hře zúčastnili #PUBGMPlayAsOne ("PUBG MOBILE všichni za jednoho“) běžecké výzvy a uběhli celkem 864 milionů kilometrů, které byly převedeny do darování lékařských souprav v hodnotě dvou milionů USD skutečným zdravotnickým pracovníkům v přední linii z týmu PUBG MOBILE. Videohry nejsou jen naší vášní, ale také způsobem vzájemného propojování a podpory naší komunity; jsou velkou součástí našeho úsilí o zlepšování sebe sama a realizaci našich snů. Doufáme, že komunita PUBG MOBILE bude moci i nadále dobře spolupracovat a podporovat naše místní komunity, aby zpomalily šíření covid-19.“ Vincent Wang, vedoucí publikačního oddělení PUBG MOBILE v Tencent Games

"Jsme velice ohromeni štědrostí globální komunity Sky. Původně jsme se ptali, jak by naše studio mohlo pomoci během pandemie? Nemohli jsme předpovědět, že altruistické chování ve hře se přenese do činů v reálném životě a pomoci pracovníkům v první linii. Náš tým je velice dojat vlídnými slovy a podporou, které byly šířeny ve Sky během této pandemie.“ Jenova Chen, spoluzakladatelka a kreativní ředitelka thatgamecompany

"Pandemie zasáhla tvrdě všechny a na různých úrovních, ale také poskytla způsoby, jak se vzájemně propojit v pravém startrekovém stylu. Ve STAR TREK TIMELINES jsme rychle uskutečnili iniciativu, která našim hráčům poskytne balíček péče každé dva týdny. Když vznikla iniciativa #PlayApartTogether, byli jsme připraveni a přijali ji – její dvojí význam rezonuje v nás všech. Hry jsou opravdu skvělým způsobem pro vzájemnou socializaci během fyzického distancování.“ Anne Williams, vedoucí hráčské zkušenosti Star Trek Timelines, společnost Tilting Point

"Ubisoft je hrdý na to, že se zúčastnil iniciativy #PlayApartTogether, během které jsme viděli více než 9 milionů hráčů uplatnit dárky v některých z našich nejoblíbenějších titulů. Toto bezprecedentní období ukázalo, jaký pozitivní dopad mohou videohry mít na životy hráčů – nabízí lidem po celém světě nejen zdroj zábavy a útěku, ale také prostředek pro udržení spojení s přáteli a rodinou. " Yves Guillemot, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Ubisoft

"Minulý rok jsme byli svědky toho, jak se lidstvo vzájemně propojuje úžasnými způsoby. Iniciativa #PlayApartTogether umožnila hrám obsadit důležitou roli, která hráčům umožňuje poznat nové přátele a spojit se s těmi starými, socializovat se a na chvíli uniknout, a to vše, zatímco jsou distancovaní. I během lockdownu nás tvůrci nadále inspirovali novými hrami, novými zážitky a novými zařízeními, která spojila více hráčů z celého světa. A v Unity zůstává náš závazek vůči iniciativě, WHO a herní komunitě silný. Budeme i nadále investovat do nástrojů, služeb a podpory, aby se vývojáři her a hráči mohli setkat s úspěchem, užít si svou oblíbenou zábavu a socializovat se v online prostředí.“ John Riccitiello, generální ředitel Unity

"Iniciativa #PlayApartTogether demonstrovala odolnost a kreativitu globální herní komunity. Ve WellPlay jsme se dozvěděli, jak atraktivní aspekty her – socializace, interaktivita, společná tvorba a pozitivní zpětná vazba – mohou pozitivně ovlivnit zdraví a těší nás, že využívají naši hru Virus Hunters v klinickém prostředí ke zlepšení zdravotních výsledků. Zatímco vážné hry nejsou nic nového, věříme, že existuje větší příležitost pro zdravotnické a herní komunity, aby se spojily a řešily naše největší výzvy. Těšíme se na to, že budeme moci hráčům z celého světa přinášet to nejlepší z vyprávění příběhů, hraní her a zdraví.“ Ari Mostov, zakladatel generální ředitel WellPlay

"Ve Whow Games máme obrovskou výsadu přinášet radost milionům lidí po celém světě prostřednictvím našich her. Ale hry mohou dělat víc než bavit: spojují lidi a překonávají fyzickou vzdálenost, se kterou se v současné době musíme potýkat. Proto jsme velmi hrdí na to, že jsme se v posledním roce připojili k mnoha dalším skvělým herním společnostem v propagaci kampaně WHO a #PlayApartTogether. Hráči po celém světě převzali odpovědnost a přičinili se na zplošťování křivky.“ Philip Reisberger, generální ředitel Whow Games

"Je ohromující přemýšlet o loňském roce; vidět tu tragédii a ztrátu, která postihla tolik rodin, ale také inspirující sílu, odolnost a vytrvalost tolika dalších. Když jsme poprvé začali konceptualizovat iniciativu #PlayApartTogether, ani jsme nepomýšleli na to, že by mohla být přijata globální herní komunitou s takovým nadšením a závazkem, který skutečně měl dopad. Zatímco cítíme, že se návrat k normálnějšímu životu blíží, jsme oddáni dalšímu využívání této platformy, abychom hráčům přinesli důležité informace a podporovali komunitu. Když pracujeme – a hrajeme – společně, skutečně měníme svět.“ Bernard Kim, vedoucí publikačního oddělení společnosti Zynga

Poznámka editora:

Grafické materiály kampaně, přehled citací a kontaktní list odvětví = https://www.dropbox.com/sh/eecabyhkx4y9vgu/AACQk7o99g5FqSsMcejV7ah6a?dl=0

Původní verzi naleznete na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210413005079/en/

KONTAKTY:

Kenny Johnston (kjohnston@zynga.com)

Sarah Ross (sarah@zynga.com)

Dana Whitney (dwhitney@zynga.com)

Zdroj: Zynga

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-počítače-hry-zábava-koronavirus-firmy-Zynga

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Zdravotnictví
Služby, cestovní ruch
IT, telekomunikace
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.